Google Maps a Naviexpert

Data: 2018-01-09 12:40:01
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps a Naviexpert
"Po raz pierwszy od lat zapłaciłem za nawigację na smartfonie. I nie żałuję"

https://www.spidersweb.pl/2018/01/naviexpert-google-maps-nawigacja.html

Data: 2018-01-09 13:04:05
Autor: J.F.
Google Maps a Naviexpert
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qea95dps039658snpbm2rj3kjcgl9s6fps@4ax.com...
"Po raz pierwszy od lat zapłaciłem za nawigację na smartfonie. I nie żałuję"
https://www.spidersweb.pl/2018/01/naviexpert-google-maps-nawigacja.html

No coz, sporo w tym racji, ale:
-zmiany drogowe juz nie sa tak czeste jak kiedys :-(.
  Zobaczymy kiedy GM zauwazy nowa S5,
  Yanosik jeszcze nie ma ... ale juz prowadzi :-) cache jakis ?

-yanosik ograniczenie predkosci podaje,

-parkingi ... w google nie ma ? wpisac na koniec "parking" ?
  A i tak wszystkie zajete :-(

No coz, GM bronil zaciekle nie bede, bo tez mi sie niezbyt podoba, ale skoro yanosik jest w miare dobry ... to po co przeplacac ? :-)

J.

Google Maps a Naviexpert