Google Maps a Naviexpert

Data: 2018-01-07 12:23:56
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps a Naviexpert
Nowy test:
Krzyki - ul. Słubicka (centrum) - ok. 15min.

GM: prognozuje dojazd na 21:06
NE: na 21:01

Realny dojazd 21:00.

Ale GM zaproponował taką dookólną trasę przez DK5, że gdybym z niej skorzystał
to być może trafiłbym idealnie na 21:06. Zgodnie z logiką niektórych - GM
okazałby się lepszy :))

Data: 2018-01-08 13:39:27
Autor: J.F.
Google Maps a Naviexpert
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9l045dt7ndhjtirh3g4clathmsifad2maf@4ax.com...
[...]

DK5 to teraz AOW czy Srodmiejska ?

Nie napisales gdzie na Krzykach, ale jezdzac na  podobnej trasie czesto wybieram 11km obwodnica Hallera-Karmelkowa, mimo, ze Yanosik wybiera 7km "przez miasto".
Lubie zap* a nie stac co 100m :-)

Czasowo wyglada chyba podobnie ... ale musze kiedy pojechac tak jak proponuje - zdaje sie, ze nieglupio wybiera ulice...

Przy czym mam wrazenie, ze w miejskich korkach to yanosik sobie nie radzi,

Poza tym GM moze miec zaszyty priorytet DK ... w sumie nieglupio, bo i one powinny miec priorytet w ruchu.

J.

Data: 2018-01-08 14:01:15
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps a Naviexpert
Mon, 8 Jan 2018 13:39:27 +0100, w <5a536687$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

>to być może trafiłbym idealnie na 21:06. Zgodnie z logiką >niektórych - GM

Śródmiejską, chociaż nie wiem czy to dalej DK5, ale na pewno DK94.

Nie napisales gdzie na Krzykach, ale jezdzac na  podobnej trasie czesto wybieram 11km obwodnica Hallera-Karmelkowa, mimo, ze Yanosik wybiera 7km "przez miasto".
Lubie zap* a nie stac co 100m :-)

Krzyki-Partynice

Poza tym GM moze miec zaszyty priorytet DK ... w sumie nieglupio, bo i one powinny miec priorytet w ruchu.

Tak, to widać po Śródmiejskiej :))

Google Maps a Naviexpert