Góra urodziła mysz?

Data: 2017-12-08 20:37:12
Autor: Yogi
Góra urodziła mysz?
Wychodzi na to, że prezes PiS stchórzył i wypchnął przed szereg "świeżaka". Y
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2017-12-08 20:56:50
Autor: boukun
Góra urodziła mysz?
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wychodzi na to, że prezes PiS stchórzył i wypchnął przed szereg "świeżaka".

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://www.youtube.com/watch?v=6W0jmBV3dvI&feature=youtu.be&t=520

boukun

Data: 2017-12-09 04:28:15
Autor: jacekbialy80
Góra urodziła mysz?
Jeszcze ten 'świeżak' pokaże, skąd wam nogi wyrastają. Zatęsknicie za panią brożką komuchy.

Data: 2017-12-09 16:33:45
Autor: stevep
Góra urodziła mysz?
W dniu .12.2017 o 13:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jeszcze ten 'świeżak' pokaże, skąd wam nogi wyrastają. Zatęsknicie za  panią brożką komuchy.
Nie mów, pokaże preziowi "zdradziecką mordę"?

--
stevep

Data: 2017-12-09 11:27:25
Autor: jacekbialy80
Góra urodziła mysz?
Jak GWno dożyje, to być może ;))

Data: 2017-12-09 22:58:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Góra urodziła mysz?
W dniu sobota, 9 grudnia 2017 20:27:26 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Jak GWno dożyje, to być może ;))

Niestety dożyją, bo im rosną akcje. Co prawda wydaje mi się, że to raczej dzięki
trafnym inwestycjom w securities, bo nakład spada.
Ale nawet jeśli znaleźli inne źródło zarobku - raczej łatwo nie zrezygnują
z wydawania Wybiórczej, a to gdyż apetyt rośnie w miarę jedzenia i zawsze
chcą kształtować opinie i robić rejwach, że podobno, przysłowiowy "człowiek
pogryzł psa"! Przecież ta kasa firmy przekracza wielokrotnie wartość
wszystkiego, co są w stanie skonsumować szefostwo i pracownicy do kupy.
Jak pies nie ma co robić, to jaja liże, jak redakcja GazWyb, to oczywiście
inwestować w propagandę, nie pytając czy potrzeba, czy nie.

Data: 2017-12-11 08:22:00
Autor: stevep
Góra urodziła mysz?
W dniu .12.2017 o 20:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jak GWno dożyje, to być może ;))
3733 raz, zupełnie jak chińskie ostrzeżenia.

--
stevep

Data: 2017-12-09 17:57:02
Autor: Trefniś
Góra urodziła mysz?
W dniu .12.2017 o 16:33 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

W dniu .12.2017 o 13:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jeszcze ten 'świeżak' pokaże, skąd wam nogi wyrastają. Zatęsknicie za  panią brożką komuchy.
Nie mów, pokaże preziowi "zdradziecką mordę"?

:)
Z bezrozumnej rozpaczy widzicie kolejnego opozycjonistę w ekipie Kaczora?
Najpierw był Duda, teraz premier :)
To naturalne, skoro u was sami geniusze - Swetru, Schettino, Kijowski et  consortes...

--
Trefniś

Data: 2017-12-09 22:59:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Góra urodziła mysz?
W dniu sobota, 9 grudnia 2017 17:57:04 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Najpierw był Duda, teraz premier :)
To naturalne, skoro u was sami geniusze - Swetru, Schettino, Kijowski et  consortes...

Geniusze samozaorania. To trzeba dokładnie powiedzieć.

Data: 2017-12-10 08:37:19
Autor: stevep
Góra urodziła mysz?
W dniu 2017-12-09 o 17:57, Trefniś pisze:
[...]

Przecież to Kaczor uznał "broszkę" za przeciwnika?

--
stevep

Data: 2017-12-10 14:12:22
Autor: Presidente de San Escobar
Góra urodziła mysz?
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

W dniu .12.2017 o 13:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

> Jeszcze ten 'świeżak' pokaże, skąd wam nogi wyrastają. Zatęsknicie za  > panią brożką komuchy.

"Brożką"? :DDD Ach ten Trefno Doldowy elektorat :DDDDDDDDD

Nie mów, pokaże preziowi "zdradziecką mordę"?

Ciekawe co będzie jak go Kaczyński będzie chciał odwołać? :DDDDDD
Hitlerkowi musi się partia rozwalać albo plan sypać skoro w desperackim geście
powołał go na stanowisko :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-09 09:12:14
Autor: Totalna Opozycja
Góra urodziła mysz?
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:gmk4i7apjcvc.62mqn7lo0tvn.dlg40tude.net...
Wychodzi na to, że prezes PiS stchórzył i wypchnął przed szereg "świeżaka".

M.Morawiecki, będąc "doradcą" Tuska sprzedawał informacje PiS-owi. Kto zdradził raz zdradzi kolejny. Przybył jeszcze jeden oczekujący w kolejce na Nowogrodzkiej.

CL

Góra urodziła mysz?