Goodyear OPTIGRIP

Data: 2009-03-17 09:34:57
Autor: wilddziki
Goodyear OPTIGRIP
Witam,
szukam nowych opon letnich i znalazłem właśnie Goodyear OPTIGRIP które mają
dość pozytywne opinie a cena dość niska. Miał ktoś kontakt z tymi oponami ?
Poszukuję opony w rozmiarze 205/55R16. Jeśli nie te to może macie inne typy ?
Cena do 420 zł.

Dzięki za wskazówki
wild

Data: 2009-03-17 19:39:09
Autor: owad
Goodyear OPTIGRIP
wilddziki pisze:
[...]

Witam
Continental ContiPremium 2 mają bardzo dobre opinie wśród użytkowników, cena 330-350zł na opony.com

Opitigrip są stosunkowo miękkie i szybko się zużywają (20-30kkm), przy wielo wachaczowych tylnych zawieszeniach często "ząbkują" co nie podlega gwarancji, jeśli chcesz wydać około 400zł za oponę to yokohama c.drive jest znakomitą propozycją

Data: 2009-03-17 22:59:47
Autor: Marcin
Goodyear OPTIGRIP

Użytkownik "owad" <owd@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpoqop$rr4$1achot.icm.edu.pl...
wilddziki pisze:
[...]

srutu tu tu ...To jest nowy bieznikw (w sprzedazy od lutego ) !!! od tego sezonu kto niby mial na nich przjechac 20-30 tys ...?

Data: 2009-03-18 09:18:19
Autor: szerszen
Goodyear OPTIGRIP

Użytkownik "Marcin" <sroka_78@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gpp6jo$16p$1atlantis.news.neostrada.pl...

srutu tu tu ...To jest nowy bieznikw (w sprzedazy od lutego ) !!! od tego sezonu kto niby mial na nich przjechac 20-30 tys ...?

malo tego, czytalem jakis artykul o nich, nie wiem czy sponsorowany ;) ale zastosowano tam jakis myk z mieszanka i nacieciami i podobno nawet mocno zuzyta hamuje jak porownywalne nowki konkurencji, nie wiem ile w tym prawdy ale mocno ja tam zachwalano

Data: 2009-03-18 11:52:12
Autor: wilddziki
Goodyear OPTIGRIP
szerszen <szerszen@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

malo tego, czytalem jakis artykul o nich, nie wiem czy sponsorowany ;) ale zastosowano tam jakis myk z mieszanka i nacieciami i podobno nawet mocno zuzyta hamuje jak porownywalne nowki konkurencji, nie wiem ile w tym prawdy ale mocno ja tam zachwalano
Też to wyczytałem tutaj: http://preview.tinyurl.com/cvkclq
Zastanawiam się też nad S.Drive'ami lu C.Drive'ami....

--

Goodyear OPTIGRIP