Google Maps

Data: 2018-12-15 18:50:56
Autor: Pszemol
Google Maps
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

Ano. I dobrze dziala wyznaczanie trasy offline - przydaje sie to na
wakacjach jak telefon nie ma zasiegu albo nie chcesz za roaming płacić.

Data: 2018-12-15 22:07:53
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sat, 15 Dec 2018 18:50:56 -0000 (UTC), w <pv3ieg$grs$2@dont-email.me>, Pszemol
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> [...]
> sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

Najwyraźniej nie było najszybciej, co rosnący czas dojazdu wyraźnie
sygnalizował.

Data: 2018-12-16 05:10:15
Autor: Pszemol
Google Maps
[...]

Ciekawa logika :-)))))

Data: 2018-12-16 10:31:45
Autor: J.F.
Google Maps
Dnia Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Ogolnie bardzo prawidlowa - skoro rosl, to znaczy, ze google o korku
nie wiedzial.

Co jednak nie znaczy, ze inne nie byly zakorkowane.

J.

Data: 2018-12-17 20:23:43
Autor: Cavallino
Google Maps
W dniu 16-12-2018 o 10:31, J.F. pisze:
[...]

Albo że korek też rósł.

Data: 2018-12-16 13:45:37
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), w <pv4mnn$ako$1@dont-email.me>, Pszemol
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
> sygnalizował.

Ciekawa logika :-)))))

Pszemol, że u ciebie są wyraźne deficyty na poziomie podstawowym to już od
dawna wiadomo.
Więc wytłumaczę łapatologicznie:
Skoro przewidywany czas przejazdu daną trasą (kilka km) wynosi X minut, a
realny okazał się X+10 minut, to chyba jasne, że przewidywania dotyczące ruchu
są z czapy wzięte.

Data: 2018-12-16 20:03:46
Autor: Pszemol
Google Maps
[...]

Milutki jestes...

[...]

Nie z czapy tylko z czasow ludzi pokonujących tą trase tuz przed kalkulacja
czasu dla Ciebie.
Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

Data: 2018-12-17 00:12:06
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps
Sun, 16 Dec 2018 20:03:46 -0000 (UTC), w <pv6b32$9p3$1@dont-email.me>, Pszemol
> [...]

Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

Czyli z czapy, bo ci ludzie nadal stali w korku.
Przyczyny losowej nie było -- to stan permanentny.

Google Maps