Golf iV

Data: 2010-02-01 23:27:53
Autor: Lewis
Golf iV
Użytkownik "Jaro" <schittek@arcor.de> napisał w wiadomości news:4b67336f$0$6734$9b4e6d93newsspool2.arcor-online.net...
Witam,
Przymierzam sie do zakupu golfa IV:
Oto co o nim wiem:
Golf IV Highline
3 drzwiowy
Prod: 08/1998
1.6l 75kw/101PS (benzyna)
199000 km
ABS, wspomaganie kierownicy, immobilizer, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasazera, poduszki powietrzne boczne, zamek centralony z pilotem, elektrycznie opuszczane szyby, elektr. lusterka boczne podgrzewane, przy zamykaniu kluczem w zamku zamykaja sie szyby, alarm, klimatyzacja, przyciemnione swiatla tylnie?, halogeny, radio na mp3/cd z wejsciem usb, 6 glosnikow (4 z przodu 2 z tylu), oparcia na ramie (opuszczane) z przodu i z tylu, skorzana kierownia przestawialna w pionie, skorzana raczka biegow, siedzenia sportowe highline, regulacja wysokosci siedzenia kierowcy, orginale felgi aluminiowe z oponami letnimi (2-letnie), opony zimowe 2 letnie z felgami aluminiowymi, układ rozrządu i pompa wodna wymienione przy 135 tys, komputer pokladowy z pokazywaniem sciezki spalenia paliwa, przejechanych km, sredniej szybkosci, spalania itp. Wymiana oleju mniedzy 10-15k km.
Samochod jest bardzo dobrze utrzymany i zadbany, drugi wlasciciel, kupiony w salonie jako 4 letni samochod, prawie na 100% bezwypadkowy (wlasciciel twierdzi ze bez wypadku, jezeli by cos bylo to przed jego zakupem). Powod sprzedania to zakup nowego samochodu ze wzgledu na powiekszenie rodziny. Sprzedaje mi go znajomy z pracy wiec nie chce mi go na sile wcisnac, poprostu dal oferte.
Chce za niego 3000 euro i jak twierdzi on i kilku innych znajomych dostal by za niego spokojnie 3,5k euro. Wiec niby okazja.
Chcialem sie jednak zapytac co o tym sadzi ktos kto sie na samochodach zna. Ja niestety do nich nie naleze.
Pytanie jest czy 3k euro to dobra cena i co moze sie w nim w najblizszym czasie (2 lata) popsuc. No i generalnie interesuje mnie opinia znawcow :)
Pozdrawiam
Jaro

Za 3800Euro to można kupić Honde Civic z 2003r 1.7 CTDi czy jak to tam sie diesla określa.
Auto 5lat młodsze...

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzedaĹĽ
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW