[prasa] Gondola dla desek

Data: 2010-01-19 14:16:26
Autor: Piotr
[prasa] Gondola dla desek
Coś się ruszyło. Generalnie jestem za choć na desce nie jeżdżę, bo ... zresztą sami wiecie dlaczego ;). Nie, żebym był rasistą! Wręcz przeciwnie bardzo mi się podoba jazda na snowboardzie, jak ktoś jeździć umie. Na przykład taki udzielający się na grupie Marek. Ten to pięknie daje, że grama śniegu nie zrywa. No, ale trochę odbiłem od tematu ;).
Otóż jak podaje gazeta
"- Zamontowaliśmy osiem urządzeń do zjeżdżania i skakania - mówi Ryszard Brzozowski, wiceprezes zarządu Kolei Gondolowej w Świeradowie Zdroju.
Na terenie snowparku są dwie skocznie, jedna o długości ośmiu, a druga czterech metrów. Jest też box street owy oraz inne platformy, na których można poszaleć. Specjalnie dla snowboardzistów zainstalowano wyciąg o długości 170 metrów. - Ile zapłacimy za zjazdy
Snowpark
Bilet całodzienny (bez jazdy wieczornej) w godz. od 9 do 16 - 30 zł
Bilet przedpołudniowy w godz. od 9 do 12.30 - 20 zł
Bilet popołudniowy w godz. od 12.30 do 16. - 20 zł
Bilet na jazdę wieczorną w godz. od 18 do 21 - 20 zł
Bilet całosezonowy - 300 zł "

koniec cytatu, reszta tutaj http://szklarskaporeba.naszemiasto.pl/artykul/292685,nowe-atrakcje-na-gondoli,id,t.html

zdrowaśki
Piotr

Data: 2010-01-19 05:31:15
Autor: player
Gondola dla desek
On 19 Sty, 14:16, "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> wrote:
[...]

To samo można powiedzieć o narciarzach :p

[...]

Spoko z tym że nie liczyłbym na to ze teraz wszyscy na deskach będą
latać w parku ;>

--
pozdr.
jay

Data: 2010-01-19 20:11:19
Autor: Piotr
Gondola dla desek

Użytkownik "player" <bad-biker@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:458972cf-44ec-42e7-b6f5-3fbf5ad1d803m26g2000yqb.googlegroups.com...

To samo można powiedzieć o narciarzach :p

Nie neguję i nie pochwalam ;),
zdrowaśki
Piotr

Data: 2010-01-19 05:49:13
Autor: blackone
Gondola dla desek
On 19 Jan, 14:16, "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> wrote:

[...]

Od kiedy snowpark jest tylko dla snowboardzistow???
To sie dopiero nazywa rasizm ;-)

hmm...W snowparkach widac mniej wiecej po rowno narciarzy i deskarzy,
no ale moze ja w egzotycznym kraju mieszkam;-)

pozdrowcia z Polnocy:-)
Gosia

Data: 2010-01-19 21:10:09
Autor: Bartosz Bogucki
[prasa] Gondola dla desek
no ceny myślę że bardzo fajne
dla tych 20-30 zł chyba warto się tam szarpnąć
imho świetny strzał

--
słońce puch snowboard mróz
SANTA CRUZ GD 164

Data: 2010-01-20 00:14:37
Autor: marcopolo
Gondola dla desek
On 19 Sty, 21:10, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:
no ceny myślę że bardzo fajne
dla tych 20-30 zł chyba warto się tam szarpnąć
imho świetny strzał

wreszcie ktoś pomyślał. wystarczy popatrzeć na czeskich sąsiadów. u
nich w kazdej pipidówie jest jakiś snowpark.
ciekawe czy posiadając bilet całodzienny na gondolę trzeba dodatkowo
płacić za ten wyciąg na snowparku?

[prasa] Gondola dla desek