Gomułka

Data: 2010-07-07 19:41:45
Autor: u2
Gomułka
Tow. Wiesław to wypisz-wymaluj Władek Bartoszewski :)

Data: 2010-07-07 11:02:58
Autor: J-23
Gomułka
On 7 Lip, 19:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Tow. Wiesław to wypisz-wymaluj Władek Bartoszewski :)

etam! Do obrazu tow. Wieslawa pasuje jak ulal p. prezes Jaroslaw.
Gledzi podobnie!

Data: 2010-07-07 20:06:33
Autor: u2
Gomułka
W dniu 2010-07-07 20:02, J-23 pisze:
On 7 Lip, 19:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Tow. Wiesław to wypisz-wymaluj Władek Bartoszewski :)

etam! Do obrazu tow. Wieslawa pasuje jak ulal p. prezes Jaroslaw.
Gledzi podobnie!

Nie o to chodzi. Wolę szmoncesy Jarka od szmoncesów Władka, ale zauważ
na porażające podobieństwo Władka i tow. Wiesława :)

Data: 2010-07-07 13:50:53
Autor: J-23
Gomułka
On 7 Lip, 20:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie o to chodzi. Wolę szmoncesy Jarka od szmoncesów Władka, ale zauważ
na porażające podobieństwo Władka i tow. Wiesława :)

mnie nie poraza, tym bardziej ze Gomula byl glupi jak wiadro, a
gledzil bez sensu jak p.prezes

Data: 2010-07-07 22:53:14
Autor: u2
Gomułka
W dniu 2010-07-07 22:50, J-23 pisze:
[...]

Raczej to ty ględzisz bez sensu. Typowe dla peło-klakiera.

Data: 2010-07-07 13:59:22
Autor: J-23
Gomułka
On 7 Lip, 22:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> mnie nie poraza, tym bardziej ze Gomula byl glupi jak wiadro, a
> gledzil bez sensu jak p.prezes

Raczej to ty ględzisz bez sensu. Typowe dla peło-klakiera.

Klakierem nie jestem, ale wiem ze pismeni dostepuja zaszczytu
calowania w du..e p.prezesa, na dzien dobry. Niektorzy nawet z
jezyczkiem!

Data: 2010-07-07 23:04:35
Autor: u2
Gomułka
W dniu 2010-07-07 22:59, J-23 pisze:
[...]

Ach, te twoje ukryte marzenia, którym dajesz tutaj upust :)

Data: 2010-07-07 22:18:03
Autor: J-23
Gomułka
On 7 Lip, 23:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> jezyczkiem!

Ach, te twoje ukryte marzenia, którym dajesz tutaj upust :)

a to twoje:
http://www.youtube.com/watch?v=6z4TSsLu1yk

Data: 2010-07-07 22:20:31
Autor: J-23
Gomułka

http://www.youtube.com/watch?v=3tleOuB7I24&feature=related

Data: 2010-07-08 14:07:13
Autor: Zahir
Gomułka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34bc5b$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
Tow. Wiesław to wypisz-wymaluj Władek Bartoszewski :)

A prezes Pis tak sie w Gomułce kocha!

Zahir

Gomułka