Google Maps docenia nasze ¶mieszki.

Data: 2012-12-04 02:00:41
Autor: piotrek broda
Google Maps docenia nasze ¶mieszki.
Otwarłem dzi¶ sobie Google Maps w Katowicach i oto co zobaczyłem:

http://img818.imageshack.us/img818/5752/smieszka.jpg

Data: 2012-12-04 13:30:39
Autor: LnxTx
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 11:00:41 UTC+1 użytkownik piotre...@poczta.onet.pl napisał:
Otwarłem dzi¶ sobie Google Maps w Katowicach i oto co zobaczyłem:

http://img818.imageshack.us/img818/5752/smieszka.jpg

Sprawa prosta, wynik zabawy z niedawno wprowadzon± funkcjonalno¶ci± "edytuj mapę". Poprawiłem, kto¶ musi zatwierdzić bodaj.

Data: 2012-12-06 19:06:58
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Google Maps docenia nasze śmieszki.
LnxTx wrote:
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 11:00:41 UTC+1 uĹĽytkownik
piotre...@poczta.onet.pl napisał:

Otwarłem dziś sobie Google Maps w Katowicach i oto co zobaczyłem:

http://img818.imageshack.us/img818/5752/smieszka.jpg

Sprawa prosta, wynik zabawy z niedawno wprowadzoną funkcjonalnością
"edytuj mapę". Poprawiłem, ktoś musi zatwierdzić bodaj.

Nie psuj zabawy! Tak jest bardzo dobrze.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-12-14 13:39:07
Autor: Bogumił
Google Maps docenia nasze ¶mieszki.
Jest taka funkcja Map Maker od google. Poega na edycji map. Na nowych Androidach wczytuje już zatwierdzone drogi/trasy w telefonie. Brak jeszcze podpięcia usługi nawigowania, ale kto wie, kto wie.

Data: 2012-12-04 18:11:04
Autor: 2late
On 04/12/2012 10:00 AM, piotrek_broda@poczta.onet.pl wrote:
Otwarłem dziś sobie Google Maps w Katowicach i oto co zobaczyłem:

http://img818.imageshack.us/img818/5752/smieszka.jpg

Ktos sfotoszopowal googlemaps.
;)

Data: 2012-12-04 13:03:43
Autor: piotrek broda
Google Maps docenia nasze ¶mieszki.
Absolutnie żadnego fotoszopa. Bezpo¶redni link do mapy:

http://goo.gl/maps/IYi1D W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 19:11:04 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
On 04/12/2012 10:00 AM, piotrek wrote:

> Otwarłem dzi¶ sobie Google Maps w Katowicach i oto co zobaczyłem:

> http://img818.imageshack.us/img818/5752/smieszka.jpg

Ktos sfotoszopowal googlemaps.

;)

Pozdrawiam

-- 2late(tm) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2012(c)

Google Maps docenia nasze ¶mieszki.