Gololedz w Poznaniu

Data: 2014-01-20 14:59:59
Autor: anacron
Gololedz w Poznaniu
W dniu 20.01.2014 14:07, J.F pisze:

A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?

http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8

https://www.dropbox.com/s/m04v273dv9x1utv/DSC_7893s.jpg

:)

--
anacron

Data: 2014-01-21 20:59:30
Autor: Irokez
Gololedz w Poznaniu
W dniu 2014-01-20 14:59, anacron pisze:
W dniu 20.01.2014 14:07, J.F pisze:
A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?

http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8
https://www.dropbox.com/s/m04v273dv9x1utv/DSC_7893s.jpg

:)

Kilka lat temu miałem podobnie w Megance tylko trochę grubiej.
Otworzyłem drzwi centralnym i... delikatnie wykruszałem po obrysie drzwi lód.
Po jakichś 20 minutach dopiero byłem w stanie otworzyć je a potem już grzanie szyb przód, tył i jazda żółwiem.

Data: 2014-01-21 22:07:11
Autor: anacron
Gololedz w Poznaniu
W dniu 21.01.2014 20:59, Irokez pisze:
[...]

Suszarką odmroziłem drzwi i do garażu wepchnąłem :)

--
anacron

Gololedz w Poznaniu