Google - jak usunąć telefon?

Data: 2013-10-20 00:18:35
Autor: Maciej Bebenek
Google - jak usunąć telefon?
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
witam
Mój telefon (android) przejęła żona. założyła sobie konto na googlach, po
to aby mieć swoją książkę telefoniczną, programy itp. Niestety nie działa
tak jak powinno. telefon jest dalej w moich urządzeniach (mogę odznaczyć,
ale nie usunąć) u niej jest prawidłowa (jej nie moja)książka
telefoniczna, i można instalować programy z poziomu telefonu, bo google
twierdzi że ona niema żadnego urządzenia.
Jak to naprostować? Czyli jedno konto jeden telefon.

Czy robiłeś reset do ustawień fabrycznych i ponowną rejestrację telefonu?

Google - jak usunąć telefon?