Goldman Sachs !!

Data: 2010-02-11 10:10:09
Autor: cyc
Goldman Sachs !!
"Grecy ze statystykami są na bakier. Przez lata oszukiwali Komisję Europejską i Eurostat, zaniżając poziom swojego deficytu budżetowego i długu publicznego. Pomagał im w tym... amerykański bank Goldman Sachs ".
Czy oszustwa to jedyne zwyczaje bankow  ? , czy znajdzie sie ktos , kto polozy kres tej zlodziejskiej hucpie i zakonczy zlodziejskie procedery najwiekszych szachrajow  i podda je osadowi odpowiednich struktur wladzy ? .
Swiatowy finansowy krach to dzielo bankow , najwieksze zlodziejstwa historii to rowniez dziela ich przedstawicieli , czy swiatowa spolecznosc dalej bedzie patrzyla z zalozonymi rekami na manipulowanie finansami , ktore przynosza zyski tylko zlodziejom w czym pomagaja im klamliwe media , ktore z premedytacja przeinaczaja prawde lub w najlepszym razie ja przemilczaja manipulujac  opinia spoleczna ? .
Po doswiadczeniach polskich , kiedy to rekami Balcerowicza okradziono narod , banki dalej stosuja te same procedery wykorzystujac naiwnosc a czesto glupote politykow , ktorzy sklonni sa wierzyc tylko obcym " uznanym autorytetom " zamiast opierac sie na doswiadczeniam rodzimych , ktorzy nie sa wcale gorsi , choc dzialaja bez parcia mediow na ich wspieranie .

cyc

Data: 2010-02-11 10:22:07
Autor: Prawusek
Goldman Sachs !!
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl0hhl$oiv$1news.onet.pl...

    Banki na całym świecie w swej większości realizują polecenia i
dyspozycje wydawane przez masonerię parchatą z najstarszego domu
masońskiego, też parchatego.

Data: 2010-02-11 12:45:36
Autor: cytryna
Goldman Sachs !!
[...]

KAZIO I ISABELL
Goldman Sachs Group Incorporated, jeden z największych banków inwestycyjnych na świecie zatrudniał, albo wciąż zatrudnia byłego polskiego premiera, Kazimierza Marcinkiewicza jako doradcę inwestycyjnego na Europę Centralną i Wschodnią.  --

Data: 2010-02-11 14:31:53
Autor: Jadrys
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-11 10:10, cyc pisze:
[...]

Cycu, w kapitalizmie nie ma "porządnych" banków. Wydzieranie pieniędzy klientów to ich zajęcie.. Nikt ich nie oskarży bo nie ma o co. One działają zgodnie z prawem, z tym prawem w którym rządzi pieniądz.

Data: 2010-02-11 16:39:52
Autor: cirrus
Goldman Sachs !!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl10sg$8jm$1news.onet.pl...
[...]

W odróżnieniu do komunizmu, gdzie nawet pieniądz jest bez wartości.

--
stevep

Data: 2010-02-12 09:57:30
Autor: Jadrys
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-11 16:39, cirrus pisze:

[...]

Tak, w prawdziwym komunizmie najwyzsza wartoscią jest człowiek, a nie jakieś świstki papieru jak to jest w kapitalizmie .

Data: 2010-02-12 15:51:19
Autor: cirrus
Goldman Sachs !!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl355q$9t9$2news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie i dlatego ma najwięcej ludzkich istnień na sumieniu.

--
stevep

Data: 2010-02-12 23:43:38
Autor: Jadrys
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-12 15:51, cirrus pisze:
[...]

Nie zdajesz sobie chyba sprawy ile ludzi zeszło z tego świata za sprawą tych świstków papieru zwanych pieniędzmi.

Data: 2010-02-13 09:15:15
Autor: cytryna
Goldman Sachs !!
> [...]

Nie zdajesz sobie chyba sprawy ile ludzi zeszło z tego świata za sprawą tych świstków papieru zwanych pieniędzmi.

Kaz i Isabell nadrobią szybko te straty demograficzne. A swoja ścieżką przez budowę jedynie słusznego ustroju bez pieniędzy około 100 mil. ludzi poszło w zaświaty. Sam Kanał Białomorski pochłonął 1,2 mil. ofiar, o Workucie, Kołymie i Sołowiowkach nie wspomnę. Jadryś bezmajątkowy komunisto - nie ma to jak archipelag Gułag, nieprawdaż? --

Data: 2010-02-14 10:46:15
Autor: Jadrys
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-13 09:15, cytryna pisze:

[...]

Cały czas tytułujesz sowiecki antykomunizm komunizmem, cytryno..

Data: 2010-02-13 09:16:34
Autor: cirrus
Goldman Sachs !!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl4liq$29g$3news.onet.pl...
[...]

Proponujesz handel wymienny?

--
stevep

Data: 2010-02-14 10:49:44
Autor: Jadrys
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-13 09:16, cirrus pisze:

Nie zdajesz sobie chyba sprawy ile ludzi zeszło z tego świata za sprawą
tych świstków papieru zwanych pieniędzmi.

Proponujesz handel wymienny?

Otóż to.. To byłby ostatni gwoźdź go trumny dla kapitalizmu.  Skończyłoby się zarobki jednym podpisem milionów $ dla tych kapitalistycznych zbirów zwanych biznesmenami.

Data: 2010-02-11 17:40:12
Autor: the_foe
Goldman Sachs !!
W dniu 2010-02-11 10:10, cyc pisze:
amerykański bank Goldman Sachs

rok temu twierdzili ze dzis euro bedzie po 5 zl.

--
the_foe

Data: 2010-02-12 09:37:50
Autor: cyc
Goldman Sachs !!

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hl1bt8$nhi$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-02-11 10:10, cyc pisze:
amerykański bank Goldman Sachs

rok temu twierdzili ze dzis euro bedzie po 5 zl.

-- the_foe

Zlodziesjka szajka , jak zreszta wszystkie banki .

cyc

Goldman Sachs !!