Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Pozna ń).

Data: 2010-08-01 22:44:38
Autor: Ilona
Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Pozna ń).

Mam możliwość kupić takie cudo z pewnego źródła, jako drugi samochód do
jazdy po mieście.
przebieg 220000 przy 200k remont generalny po zerwaniu paska
wymieniony cały tłumik, przednie hamulce, samochód dobrze utrzymany, od
4 lat używany w rodzinie. Więc jak na razie sporo zalet.

Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się
wystrzegać?

Po ile teraz chodzą takie Golfy? Miałam kiedyś takiego.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-02 10:14:30
Autor: Beny
Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mie¶cie (Poznañ).

U¿ytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i34mbu$35i$1news.onet.pl...

Mam mo¿liwo¶æ kupiæ takie cudo z pewnego ¼ród³a, jako drugi samochód do
jazdy po mie¶cie.
przebieg 220000 przy 200k remont generalny po zerwaniu paska
wymieniony ca³y t³umik, przednie hamulce, samochód dobrze utrzymany, od
4 lat u¿ywany w rodzinie. Wiêc jak na razie sporo zalet.

Czy ten model z tym silnikiem ma jakie¶ wady, których nale¿y siê
wystrzegaæ?

Po ile teraz chodz± takie Golfy? Mia³am kiedy¶ takiego.

co ³aska...

Data: 2010-08-03 21:03:15
Autor: Mateusz Mirski
W dniu 2010-08-01 22:44, Ilona pisze:

[...]

Na allegro między 3k, a 6k zależnie od wyposażenia, stanu i widzimisię właściciela.

Ja mam możliwość kupić za 3,5-4k, ale jak pisałem wcześniej źródło jest pewne i stan także, wiem co było robione przez ostatnie 4 lata, wiem gdzie i jak był uderzony. Ktoś z rodziny sprzedaje.

M.

Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Pozna ń).