Golenie - wasze opinie - należy je smarować czy też wcale nie trzeba ?

Data: 2009-11-25 20:30:49
Autor: Wooyek
Golenie - wasze opinie - należy je smarować czy też wcale nie trzeba ?
No i tu pole do rozpisywania - co kto o tym sądzi, jak komu
się sprawdza - bardzo ciekawy jestem opini - muszę sie pewnie nowych
rzeczy nauczyć ..... A i zobowiązany będę.

Ja stosuję. Jak długo nie psikam, długo rower stoi, albo kupię nowy (używany) amortyzator, to różnicę czuć od razu.

Narzekanie ludzi, że Brunox powoduje brudzenie się goleni wynika tylko z ich niewiedzy/głupoty. Choć niektórych może to zaszokować, jego używanie nie polega na zawaleniu nim całych uszczelek i goleni...

Należy:
1) nalać trochę (najlepiej przez załączoną rureczkę) na uszczelki (można je troszkę podważyć palcem, żeby łatwiej wpłynął do środka);
2) pouginać amortyzator;
3) wytrzeć syf, który wyszedł z uszczelek (idealnie sprawdzają się ręczniki papierowe);
4) punkty 1-3 powtórzyć 2-3 razy, lub więcej jeśli ciągle na goleniach zostaje brud;
5) wytrzeć dokładnie uszczelki i golenie - na goleniach zostaje tylko cieniutki film smarujący, nie łapiący kurzu (o błocie nie wspominając).

Data: 2009-11-25 20:39:16
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hek0lc$sb6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podziwiam Cię, że jeszcze chce Ci się to po raz enty pisać :) Mi się już nie chce :>

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-26 08:24:18
Autor: Rafał VFR
Golenie - wasze opinie - należy je smarować czy też wcale nie trzeba ?
Może skopiował i wstawił ?
Pomóg i się nie narobił ...... ;-)

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Ps przejrzałem trochę archiwum i testy - jak zawsze niezależne. Mnie osobiście jego stosowanie się nie podoba.

Podziwiam Cię, że jeszcze chce Ci się to po raz enty pisać :) Mi się już nie chce :>

Data: 2009-11-26 16:48:34
Autor: kml
Golenie - wasze opinie - należy je smarować czy też wcale nie trzeba ?

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:helak3$hg6$1sunflower.man.poznan.pl...
Może skopiował i wstawił ?
Pomóg i się nie narobił ...... ;-)

Wyszukał sam i nie powielał tamatów na grupie? :>

Ps przejrzałem trochę archiwum i testy - jak zawsze niezależne. Mnie osobiście jego stosowanie się nie podoba.

No to nie stosuj - proste nie ;)

Data: 2009-11-26 19:05:32
Autor: Rafał VFR
[...]

To nie jest taki proste - wiele rzeczy mi się nie podoba jak podatki ale płacić trzeba. Nie podba mi się to smarowanie ale jeśli przynosi wymierne skutki o czym usiłuje siędowiedzieć to pewnie kupię.
Obiektywnie musze przyznać, że jak na osobę, która nie ma ochoty po raz enty pisać w tym temacie ani się nim zajmować często czytasz ten wątek i jesteś najbardziej płodnym pisarzem. Takie to polskie :-)

Pzdr
RK

Data: 2009-11-26 19:52:07
Autor: kml

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hemg1i$s2o$1achot.icm.edu.pl...

To nie jest taki proste - wiele rzeczy mi się nie podoba jak podatki ale płacić trzeba. Nie podba mi się to smarowanie ale jeśli przynosi wymierne skutki o czym usiłuje siędowiedzieć to pewnie kupię.

Trochę dziwi mnie Twoje naukowe podejście do tematu i zwołanie konferencji na ten temat :P Sprawa jest banalnie prosta: inwestujesz te 15 PLN w BD i sprawdzasz jak Ci się podoba efekt działania tego środka. Jeżeli Ci się podoba to stosujesz reguralnie a jezeli uznasz, że nie przynosi efektów to zaprzestajesz stosowania. Jedyna rzecz jaką warto wiedzieć to jest to co napisał Wooyek i co już było wielokrotnie pisane na grupie czyli sposób użycia i dawkowanie.

Obiektywnie musze przyznać, że jak na osobę, która nie ma ochoty po raz enty pisać w tym temacie ani się nim zajmować często czytasz ten wątek i jesteś najbardziej płodnym pisarzem. Takie to polskie :-)

No w sumie, ale naprawdę już parę osób o tym pisało i jest to do znalezienia w sieci - jak nie na preclu to innych forach. Za każdym razem kiedy pojawia się temat brunoxa deo piszę się dokładnie to samo co wcześniej. Ile można dublować ten sam temat :|

Data: 2009-11-26 15:57:52
Autor: dziki
[...]

jako ze mi duzo jeszcze zostalo duo to sprawdze sobie przy najblizszej okazji czy mi jakis syf wyjdzie. W kazdym razie ma to sens :)

pozdrawiam,
dziki.

Golenie - wasze opinie - należy je smarować czy też wcale nie trzeba ?