Gololedz w Poznaniu

Data: 2014-01-20 19:00:44
Autor: Budzik
Gololedz w Poznaniu
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?

http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8

To jak to tam bylo - stado kapelusznikow na letnich oponach sparalizowalo miasto, czy jak powiada staropolskie przyslowie: i zimowka d*, kiedy lodu kupa ? :-)
Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

:)
Wczoraj jechałem dopiero po południu.
Na bocznych uliczkach bardzo slisko, główne tam gdzie jechałem, były posypane.
Jechałem raptem kilka km i widziałem ze 3 posypywaczki :)

Dzis rano w miescie ciezko - wolno i długo...

Co do kapeluszników - widać, że ludzie jezdza duzo wolniej bo sie boją.
Dzis moim bez absowym, bezespeenowym i generalnie wszystko NIemającym ZX wlokłem się za nowa oktavią, za jakas wypasioną BMW ale juz najsmieszniej było jak 30-40 na godzine na pustej drodze jechałem za Navarrą 4x4
Ale w sumie to sie nie dziwie.
Dobrze ze wczoraj solidnie sypali.

A takich sytuacji jak pokazywali w wiadomościach to na żywo na szczęście nie widziałem.

Gololedz w Poznaniu