Golfy sa wszedzie ;-)

Data: 2011-04-18 10:58:28
Autor: bratPit[pr]
Golfy sa wszedzie ;-)
Witajcie,
znacie zapewne latające motocykle będące wszędzie,
okazuje się że ta cecha jest równie charakterystyczna dla Golfów,
idąc ulicą zobaczyłem taki oto obrazek,
http://tinyurl.com/3qxbhru
duży plus dla właściciela Civica za poczucie humoru ;D

brat

Data: 2011-04-18 11:12:02
Autor: marjan
Golfy sa wszedzie ;-)
W dniu 2011-04-18 10:58, bratPit[pr] pisze:
[...]

http://emide.pl/mazda6/kondor.gif

To jest lepsze ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-04-19 10:54:48
Autor: Axel
Golfy sa wszedzie ;-)
"marjan" <klero8.tk9@gmail.com> wrote in message
news:iogv93$s92$2inews.gazeta.pl... W dniu 2011-04-18 10:58, bratPit[pr]

Wole swoje:
https://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#5597166137087614738

:-)

--
Axel

Data: 2011-04-18 11:38:30
Autor: .Peeter
Golfy sa wszedzie ;-)
"bratPit[pr]" wrote:
znacie zapewne latające motocykle będące wszędzie,
okazuje się że ta cecha jest równie charakterystyczna dla Golfów,

Ale coś w tym jest, choć bardziej bym powiedział, że folcfageny są
wszędzie. Jadąc ostatnio S-7 zauważyłem, że większość zawalidróg,
na które trafiłem, to stare golfy i passaty. Ani jednego człapiącego
się tico, tylko same 15+ letnie VW. Klątwa czy co? O_o

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-04-18 11:18:23
Autor: pablo eldiablo
Golfy sa wszedzie ;-)
Peeter <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał(a):
"bratPit[pr]" wrote:
> [...]

na które trafiłem, to stare golfy i passaty. Ani jednego człapiącego
się tico, tylko same 15+ letnie VW. Klątwa czy co? O_o

A ja w 99% przypadkow, gdy trafiam na zawalidroge - to jest to honda city... ;-)

Data: 2011-04-18 15:33:49
Autor: .Peeter
Golfy sa wszedzie ;-)
"pablo eldiablo" wrote:
A ja w 99% przypadkow, gdy trafiam na zawalidroge - to jest to honda city... ;-)

I jeszcze do tego skoda fabia, koniecznie 1.2 ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-04-18 13:42:49
Autor: to
Golfy sa wszedzie ;-)
begin .Peeter
A ja w 99% przypadkow, gdy trafiam na zawalidroge - to jest to honda
city... ;-)

I jeszcze do tego skoda fabia, koniecznie 1.2 ;-)

Ja trafiam na same zawalidrogi. Co ciekawe, gdy jadę stukonnym autkiem tych zawalidróg jest ze 3x mniej. ;)

Data: 2011-04-18 16:16:23
Autor: Kamil
Golfy sa wszedzie ;-)
On 18/04/2011 14:42, to wrote:
begin .Peeter

[...]

tych zawalidrĂłg jest ze 3x mniej. ;)

Bo z czymś tak słabym sam jesteś zawalidrogą? ;)

Kamil

Data: 2011-04-18 15:32:45
Autor: to
Golfy sa wszedzie ;-)
begin Kamil
Bo z czymś tak słabym sam jesteś zawalidrogą? ;)

Bo ja wiem? Po prostu stukonny diesel nie zachęca do dynamicznej jazdy. Raczej nikomu drogi nie zawalam, po prostu rzadko chce mi się wyprzedzać. Bo co to za przyjemność, jak silnik wyje i wszystko się trzęsie jakby miało się zaraz rozlecieć. ;)

A ludzie te silnik nazywają "dynamicznymi"... hm... ;)

Data: 2011-04-18 19:53:05
Autor: Tomasz Pyra
Golfy sa wszedzie ;-)
W dniu 2011-04-18 15:33, .Peeter pisze:
"pablo eldiablo" wrote:
A ja w 99% przypadkow, gdy trafiam na zawalidroge - to jest to honda
city... ;-)

I jeszcze do tego skoda fabia, koniecznie 1.2 ;-)

Oj tam zawalidroga - gość robi co może.

Kultowa sportowa jednostka napędowa o mocy maksymalnej coś około 60KM, okrojona do 30KM przez zabobony przeciętnego kierowcy żeby biegi zmieniać przy 3000rpm (że moment obrotowy czy coś tam)

I do setki rozpędza się to kilka minut :)

Data: 2011-04-18 21:23:36
Autor: Czarek Daniluk
Golfy sa wszedzie ;-)
"pablo eldiablo" wrote:
[...]

Eeeeee tam - Fabia 1,2 koniecznie służbowa to najszybsza fura w okolicy 1km2 ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-18 14:17:11
Autor: mleko
Golfy sa wszedzie ;-)
On 2011-04-18 11:38, .Peeter wrote:

[...]

Hehe, gdybyscie eksperci jezdzili cos wiecej niz co niedziela z rodzinka do kosciola/na spacer/grila, to bez problemu zauwazylibyscie, ze marka, model, typ, rodzaj samochodu nie ma znaczenia. Wszystko zalezy od kierownika pojazdu.

Data: 2011-04-18 21:27:16
Autor: J.F.
Golfy sa wszedzie ;-)
On Mon, 18 Apr 2011 14:17:11 +0200,  mleko wrote:
On 2011-04-18 11:38, .Peeter wrote:
[...]

A moze pewien tym kierownikow ma swoje preferencje ? Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ? Dawno nie widzialem.

J.

Data: 2011-04-18 21:48:29
Autor: Tomasz Pyra
Golfy sa wszedzie ;-)
On 2011-04-18 11:38, .Peeter wrote:
[...]

Czy ja wiem.

Najszybsza zazwyczaj jest młodzież w samochodzie rodziców i kierowcy wszelakich służbowozów, a jedna i druga grupa ma niewiele do powiedzenia jeżeli chodzi o wybór tego czym jeżdżą.

A tak patrząc po ulicach to zdecydowanie królują samochody z najsłabszymi silnikami, modele jakieś nieszczególnie szybkie.
A ciężko powiedzieć że większość kierowców kupiła takie wolne auta żeby nimi wolno jeździć.

Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ?
Dawno nie widzialem.

Tu masz Tico: :)
http://www.youtube.com/watch?v=I7PEar6VPHk

Data: 2011-04-18 23:38:06
Autor: Michał Gut
Golfy sa wszedzie ;-)
Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ?
Dawno nie widzialem.

zdziwilbys sie
swego czasu dmuchalem dosc czesto na trasie wawa-siedlce. jak ktos zasuwal na trzeciego, albo wyprzedzal jak powalony to byly to ciagle tikawki. moja predkosc podrozna to pewnie ze 100 bylo a oni latali szybciej. nie wiem jaki ma vmax tico ale latali dosc zauwazalnie szybciej i agresywniej.
znakomita wiekszosc na tej samej rejestracji (siedleckie blachy same).
nie potrafie wyjasnic tego racjonalnie. fenomen wystepowal tylko tam i same siedleckie. na trasie ok 100km za kazdym razem musialo mnie wyprzedzac w podobny sposob od 5 do 10 autek.

Data: 2011-04-19 07:54:41
Autor: Robson
Golfy sa wszedzie ;-)
[...]

Taaa, w taki słoneczny dzień jak dzisiaj są to bździągwy w okularach na pół ryjka. Jechały dzisiaj takie 3, oczywiście każda innym pasem, ca 40km/h i co? I nikt im nie podskoczył, zablokowały cała szerokość jezdni...

Data: 2011-04-20 16:32:51
Autor: Lagod
Golfy sa wszedzie ;-)
W dniu 2011-04-18 14:17, mleko pisze:
[...]