Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4

Data: 2013-04-02 15:26:58
Autor: huri_khan
Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
Dnia Sun, 31 Mar 2013 23:18:59 -0700 (PDT), Mariusz-net napisał(a):

Szukam nudnego samochodu do dojazdów do pracy + dalsze wycieczki. Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności (im rzadziej u mechanika tym lepiej), małym spalaniu, przyzwoitej dynamice (mułą mówimy nie) i poprawnym prowadzeniu (z tego powodu odpadają ceed i i30). Dotychczas jeździłem Focusem 1.8 tdci (100km). Nastawiam się na coś wielkości kompakta (i wtedy raczej diesel) lub coś z segmentu D (wtedy benzyna + lpg). Wstępnie wybrałem:
1) Golfa Plus (1.9 tdi, 105 km) -jedyna wada to wysoka cena zakupu,
2) C-max (1.6 tdci) - i tu jest ból bo ten 1.6 podobno jest problematyczny, w dodatku nie wiem czy uporali się z rdzewieniem tylnej klapy i zamka (woda się tam dostawała i wszystko pięknie gniło),
3) Focus - to samo co wyżej ale jest wersja 90km która już jest mniej problematyczna,
4) C4 - silniki te same co w Focusach i te same problemy,
5) Mazda 6 - 2 litry i do tego założyć gaz,
6) Ford Mondeo - jak wyżej,
7) Citroen C5 1.8 16V 125km + lpg - no to by była bajka ale raczej mnie nie stać.
Który z tych samochodów będzie sprawiał najmniej problemów, bo nic mnie tak nie irytuje jak awarie. Może jeszcze jakieś propozycje.

Pozdr,
Mariusz

A coś z GM: Opel, Chevrolet.  --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-04-02 14:00:39
Autor: Mariusz-net
Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 15:26:58 UTC+2 użytkownik huri_khan napisał:
A coďż˝ z GM: Opel, Chevrolet.

Silnik od fiata (1.9 jtd 120km) fajny ale od Astry (H bo na taką byłoby mnie stać) odrzuca wnętrze. Nie wiem kto to projektował ale powinien się wstydzić. Prowadzenie też nie najlepsze (jeździłem kombi). Vectry to samo, w dodatku na zewnątrz też brzydal. Jeszcze jeden minus: jak się ma ciemny kolor to ludziska zwalniają bo myślą, że patrol ;-) Nie wiem jak z awaryjności i który silnik z Opla, nadaję się do montażu instalacji lpg.

Z Chevroleta oglądałem Cruza i wyglądał fajnie. Nie mam pojęcia jak z awaryjnością i prowadzeniem.

Data: 2013-04-02 22:11:32
Autor: Rafał Grzelak

napisał:
> [...]
jeden minus: jak się ma ciemny kolor to ludziska zwalniają bo myślą,
że patrol ;-) Nie wiem jak z awaryjności i który silnik z Opla,

W Vectrze pod LPG to 3.2 V6 jak nic. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-04-03 11:01:03
Autor: Marek
On 02.04.2013 23:00, Mariusz-net wrote:
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 15:26:58 UTC+2 użytkownik huri_khan napisał:
A coďż˝ z GM: Opel, Chevrolet.

Nie wiem jak z awaryjności i który silnik z Opla, nadaję się do montażu instalacji lpg.
Ja akurat mam 1.4 w LPG, ale 1.6 i 1.8 tez lubia sie gazowac.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Golf Plus vs C-max vs Focus vs C4