Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4

Data: 2013-04-02 11:07:37
Autor: Marek
Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
On 01.04.2013 08:18, Mariusz-net wrote:
poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30).

A co konkretnie jest nie tak z i30 albo ceedem?
Powoli sie wlasnie nad imi zastanawiam. Mozesz przyblizyc problem?

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-04-02 03:20:16
Autor: Mariusz-net
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 11:07:37 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On 01.04.2013 08:18, Mariusz-net wrote:

> poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadajďż˝ ceed i i30).
A co konkretnie jest nie tak z i30 albo ceedem?
Powoli sie wlasnie nad imi zastanawiam. Mozesz przyblizyc problem?
Ceeda i i30 nie skreślam jeśli są rzeczywiście bezawaryjne - i to jako używki. A co z nimi nie tak: opinia kumpla o i30: "Beznadziejne zawieszenie. Jeszcze do przodu to jakoś jedzie ale w zakrętach to masakra". On na co dzień jeździ Alfa 147 i pewnie stąd ta surowa ocena. Przejechalem sie ceedem i niestety wiem co ma na myśli. W Focusie zawieszenie było super. Może nie tak twarde jak w Alfie ale za to bardziej komfortowe.. Drugi minus to utrata wartości ceeda/i30.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2013-04-02 13:56:00
Autor: Marek
On 02.04.2013 12:20, Mariusz-net wrote:
[...]

Dzieki za opinie.
Jesli chcesz kupic uzywke to wlasnie jest plus.

Data: 2013-04-02 16:53:34
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mariusz-net" <ledzian.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3eb95d2e-8af2-48ef-bad6-a6c873a93651@googlegroups.com...
> [...]

Powoli sie wlasnie nad imi zastanawiam. Mozesz przyblizyc problem?
Ceeda i i30 nie skreślam jeśli są rzeczywiście bezawaryjne - i to jako używki.

Są bezawaryjne.
Przez 6 lat wymieniłem żonie 2 pierdółki w zawieszeniu, teraz przyszła kolej na klocki i tarcze z przodu.
Miałem kilkanaście aut, duża część kupiona jako nowe, ale tak bezproblemowego auta jeszcze nie miałem.
Aż szkoda że powoli czas się z nim rozstawać.

[...]

To już chyba wydumka - nie traci więcej niż konkurencja, zwłaszcza procentowo.
No chyba że liczysz po cenach cennikowych....
Jak na nową Kię dostaniesz kilka % rabatu to jesteś szczęściarz, na Peugeota czy Citroena, o Fiacie nie wspominając dostaniesz ze 20% bez specjalnych negocjacji.

Data: 2013-04-02 14:12:40
Autor: Mariusz-net
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 16:53:34 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
[...]

Jaki silnik? Diesel czy benzyna (z gazem?)?
To już chyba wydumka - nie traci więcej niż konkurencja, zwłaszcza procentowo.
No chyba że liczysz po cenach cennikowych....

Można się śmiać z kultu VW ale ten kult ma tez dobre strony, można sprzedać bez problemu nawet starszy samochód z większym przebiegiem.. W przypadku koreańców jest trudniej = niższa cena. Obiecuje jeszcze raz im się przyjrzeć - na Twoją odpowiedzialność ;-)

Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4