Golf IV i podgrzewana przednia szyba

Data: 2009-09-08 23:02:42
Autor: Rabbit McCroolick
Golf IV i podgrzewana przednia szyba

Użytkownik "Mariusz" <szmiit@[WYTNIJ_TO]interia.eu> napisał w wiadomości news:h8699m$j93$1news.interia.pl...

Poradźcie mi proszę, czy warto inwestować w taką szybę i jednocześnie, czy jest jakiś problem z jej podłączeniem.

Może nie z podłączeniem, ale właściciele Fordów z podgrzewaną szybą sygnalizwali kiedyś problemy z łapaniem fixa przez GPS przyklejony do szyby. Nie wiem jak to jest dziś, gdy producenci GPSów montują lepsze chipsety.

Data: 2009-09-08 23:51:36
Autor: Bastion

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:h86gpa$36o$1news.dialog.net.pl...

[...]

Z tym oslabieniem syganlu GPS to tez slyszalem. Chyba
nawet na tej grupie byla jakas dyskusja?
Osobiscie jezdzilem mondeo z podgrzewana przednia szyba (jakies 10 kkm)
ale tylko w lecie i powiem szczerze, ze mi troche te kabelki w szybie przeszkadzaly.
Odnosilem wrazenie jakby fragmenty drogi byly slabo widoczne.
Znam tez wielu kierowcow (z mojej bylej firmy, gdzie jezdzilismy tylko fordami),
ktorzy ogrzewnie w przedniej szybie bardzo sobie chwala.
Najlepiej jakbys sie mogl przejechac autem z ogrzewanie w przedniej szybie i sprawdzil czy
taka szyba ci nie przeszkadza.
Moze to kwestia przyzwyczajenia ale ja u siebie bym nie zamontowal.

Data: 2009-09-09 04:10:17
Autor: czupakabra
On 8 Wrz, 23:02, "Rabbit McCroolick" <bilga...@wp.pl> wrote:

Może nie z podłączeniem, ale właściciele Fordów z podgrzewaną szybą
sygnalizwali kiedyś problemy z łapaniem fixa przez GPS przyklejony do szyby.
Nie wiem jak to jest dziś, gdy producenci GPSów montują lepsze chipsety.

Witam

Focus z podgrzewaną szyba plus navi Lark lub Akira i żadnych
problemów.
Polecam podgrzewaną szybę

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2009-09-10 16:32:10
Autor: omega_fan

"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote in message news:h86gpa$36o$1news.dialog.net.pl...

[...]

Sirf star III nie ma najmniejszego problemu z lapaniem fiksa przez podgrzewana szybe
w Galaxy. Lapie dosc szybko i jak juz zlapie to nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby zgubil.

Data: 2009-09-10 20:22:23
Autor: J.F.
On Thu, 10 Sep 2009 16:32:10 +0200,  omega_fan wrote:
[...]

Nawet stary nemerix dziala przez te szybe, choc lapie dlugo, ale on i
bez szyby lapie dlugo.

Za to .. w zaleznosci od ustawienia odbiornika na podszybiu inaczej
satelity lapie.
Fala emitowana jest kolowa, szyba robi z niej liniowa .. a antena typu
patch w odbiorniku chyba tez wychodzi liniowa.

Niewykluczone ze przy odbiorniku przylozonym do szyby, w pewnych
pozycjach by nie pracowal.

J.

Data: 2009-09-10 23:00:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 10 Sep 2009 20:22:23 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Oj, mój Aristo przy metalizowanej szybie w Berlingo ma kłopoty. Łapie
sygnał. ale opornie mu to idzie, dlatego założyłem antenkę zewnętrzną. --

Golf IV i podgrzewana przednia szyba