Golf iV

Data: 2010-02-02 08:22:15
Autor: Artur\(m\)
Golf iV

Użytkownik "Jaro" <schittek@arcor.de> napisał w wiadomości

Chce za niego 3000 euro i jak twierdzi on i kilku innych znajomych
dostal by za niego spokojnie 3,5k euro. Wiec niby okazja.

Mnie z kolei ciekawi dlaczego €.
Czyżby emigrant z Francji?
Może chce zyskać na zwyżce?
.....aaaaa jedzie do córki,  do Niemiec!

Data: 2010-02-02 18:59:16
Autor: Jaro
Golf iV
Witam,

Cena jest w euro bo i on i ja zarabiany w euro i mieszkamy w kraju gdzie waluta tego kraju jest euro.

Poza tym nie ma problemu ze sprowadzaniem do Polski i dodatkowymi kosztami, bo i nie bedzie nigdzie sprowadzany. Znajomy przyjezdza nim do pracy, ja kupuje, i wyjezdzam samochodem do domu.

Poza tym dziekuje wszystkim za pomocne wypowiedzi (no moze te ostatnie to juz nie bardzo na temat:). Zapytam sie jeszcze jednego znajomego i jezeli nie bedzie mial zastrzezen to kupuje autko :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za pomoc.
Jaro

Użytkownik "Jaro"<schittek@arcor.de>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci