Golf IV i podgrzewana przednia szyba

Data: 2009-09-08 22:47:53
Autor: Irokez
Golf IV i podgrzewana przednia szyba
Użytkownik "Mariusz" <szmiit@[WYTNIJ_TO]interia.eu> napisał w wiadomości news:h8699m$j93$1news.interia.pl...
Witam.

Mam pękniętą przednią szybę w Golfie IV i mam zamiar ją jutro wymienić w serwisie Jaan AutoGlass. Zaproponowano mi szybę standardową, przeciwsłoneczną lub podgrzewaną. Zastanawiam się nad wyborem tej ostatniej, mimo że w tym momencie mam szybę fabrycznie zamontowaną i ona podgrzewana nie jest.

Poradźcie mi proszę, czy warto inwestować w taką szybę i jednocześnie, czy jest jakiś problem z jej podłączeniem. Mam, wiadomo, tylko jeden wyłącznik, którym włącza się ogrzewanie szyby tylnej i lusterek. Czy po założeniu podgrzewanej szyby przedniej musiałaby ona zostać podłączona w ten sam obwód, czy też konieczne/przydatne byłoby podłączenie niezależnego wyłącznika?

Nie wiem jak Golf, ale w Megane i Mondeo wyłacznik jest osobny i w dodatku czasowy. Po pewnym czasie wyłacza szybke.
Zalety to odparowanie szyby (ale można i klimą) a zimą - miód malina. Wieloktrotnie spogladałem jak inni darli szybe zdzierakiem po zamarzającym deszczyku, a ja odpalałem autko, włączałem szybke, czyściłem boczne szybki a po ich wyczyszczeniu ruchem reki ziuu zsuwałem lodzik :)

Niestety wymiana szybki po strzale kosztowała mnie 1450zł w Megane w firmie Jaan pare lat temu.

Pozdrofka

--
Irokez

Golf IV i podgrzewana przednia szyba