Google maps i trasy rowerowe.

Data: 2013-05-24 11:14:13
Autor: piecia aka dracorp
Google maps i trasy rowerowe.
Witam
Właśnie przed chwilą zobaczyłem. Na google maps pojawiły się w końcu trasy rowerowe. Dotychczas wybiórczo patrzyłem czy pojawiło się niedawno?

Chwilami trochę dziwnie wytycza trasę, czasem w ogóle ale i całkiem dobrze czasem bywa.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-05-24 14:28:49
Autor: Zachu

http://googlepolska.blogspot.com/

--
Zachu

Data: 2013-05-24 18:03:22
Autor: mbut
W dniu 13-05-24 14:28, Zachu pisze:
[...]

e tam taka mapa, myślałem, że można samemu poprowadzić trasę nie po drogach głównych. Ten automat słabo prowadzi
pozdr

Data: 2013-05-24 13:07:28
Autor: rmikke
W dniu piątek, 24 maja 2013 18:03:22 UTC+2 użytkownik mbut napisał:

> http://googlepolska.blogspot.com/

e tam taka mapa, myślałem, że można samemu poprowadzić trasę nie po drogach głównych. Ten automat słabo prowadzi

To akurat można "od zawsze"...

Data: 2013-06-02 12:45:14
Autor: yapann
Google maps i trasy rowerowe.
"Zmodyfikowane mapy wyznaczą nam trasę, która pomija ruchliwe ulice i wykorzysta informacje o ścieżkach rowerowych. Obliczony czas dojazdu będzie uwzględniał prędkość poruszania się na rowerze, rodzaj nawierzchni czy różnice wzniesień na trasie."

http://wyborcza.pl/1,75248,14019555,Google_na_pomoc_polskim_rowerzystom__Na_mapach_w_koncu.html

Google maps i trasy rowerowe.