Google Maps a Waze

Data: 2019-08-19 18:57:40
Autor: Cavallino
Google Maps a Waze
W dniu 19-08-2019 o 17:23, radekp@konto.pl pisze:
17.08.2019

Zapuściłem sobie obie nawigacje naraz na trasę znad morza do Wrocławia.

Rozrzut czasowy był znaczny, początkowo chyba z 1h różnicy (Waze meldował
szybszy czas). Zauważyłem, że GM koniecznie pcha w korek pod Goleniowem, mimo
że jak sam pisał stracę w nim 1h.

Reasumując -- trzeba przedłużyć abo na Naviexperta.

Ale po co?
Żeby się dowiedzieć, że ten 1 h korek będzie trwał 10 minut dłużej niż alternatywna trasa? ;-)

GoogleMaps tradycyjnie nie sprawdziło się i nie można mu zaufać.

NE dokładnie tak samo.

Data: 2019-08-21 18:24:42
Autor: radekp@konto.pl
Google Maps a Waze
Mon, 19 Aug 2019 18:57:40 +0200, w <qjeke2$ssb$2$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Ale po co?
Żeby się dowiedzieć, że ten 1 h korek będzie trwał 10 minut dłużej niż alternatywna trasa? ;-)

Chociażby :).
Ale GM i Waze oszacowały go na 1h.

> GoogleMaps tradycyjnie nie sprawdziło się i nie można mu zaufać.

NE dokładnie tak samo.

Jeżdziłem od 10 lat nad morze z NE wszystkimi możliwymi objazdami S3 i zawsze
było gładko i przyjemnie. tylko raz były problemy -- w tym roku. Bo nie
skorzystałem z NE.
Tak więc myślę, że mam bardziej reprezentatywną próbkę niż Doktora Docenta
Teroetyka :)

Data: 2019-08-22 16:00:46
Autor: Cavallino
Google Maps a Waze
W dniu 21-08-2019 o 18:24, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Tyle że realnie trwał 1h dłużej niż NE zapowiadał.

[...]

A ja z NE raz i nie było ani gładko, ani przyjemnie.
Dopóki nie było korka było ok, ale w korkach pogubił się totalnie.

Bardziej niż yanosik.

Google Maps a Waze