Goldman Sachs - OSTATNIE SPEKULACJE TEGO BANKU PRZED JEGO BANKRUCTWEM

Data: 2009-03-13 11:16:10
Autor: Wilczak
Goldman Sachs - OSTATNIE SPEKULACJE TEGO BANKU PRZED JEGO BANKRUCTWEM
Goldman Sachs: euro po 4,90 zł(Parkiet/13.03.2009, godz. 07:03)
http://biznes.onet.pl/2,1547267,prasa.html

EURO SPADA NA PYSK I $ TEŻ
Waluty    http://www.gieldyonline.pl/
Kursy na żywo
11:05:49
      Waluta Kupno Sprzedaz Średnia
      CHF 2.9193 2.9245 2.9219
      EUR 4.4692 4.4743 4.4718
      GBP 4.8551 4.8635 4.8593
      JPY 3.5254 3.5315 3.5285
      USD 3.4654 3.4704 3.4679

Data: 2009-03-13 11:38:04
Autor: boukun

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49ba326a$0$29444$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Ostatnie konwulsje złotówki.

boukun

Data: 2009-03-13 12:09:41
Autor: boukun
[...]

Trochę to trwa dłużej, ale przewidywania moje się sprawdzają:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/64b3e0baefd79b85/48f36efb1b82bcc4?hl=pl&q=#48f36efb1b82bcc4
Za Euro już 3,55 złote
16 Paź 2008, 19:05

A miało być 1:1 i wymiana, he, he. Kto dwa tygodnie temu wymienił swoje
złotówki, to miał szczęście, za miesiąc będzie jak na początku 2004 roku, euro
za 4,90 złote, a później, już tylko coraz gorzej. Teraz mojej babie będzie się
opłacać robić w Niemczech, a już chciała zjeżdżać do Judeopolonii...

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sprzedawać złotówki - Dolar 3,1303

A pisałem wczoraj, żeby sprzedawać na gwałt złotówki. Jeszcze nie jest za późno,
choć już największy profit spóźnialskim umknął.
W NBP ustalono dzisiejszy kurs na 3,1303.
Euro 3,9262.

boukun

      Autor: "boukun" boukun@neostrada.pl,
      Data: 24 października 2008 12:55:03

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=83808052

Data: 2009-03-13 12:54:25
Autor: cytryna
Goldman Sachs - OSTATNIA NADZIEJA KAZIA I ISABELL UPADA!
> [...]

się
opłacać robić w Niemczech, a już chciała zjeżdżać do Judeopolonii...

Palpitacji serca dostałem. Nikt sie nie przejął losem Kazia i Isabell tak szczodrze finansowanych przez Goldmana&Sachsa. A tymczasem w prokuraturze złożono zawiadomienie o Kaziowych zobowiązaniach względem skarbu państwa na
480 mil zł. Z czego biedny żonkoś i ojciec (in spe) to zapłaci.

--

Goldman Sachs - OSTATNIE SPEKULACJE TEGO BANKU PRZED JEGO BANKRUCTWEM