Google Maps

Data: 2018-12-15 20:44:22
Autor: spider
Google Maps
W dniu 2018-12-15 o 00:28, radekp@konto.pl pisze:
Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
podsumowanie podróży :)

Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków - Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

Data: 2018-12-15 22:44:22
Autor: kk
Google Maps
On 2018-12-15 20:44, spider wrote:
[...]

A ile darmowych nawigacji próbowałeś?

Data: 2018-12-16 11:34:56
Autor: Kris
Google Maps
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:44:22 UTC+1 użytkownik spider napisał:
> [...]

Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków - Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

Ano wlaśnie
Piszesz ze Ciebie absurdalnie gdzies kierowała ale jednak najlepsza
A gdybyś nie był lokalsem to pewnie tą absurdalna trase byś zwiedzał.

Data: 2018-12-16 20:12:39
Autor: jerzu.xyz
Google Maps
On Sat, 15 Dec 2018 20:44:22 +0100, spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
wrote:

chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

To są odwieczne probelmy GM spowodowane tym, że zmiany na mapach
zatwierdzane są gdzieś w Indiach. A od czasu zamknięcia googlowego
mapmakera jest tylko gorzej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-12-17 20:23:07
Autor: Cavallino
Google Maps
W dniu 15-12-2018 o 20:44, spider pisze:
[...]

Chyba gorszej....
Nie ma ostrzegania, nie ma zgłaszania problemów, żre niesamowite ilości danych - niewiele w sumie ma.

Google Maps