Google - zmiana hasła

Data: 2020-01-13 12:05:53
Autor: J.F.
Google - zmiana hasła
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e1c46ef$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
Czy to jakaś ogólna akcja czy Googiel tylko na mnie się zawziął? Otóż od rana w telefonie powitał mnie komunikat od Google - "na twoim koncie odkryto podejrzany ruch, sprawdź aktywność", klikam, kolejne okna nic nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza zmiany hasła. konto jest i pozostaje zablokowane  Co robić gdy nie chcę tego hasła zmieniać?

Zmien dwa razy :-)

Ale ... moze wlasnie warto zmienic ?

J.

Data: 2020-01-13 13:58:18
Autor: Trybun
Google - zmiana hasła
W dniu 13.01.2020 o 12:05, J.F. pisze:
[...]

To nie takie proste, mam sporo urządzeń z tym hasłem. Poza tym, czy to nie trochę podejrzany ten monit o zmianę hasła? Bezpieczniej by chyba było założyć kompletnie nowe konto?

Data: 2020-01-13 21:50:00
Autor: CaerSobreUnÁrbol
USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana has ła
Trybun wrote:
To nie takie proste, mam sporo urządzeń z tym hasłem. Poza tym, czy to nie trochę podejrzany ten monit o zmianę hasła? Bezpieczniej by chyba było założyć kompletnie nowe konto?

Nie kwekaj, gorsze jest jak krowa nasra do studni!

Podrozowales troche po swiecie? Napewno nie bo
bys inaczej podszedl do znikomego problemiku!

Wal tu:  http://bit.ly/35Laqt7 zapodaj adres
do odzyskiwania konta (lub czuwania nad bez-
pieczenstwem). Oczywiscie musisz posiadac
inne konto (obojetnie gdzie). Na to "inne"
konto uzyskasz wiadomosci o ewentualnych
probach wdarcia sie przez niepowolanych na
gUUrgulowskie eMailKonto, poza tym mozliwosc
odblokowania konta, etc....

--
CaerSobreUnÁrbol  http://bit.ly/2Nus2SB

Data: 2020-01-14 14:49:30
Autor: Trybun
W dniu 13.01.2020 o 21:50, CaerSobreUnÁrbol pisze:
Trybun wrote:
[...]

Jak tu nie kwękać gdy ktoś ci nakazuje robić coś na co nie masz najmniejszej ochoty..

Google - zmiana hasła