Google - jak usun±æ telefon?

Data: 2013-10-19 21:36:19
Autor: W
Google - jak usun±æ telefon?
ToMasz wystuka³, co nastêpuje:

witam
Mój telefon (android) przejê³a ¿ona. za³o¿y³a sobie konto na googlach, po to aby mieæ swoj± ksi±¿kê telefoniczn±, programy itp. Niestety nie dzia³a tak jak powinno. telefon jest dalej w moich urz±dzeniach (mogê odznaczyæ, ale nie usun±æ) u niej jest prawid³owa (jej nie moja)ksi±¿ka telefoniczna, i mo¿na instalowaæ programy z poziomu telefonu, bo google twierdzi ¿e ona niema ¿adnego urz±dzenia.

Nie da siê, od daaaawna. Po jakim¶ czasie nieu¿ywania urz±dzenia samo znika, ale w tym przypadku chyba tak siê nie stanie. Wychwalajmy wielkie-mUndre-
Gie...

Google - jak usun±æ telefon?