Google street view player

Data: 2013-07-08 21:03:43
Autor: spider
Google street view player
Czasem jak się wybieram w nieznane to sprawdzam sobie na google street view czy mnie Automapa nie pakuje w jakąś mega dziurawą drogę (czasem chce nawet pchać mnie w gruntowe mimo że mam je wyłączone w opcjach).
Pomyślałem że fajnie by było wyznaczyć trasę i obejrzeć symulację na street view, znalazłem dwa playerki:
http://www.brianfolts.com/driver/
http://www.mapchannels.com/mm/streetview/driver.htm

niestety oba takie sobie, może ktoś wygrzebał jakieś fajniejsze i się podzieli linkiem?
--
spider

Google street view player