Goodyear Excellence vs Dunlop SP SPORT 01

Data: 2011-01-13 21:22:05
Autor: luky
Goodyear Excellence vs Dunlop SP SPORT 01
Marian Paździoch pisze:
Witam,
jeździł ktoś z Was na obydwu modelach? Jakie wrażenia? Ja z SP SPORTów jestem bardzo zadowolony, ale może Goodyeary też są równie dobre, a jednak tańsze.

Mam GoodYear Excelence 205/55/R16 chyba najlepsze opony na jakich jeździłem... cena też była całkiem przyzwoita. Jedyna ich wada to że szybciej mi się zużywają niż np. poprzednie Fuldy, ale gdzieś czytałem już nie raz że dobre opony letnie z dobrej mieszanki, ścierają się szybciej...

pozdr.Ł

Goodyear Excellence vs Dunlop SP SPORT 01