Gondola dla desek

Data: 2010-01-19 05:31:15
Autor: player
Gondola dla desek
On 19 Sty, 14:16, "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> wrote:
Coś się ruszyło. Generalnie jestem za choć na desce nie jeżdżę, bo ...
zresztą sami wiecie dlaczego ;). Nie, żebym był rasistą! Wręcz przeciwnie
bardzo mi się podoba jazda na snowboardzie, jak ktoś jeździć umie.. Na
przykład taki udzielający się na grupie Marek. Ten to pięknie daje, że grama
śniegu nie zrywa.

To samo można powiedzieć o narciarzach :p

"- Zamontowaliśmy osiem urządzeń do zjeżdżania i skakania - mówi Ryszard
Brzozowski, wiceprezes zarządu Kolei Gondolowej w Świeradowie Zdroju.
Na terenie snowparku są dwie skocznie, jedna o długości ośmiu, a druga
czterech metrów. Jest też box street owy oraz inne platformy, na których
można poszaleć. Specjalnie dla snowboardzistów zainstalowano wyciąg o
długości 170 metrów. - Ile zapłacimy za zjazdy

Spoko z tym że nie liczyłbym na to ze teraz wszyscy na deskach będą
latać w parku ;>

--
pozdr.
jay

Data: 2010-01-19 20:11:19
Autor: Piotr
Gondola dla desek

Użytkownik "player" <bad-biker@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:458972cf-44ec-42e7-b6f5-3fbf5ad1d803m26g2000yqb.googlegroups.com...

To samo można powiedzieć o narciarzach :p

Nie neguję i nie pochwalam ;),
zdrowaśki
Piotr

Gondola dla desek