Google navi - narzędzie czy zabawka

Data: 2014-05-05 09:39:36
Autor: radekp@konto.pl
Google navi - narzędzie czy zabawka
Sat, 3 May 2014 10:00:11 +0000 (UTC), w
<XnsA322706884013budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Co jest z tymi googlami? To tylko zabawka a nie prawdziwe navi?

Zdecydowanie zabawka, ale czasem działa.

Wyglada na to, ze trzeba jednak kupic tradycyjne navi z automapa chociaz co ciekawe w tamtym rejonie wrzesnia do konina po południowej czesci A2 GPSy coś głupieja bo kumpel korzystający z automapy mówi, ze ta kiedys tez przewiozła go 10km po lesie po jakis płytach i piasku pomimo tego, ze była inna, zdecydowanie lepsza droga dostepna.

Pewnie kombinował z ustawieniami trasy, łatwo w ten sposób się skrzywdzić.

W ogóle w tamtych rejonach GPS w androidzie mi głupkuje. Dlaczego?

Bo GPS-y w telefonach ogólnie są słabe.

Data: 2014-05-05 11:00:50
Autor: Budzik
Google navi - narzędzie czy zabawka
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Na pewno nic nie kombinował...
To sooba która czegos takiego jak ustawienia nie tyka - raz ustawione i już.

Data: 2014-05-05 15:07:02
Autor: radekp@konto.pl
Google navi - narzędzie czy zabawka
Mon, 5 May 2014 11:00:50 +0000 (UTC), w
<XnsA324830F571B1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

> skrzywdzić. Na pewno nic nie kombinował...
To sooba która czegos takiego jak ustawienia nie tyka - raz ustawione i już.

A to bym bardziej ;).
Bez większej liczby danych nie będę zgadywał co się porobiło...

Google navi - narzędzie czy zabawka