Google Maps

Data: 2018-12-15 00:28:04
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

Data: 2018-12-15 14:59:21
Autor: ddddddddddddd
Google Maps
W dniu 14.12.2018 o 23:28, radekp@konto.pl pisze:
[...]

w ostatnich miesiącach zauważam błędne oznakowanie / zamknięcie ulic - może ci z Waze zgłaszają dla jaj? Dla przykładu przez kilka dni GM potrafi omijać czynny odcinek autostrady (wyświetlając zakaz wjazdu na mapie) lub nie brać pod uwagę drogi którą wcześniej prowadziło, wyznaczając od razu objazd na odcinku 1km (nie wyświetlając dlaczego, ale uporczywie odsyłając na inną drogę)

Łukasz

Data: 2018-12-15 18:50:56
Autor: Pszemol
Google Maps
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

Ano. I dobrze dziala wyznaczanie trasy offline - przydaje sie to na
wakacjach jak telefon nie ma zasiegu albo nie chcesz za roaming płacić.

Data: 2018-12-15 22:07:53
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sat, 15 Dec 2018 18:50:56 -0000 (UTC), w <pv3ieg$grs$2@dont-email.me>, Pszemol
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> [...]
> sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

Najwyraźniej nie było najszybciej, co rosnący czas dojazdu wyraźnie
sygnalizował.

Data: 2018-12-16 05:10:15
Autor: Pszemol
Google Maps
[...]

Ciekawa logika :-)))))

Data: 2018-12-16 10:31:45
Autor: J.F.
Google Maps
Dnia Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Ogolnie bardzo prawidlowa - skoro rosl, to znaczy, ze google o korku
nie wiedzial.

Co jednak nie znaczy, ze inne nie byly zakorkowane.

J.

Data: 2018-12-17 20:23:43
Autor: Cavallino
Google Maps
W dniu 16-12-2018 o 10:31, J.F. pisze:
[...]

Albo że korek też rósł.

Data: 2018-12-16 13:45:37
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), w <pv4mnn$ako$1@dont-email.me>, Pszemol
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
> sygnalizował.

Ciekawa logika :-)))))

Pszemol, że u ciebie są wyraźne deficyty na poziomie podstawowym to już od
dawna wiadomo.
Więc wytłumaczę łapatologicznie:
Skoro przewidywany czas przejazdu daną trasą (kilka km) wynosi X minut, a
realny okazał się X+10 minut, to chyba jasne, że przewidywania dotyczące ruchu
są z czapy wzięte.

Data: 2018-12-16 20:03:46
Autor: Pszemol
Google Maps
[...]

Milutki jestes...

[...]

Nie z czapy tylko z czasow ludzi pokonujących tą trase tuz przed kalkulacja
czasu dla Ciebie.
Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

Data: 2018-12-17 00:12:06
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sun, 16 Dec 2018 20:03:46 -0000 (UTC), w <pv6b32$9p3$1@dont-email.me>, Pszemol
> [...]

Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

Czyli z czapy, bo ci ludzie nadal stali w korku.
Przyczyny losowej nie było -- to stan permanentny.

Data: 2018-12-15 20:44:22
Autor: spider
Google Maps
W dniu 2018-12-15 o 00:28, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków - Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

Data: 2018-12-15 22:44:22
Autor: kk
Google Maps
On 2018-12-15 20:44, spider wrote:
[...]

A ile darmowych nawigacji próbowałeś?

Data: 2018-12-16 11:34:56
Autor: Kris
Google Maps
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:44:22 UTC+1 użytkownik spider napisał:
> [...]

Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków - Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

Ano wlaśnie
Piszesz ze Ciebie absurdalnie gdzies kierowała ale jednak najlepsza
A gdybyś nie był lokalsem to pewnie tą absurdalna trase byś zwiedzał.

Data: 2018-12-16 20:12:39
Autor: jerzu.xyz
Google Maps
On Sat, 15 Dec 2018 20:44:22 +0100, spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
wrote:

chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

To są odwieczne probelmy GM spowodowane tym, że zmiany na mapach
zatwierdzane są gdzieś w Indiach. A od czasu zamknięcia googlowego
mapmakera jest tylko gorzej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-12-17 20:23:07
Autor: Cavallino
Google Maps
W dniu 15-12-2018 o 20:44, spider pisze:
[...]

Chyba gorszej....
Nie ma ostrzegania, nie ma zgłaszania problemów, żre niesamowite ilości danych - niewiele w sumie ma.

Data: 2018-12-16 10:29:53
Autor: J.F.
Google Maps
Dnia Sat, 15 Dec 2018 00:28:04 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):
Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Ale nie miales rownolegle NE, wiec nie wiesz - niespodziewany korek,
czy na innych +15 minut :-(

Od postu Marka zaczalem zwracac uwage na yanosika ... on chyba
faktycznie kiepsko rozpoznaje korki i kiepsko prowadzi.
I czesto nie ma informacji o zamknietych drogach.

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

A ja mialem ostatnio mala zagwozdke. Gniezno-Wagrowiec, google
prowadzi prosto, a drogowskazy mowia, ze droga zamknieta.

Sie okazalo, ze jest most tymczasowy. I nie wiem - chwalic ze wie o
nim, czy ganic, ze nie wie o zamknieciu. No i ciagle nie lubie, ze nie ma widoku 2D, ze zoom bardzo duzy, ze
aktualizuje trase rzadko ...

J.

Data: 2018-12-16 20:13:59
Autor: jerzu.xyz
Google Maps
On Sun, 16 Dec 2018 10:29:53 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Od postu Marka zaczalem zwracac uwage na yanosika ... on chyba
faktycznie kiepsko rozpoznaje korki i kiepsko prowadzi.
I czesto nie ma informacji o zamknietych drogach.

Napiszę to chyba 1263 raz: w Yanosiku nawigacja to dodatek do
podstawowej funcjonalności. Próbowałem kilka razy i IMHO tego się nie
da używac jako nawigacji.

Data: 2018-12-16 20:33:53
Autor: J.F.
Google Maps
Dnia Sun, 16 Dec 2018 20:13:59 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
[...]

A ja uzywam nagminnie, i imo - da sie.
Ma miminum funkcji nawigacji, ale minimum tez starcza.
No, troche wiecej niz minimum.

Tyle, ze ostatnio mnie wk*, bo wprowadzil na zamknieta droge.

Wiec teraz jezdze z trzema nawigacjami, i tym bardziej nie wiem jak
jechac :-)

J.

Data: 2018-12-16 21:19:33
Autor: Liwiusz
Google Maps
W dniu 2018-12-16 o 20:13, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Potwierdzam. Yanosik potrafił prowadzić nawet pod prąd, albo niepotrzebnie naokoło.

--
Liwiusz

Data: 2018-12-17 20:25:31
Autor: Cavallino
Google Maps
W dniu 16-12-2018 o 20:13, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Ja tam nie mam z tym większych problemów.
Co nie znaczy że inna nie jest lepsza, ale ja porównuję do offlinowej i tak czy tak wypada lepiej.

Data: 2018-12-18 13:29:58
Autor: elmer radi radisson
Google Maps
On 2018-12-15 00:28, radekp@konto.pl wrote:

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

Z tymi trasami alternatywnymi to momentami jest niezly kabaret:
jakis czas temu jade z odpalonymi mapsami od Piotrkowa na Katowice.
kawalek przed Czestochowa gugle podpowiadaja ze jest zwezka, korek
na xx minut i podaja alternatywe. Rzut okiem na ekran, wyglada legit,
wiec odbijam i grzecznie podazam. Za mna jedzie koles z widocznym
smartfonem w uchwycie i robi to samo. Objezdzamy korek, wylatujemy
w Czestochowie, znowu rowno jedziemy na Katowice, on tuz za mna.

Kawalek za Czestochowa gugle pokazuja alternatywna trase gdzies
w prawo. Zerkam ocb, a to po prostu widoczna jakas boczna droga,
idac po luku rownolegle do "jedynki" moze maks przez kilometr
i zaraz sie w nia wlaczajaca, wiec moze i w odleglosci dajaca
oszczednosc jakis 20 albo 50 metrow. Za to pewnie oszczednosc
dystansu wychodzi na zero gdy zbilansujemy z glebokoscia dziur
w ktore na niej wpadaja kola.

Koles za mna znika skrecajac w prawo.
Za jakis czas zrobilem sobie krotki techniczny postoj,
koles po chwili uwidocznil sie na trasie wiec najwyrazniej
odrobiwszy strate polecial dalej w strone stolicy czarnego zlota.

--

memento lorem ipsum

Google Maps