Google Adwords i rozliczenie vat przez osobe fizyczna - cd

Data: 2010-02-22 20:47:52
Autor: Evanduril
Google Adwords i rozliczenie vat przez osobe fizyczna - cd
W wielkim skrocie: nie posiadam zarejestrowanej firmy, w google adwords zamowilem reklame. Wg informacji kredytowej oraz US ze wzgledu na fakt, ze robilem strony na umowy o dzielo, prowadze dzialalnosc gospodarcza i musze sie rozliczyc z VAT z importu uslug z UE (owa reklama na google) we wlasnym zakresie.
Usluga sie skonczyla pod koniec stycznia. VAT-R zlozylem wczesniej.
Nie mam faktury od Google.
Google nie pobralo ode mnie zadnych pieniedzy (wprowadzalem kupon promocyjny).
W informacjach o platnosci mam obciazenia w wysokosci:
- 20 zl za aktywacje uslugi
-14,42 zł za klikniecia w reklame

Pytanie jest nastepujace: czy pomimo braku faktury i jakiegokolwiek zaciagniecia ode mnie pieniedzy, nadal mam skladac VAT-9M i rozliczac sie z tych 34,42 w urzedzie do 25 lutego, czy czekac na fakture ?

--
Jacek Sawicki
http://www.motocykl.org

Google Adwords i rozliczenie vat przez osobe fizyczna - cd