Gone Girl

Data: 2015-01-03 16:23:45
Autor: Qrczak
Gone Girl
Dnia 2014-12-30 11:25, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
http://www.filmweb.pl/film/Zaginiona+dziewczyna-2014-695409
Całkiem udany film. Ja już pewnie za dużo filmów widziałem, abym był
zachwycony, ale i tak obejrzałem z przyjemnością.
Zdecydowanie wyrasta ponad przeciętny poziom. Warto.
7/10

Jest dobry.

Data: 2015-01-03 23:26:06
Autor: Ghost

[...]