Data: 2012-10-13 08:52:50 | |
Autor: Jacek Politowski | |
Google Play - dostÄp z TP | |
W ostatnim czasie (tydzień?) obserwuję bardzo częsty (w zasadzie
chyba ciągły) "Connection timed out", przy próbie otworzenia Google Play Store (wyświetlenia "ekranu głównego" lub "moich aplikacji") przez aplikację Play Store na telefonie. Problem występuje jedynie przy otwieraniu przez aplikację na telefonie gdy wychodzę przez internet TP (konkretnie InternetDSL). Nie zauważyłem natomiast żadnych opóźnień przy przeglądaniu strony play.google.com z komputera, z tej samej sieci co telefon. Także gdy telefonem wychodzę przez Plusa (wyłączę WiFi), problemów nie ma (w aplikacji). Dziś popatrzyłem chwilę na ruch w sieci przy próbie otworzenia Google Play i zwróciłem uwagę na ruch telefonu do: node18.ggc.rd.tp.pl Dziwnym zbiegiem okoliczności, gdy podczas tworzenia tej wiadomości chciałem zweryfikować konkretne komunikaty, problem przestał występować. Natomiast ruch w sieci się zmienił - telefon zdaje się łączyć głównie do fa-in-f132.1e100.net, node18.ggc.rd.tp.pl już nie widzę. Czyżby problem z jakimś Google Cache w TP? Ktoś zauważył ostatnio podobne objawy? -- Jacek Politowski |
|
Data: 2012-10-15 13:39:30 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Google Play - dostęp z TP | |
Jacek Politowski wrote:
Czyżby problem z jakimś Google Cache w TP? Ktoś zauważył ostatnio To niestety faktycznie problemy z google cache w sieci TP - albo własna maszyna TP padła, albo coś grzebią w konfiguracji sieci i któryś z półprzewodników poprowadził pakiety w złym kierunku - google (lub tp) to naprawił i przestawił na zewnętrzny cache i już. Jakub |
|