Gorąca prośba!

Data: 2010-08-14 19:54:16
Autor: rAzor
Gorąca prośba!
Czy ktoś mógłby przypomnieć Walizie którędy skakał przez płot w stoczni? Bo bidok nie pamięta.
Nawet nie jest sam pewien czy skakał, czy go przywieźli motorówką.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-14 11:25:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Gorąca prośba!
On 14 Sie, 19:54, rAzor <napisz.na.berdyc...@albo.kas.indziej.com>
wrote:
[...]

a moze on skakal w motorowce jak Bond?
Ruskie mmieli wtedy takie szybkie motorowki...

Jestem Waliza...Bolek Waliza....

Data: 2010-08-14 14:46:32
Autor: Antenka
Gorąca prośba!
wrote:
[...]

Zapewne przypomniałaby neseserowi niezłomna śp. Anna Walentynowicz,
ale ta została zamordowana razem z pozostałymi 95 osobami. Na własne
uszy słyszałam z jej ust, że Waliza dostał się do stoczni motorówką.

Antenka

Data: 2010-08-15 00:47:53
Autor: pluton
Gorąca prośba!

Zapewne przypomniałaby neseserowi niezłomna śp. Anna Walentynowicz,
ale ta została zamordowana razem z pozostałymi 95 osobami...

.... przez Zimnego Lecha. Widać pilot mocno nadużył poprzedniego dnia.
Zawsze mówiłem, że alkohol zabija, chociaż nie do końca takie
zabijanie miałem na myśli.

Na własne uszy słyszałam z jej ust, że Waliza dostał się do stoczni
motorówką...

.... a poniewaz swientom osobom byla i cale zycie prawde i tylko prawde
mowila,
to trzeba jej wierzyc.

A swoja droga to ja bym Walesie odebral Nobla. No jak  mozna
dostawac sie do stoczni motorowka !!! To jakas zbrodnia nieslychana !!!
Do stoczni na motorowce!!! W glowie sie nie miesci.

Nullification

Data: 2010-08-15 22:46:23
Autor: Jaksa
Gorąca prośba!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i476cs$h7u$1inews.gazeta.pl...

A swoja droga to ja bym Walesie odebral Nobla. No jak  mozna
dostawac sie do stoczni motorowka !!! To jakas zbrodnia nieslychana !!!
Do stoczni na motorowce!!! W glowie sie nie miesci.

Wszyscy dobrze wiedzą pluto że jesteś skończonym infantylnym jełopem,
nie musisz tego naprawdę udawadniać w każdej swojej wypowiedzi.

Jaksa

PS
 nie rozumiem czego szukasz na grupie politycznej,
 spróbuj dla odmiany pl.muminki, to coś dla ciebie

Data: 2010-08-15 01:08:58
Autor: MH
Gorąca prośba!

Zapewne przypomniałaby neseserowi niezłomna śp. Anna Walentynowicz,
ale ta została zamordowana razem z pozostałymi 95 osobami. Na własne
uszy słyszałam z jej ust, że Waliza dostał się do stoczni motorówką.

==================

Głupiaś czy co ??!!  To była ucharakteryzowana Cugier-Kotka !!

MH

Data: 2010-08-14 20:04:26
Autor: brat_olin
Gorąca prośba!
"rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com>  wrote:

Czy ktoś mógłby przypomnieć Walizie którędy skakał przez płot w stoczni? Bo bidok nie pamięta.
Nawet nie jest sam pewien czy skakał, czy go przywieźli motorówką.

Bronek by pomogl, on przeciez za WSI glosowal.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-14 23:25:29
Autor: Jaksa
Gorąca prośba!

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i46l87$9kd$2news.onet.pl...
[...]

Mój ojciec spotkał kiedyś byłego tajniaka który twierdził
że był wtedy z Lechem Wałęsą na motorówce.

Nie bardzo wiem, jaki miałby powód kłamać.

Jaksa

Gorąca prośba!