Google - jak usun±æ telefon?

Data: 2013-11-02 17:46:43
Autor: pol189
Google - jak usun±æ telefon?
W dniu 19.10.2013 21:44, ToMasz napisa³(a) :
witam
Mój telefon (android) przejê³a ¿ona. za³o¿y³a sobie konto na googlach,
po to aby mieæ swoj± ksi±¿kê telefoniczn±, programy itp. Niestety nie
dzia³a tak jak powinno. telefon jest dalej w moich urz±dzeniach (mogê
odznaczyæ, ale nie usun±æ) u niej jest prawid³owa (jej nie moja)ksi±¿ka
telefoniczna, i mo¿na instalowaæ programy z poziomu telefonu, bo google
twierdzi ¿e ona niema ¿adnego urz±dzenia.
Jak to naprostowaæ? Czyli jedno konto jeden telefon.
ToMasz

Ps
jeszcze raz dla czepialskich. ¿ona po zalogowaniu na swoje konto w
googlach - niema telefonu. niema i tyle. Ma ksi±¿kê telefoniczn±,
kontakty, te sprawy i mo¿e przeprowadziæ synchronizacje. W owej chwili
google jednak znajduje jej telefon i prawid³owo synchronizuje w dwie
strony. ¯ona mo¿e te¿ z telefonu instalowaæ programy, ale jak ja
sprawdzam na swoim koncie co zainstalowa³em - mam to co ja instalowa³em
i to co ona.

Wy³±cz widoczno¶æ urz±dzenia w ustawieniach na stronie play.

https://play.google.com/settings?hl=pl

Google - jak usun±æ telefon?