Google Maps

Data: 2009-07-04 19:09:30
Autor: Ewa
Google Maps
Witam!

Czy komuś udało się uzyskać w Google Maps
informację na temat ruchu?
W wersji 3 Google Maps taka funkcja istnieje,
można ją włączać i wyłączać, jednak do tej pory
ani razu nie udało mi się zauważyć by działała.
Sprawdzałam w Warszawie.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-04 20:31:43
Autor: Piotr M
Google Maps
Ewa pisze:

Czy komuś udało się uzyskać w Google Maps
informację na temat ruchu?

Nie. Za każdym razem - Brak informacji drogowych.
W ogóle nie wiem co by miała oznaczać ta funkcja.

PS.
Widzę że kupiłaś fajny telefonik i teraz będzie duużo pytań ;)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-04 19:50:24
Autor: Waldek Godel
Google Maps
Dnia Sat, 04 Jul 2009 20:31:43 +0200, Piotr M napisał(a):

Nie. Za każdym razem - Brak informacji drogowych.
W ogóle nie wiem co by miała oznaczać ta funkcja.

Proste, w cywilizowanych krajach podaje informacje o korkach

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-04 20:12:11
Autor: Olgierd
Google Maps
[...]

LOL :-)
Zobacz sobie http://bit.ly/bcfg0

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-04 22:50:21
Autor: Piotr M
Google Maps
Olgierd pisze:
[...]

Kurcze, no faktycznie, fajna sprawa.
BTW, ktoś używa Google Maps do poruszania się samochodem? To w jakich przypadkach (w praktyce oczywiście) takie info o ruchu się przyda?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-04 20:57:07
Autor: Olgierd
Google Maps
Dnia Sat, 04 Jul 2009 22:50:21 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Mniemam, że w Polsce na to pytanie nie dostaniesz odpowiedzi. Ale spytaj kogoś z Londynu już.

Data: 2009-07-05 05:57:13
Autor: Ewa
Google Maps
Mniemam, że w Polsce na to pytanie nie dostaniesz odpowiedzi. Ale spytaj
kogoś z Londynu już.

Wystarczy w http://mapy.google.pl wpisywać nazwy różnych miast
żeby się zorientować, że np. w Londynie i Paryżu jest podawana
informacja o ruchu, a w Berlinie i Helsinkach nie.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-05 00:44:32
Autor: Janeo
Google Maps
On 5 Lip, 05:57, "Ewa" <n...@zero.com> wrote:
> [...]

żeby się zorientować, że np. w Londynie i Paryżu jest podawana
informacja o ruchu, a w Berlinie i Helsinkach nie.

Przypuszczalnie Google Maps korzysta w darmowych informacji o ruchu. W
jednych krajach jest - poza komercyjnymi - również usługa darmowa TCM,
w innych takiej brak. W Polsce jak wiemy nie ma jednej, ani drugiej.

Co do korzystania z takiej informacji w GM - nie trzeba ciągle wciskać
i się bawić, wystarczy luknąć na mapę przed wyjazdem i ominąć taką
drogę w trakcie jazdy (lub nawigacji).
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-07-04 21:59:51
Autor: Waldek Godel
Google Maps
Dnia Sat, 04 Jul 2009 22:50:21 +0200, Piotr M napisał(a):

BTW, ktoś używa Google Maps do poruszania się samochodem? To w jakich przypadkach (w praktyce oczywiście) takie info o ruchu się przyda?

Włącz sobie kiedykolwiek podczas jazdy samochodem, żeby tylko pokazywało ci
pozycję - i zobacz po ilu kilometrach ci się znudzi wciskanie "spróbuj
ponownie"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-05 20:56:27
Autor: Jan Strybyszewski
Google Maps
Waldek Godel pisze:
[...]

To na  WM tak slabo dziala ?  U mnie na Androidzie dziala swietnie i dokladnie. Trzyma sie drog i mapy precyzyjnie.   Wyrzuc swojego WMa.

Google Maps