Gorąca prośba

Data: 2009-10-31 03:19:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba
Mam do zapłacenia mandat karny w wysokości 200 złotych.
Mandat wystawiła mi policja, opłaciła (wpłacając na moje
prywatne konto) policja, ale ja postanowiłem zaczekać
z zapłaceniem stosownym urzędom, aby zobaczyć, jak
w rzeczywistości wygląda windykacja w Polsce.

No i wygląda koszmarnie. Komornik chyba nie potrafi założyć
konta bankowego, na które by mu dłużnicy wpłacali pieniądze.

Czy ktoś mógłby pomóc (ponoć kształconemu człowiekowi) Andrzejowi
Chwiesiukowi, komornikowi I Urzędu Skarbowego w Białymstoku
w założeniu konta bankowego?

Na razie ów człowiek wyznacza mi randki w Urzędzie Skarbowym,
ale w czasie, gdy ja jeszcze śpię. :) Nie mogę później go
zastać w pracy (w godzinach pracy urzędu) a inne osoby tam
pracujące nie mogą wziąć ode mnie pieniędzy w jego zastępstwie
celem przekazania mu wiadomej należności... Na dodatek okłamują
mnie, twierdząc, iż nie wiedzą, o co mi chodzi, choć wiedzą, że
chodzi mi o zapłacenie mandatu w wysokości 200 złotych. :)
A wiem, że wiedzą, gdyż sami mówią, że chodzi o taki mandat.

Paranoja.

Komornik proponuje też złożenie mi wizyty domowej. Ponieważ ostatnio
miałem wizytacje ;) kurierów (kupowałem w sklepach internetowych)
wiem, że nie każdy :) uczciwy człowiek ma ochotę na poznawanie
,,rozkładu mieszkań''. Czyżby komornicy mieli taką ochotę? Czyżby
współpracowali nie tylko z urzędami skarbowymi, ale także z innymi
,,windykatorami''? :) Domorosłymi? ;)

-=-

To jak? Pomoże ktoś komornikowi w założeniu konta bankowego
i w podaniu mi numeru tego konta? Będę wdzięczny. :)
Mogę z wdzięczności napisać jakiś tekst na zamówienie lub
nie napisać (nie wysłać napisanego) jeśli komuś zależy na
tym, abym mniej pisał czy mniej słał. :) Dla mnie to drobnostka. :)

-=-

Do czego zmierza kraj, w którym niby wykształceni ludzie nie
potrafią współpracować z bankami? :) I na dodatek jakby wykazują
chęć współpracy ze złodziejami, gdyż tylko w tym celu mogą mieć
ochotę na składanie wizyt w mieszkaniach dłużników. :)

-=-

Przypomnę, że moim wierzycielem jest społeczeństwo polskie (nie komornik)
i aktualnie komornik (żyjący z podatków) utrudnia mi spłacenie długu jaki
mam wobec społeczeństwa polskiego. Fakt, że na zapłacenie tego mandatu mam
pieniądze od policji jedynie komplikuje sprawę -- [ja] przetrzymuję cudze
pieniądze. :)

Postscriptum... Może warto dodać, że chciałbym, aby to konto było założone
                w Polsce, abym nie musiał płacić za przelew. :) Takie konto
zapewne przyda się i innym dłużnikom. :)

Data: 2009-10-31 01:55:43
Autor: BK
Gorąca prośba
On 31 Paź, 03:19, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Postscriptum... Może warto dodać, że chciałbym, aby to konto było założone
                w Polsce, abym nie musiał płacić za przelew. :) Takie konto
zapewne przyda się i innym dłużnikom. :)

To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Data: 2009-10-31 11:19:05
Autor: krzysztofsf
Gorąca prośba
BK pisze:

To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Prawdopodobnie jedynie gdy dostarczy gotowke wraz z odpowiednimi pokwitowaniami sciagnieta od dluznika ma prawo do prowizji. Sadze, ze nawet jesli podalby numer prywatnego konta a nastepnei wyplacilby z niego przelane pieniadze, aby wplacic w kasie, rowniez by sie to nie liczylo jako "platne" sciagniecie, poniewaz nie moglby zalaczyc pokwitowania o dopowiedniej tresci, z podpisem dluznika itd.

Data: 2009-10-31 14:01:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"krzysztofsf" hch2ur$2to$1@news.onet.pl

[...]

Coś w ten deseń. :) Ale zauważ, że nie mogę nawet wpłacić szmalu
pracującej razem z nim kobiecie. Dałaby mi papierki do podpisania,
ja dałbym jej szmal (razem z prowizją) i otrzymałbym od niej pokwitowanie.
Kobieta ta pracuje nie tylko w godzinach 08-10 (gdy ja śpię) ale także
później, chyba tak długo, jak długo pracuje US.

Mógłbym nawet podpisać, że dałem dzień później, czyli następnego dnia,
a więc wtedy, gdy ona by oddała pieniądze komornikowi. :) (poświadczyłbym
wówczas nieprawdę? czy jedynie bym złożył nieprawdziwe oświadczenie?)

A jednak komornik nie pozwala na takie coś. :) Musi wziąć osobiście.
Czyżby bał się, że kobieta (razem z nim pracująca) okradnie go? :)
Raczej tak.

Dlatego proponuję bank -- banki jakie są, takie są, ale jednak
aż 20 złotych to mu nie ukradnie żaden bank. :)

No i teraz jest potrzebna pomoc. Komornik sam nie potrafi otworzyć takiego konta.
Na pewno o bankach i usługach bankowych wie, bo przecież w razie czego ma zabierać
właśnie z konta dłużnika, ale jednak coś powstrzymuje kształconego wysoko człowieka,
tak że nie podaje numeru konta... Może boi się komorniczego zajęcia tegoż konta? ;) Jeśli
tak, to chyba może mieć wiele kont bankowych...

Przypomnę raz jeszcze -- komornik ma pracować dla społeczeństwa, nie dla siebie.
Jak na razie to on nie pracuje dla społeczeństwa, ale przeciwko temu społeczeństwu.
Zapłaciłbym mandat od razu, gdyby nie było tego rodzaju komorników... No... Może nie
tak od razu, bo i policja zaczekała parę tygodni, zanim zapłaciła. ;) Ale nie zwlekałbym
tak długo. No i gdybym mógł zapłacić na konto, uczyniłbym to ze 2 tygodnie temu.

Data: 2009-10-31 13:49:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"BK" 5f88da06-d05b-4e22-8664-5ef81925ac52@v25g2000yqk.googlegroups.com

: To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
: Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Problem ów rozwiązała moja matka (formalnie -- notowany doradcy podatkowy,
płacący składki i ubezpieczenia), która zadzwoniła do US. Gdybym wpłacił
na konto US, komornik nie dostałby swojej prowizji za swoją pracę windykacyjną. :)

Dlatego proponuję, aby otworzył swoje konto, ja bym tam wpłacił razem z jego
prowizją a on by oddał narodowi po potrąceniu tej swojej doli. :)

Swoją drogą... Nie wiedziałem tego, że jeśli US dostanie szmal skierowany
do komornika, zabierze ów szmal i nie odda komornikowi stosownej części...

Obawy komornika rozumiem, :) ale dlaczego nie może on otworzyć swojego konta? :)

Data: 2009-10-31 09:45:08
Autor: Damian Niusy
Gorąca prośba
Tutaj powinni ci pomóc

http://www.tinyurl.pl?d0vLVQYK

Data: 2009-10-31 12:25:19
Autor: Andrzej Kubiak
Gorąca prośba
Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:45:08 +0100, Damian Niusy napisał(a):

http://www.tinyurl.pl?d0vLVQYK

Przed kliknięciem pomyślałem, że właśnie tam powinno się go skierować. Nic
oryginalnego nie wymyśliłem, wiem. :)

AK

Data: 2009-10-31 13:43:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"Andrzej Kubiak" 21ihiorgj18w$.10nygk79kszgs.dlg@40tude.net

Przed kliknięciem pomyślałem, że właśnie tam powinno się go skierować. Nic
oryginalnego nie wymyśliłem, wiem. :)

Psychiatra zacznie od gadania, brania szmalu,  na koniec wypisze tabletki...
Zanim to wszystko komornikowi pomoże, minie sporo czasu... A ja nie chcę czekać.
Chcę zapłacić. :) Tym bardziej, że policja uznała swój błąd i dała mi szmal na
opłacenie tego mandatu. :)

Jak to jest, że wykształcony niby człowiek nie potrafi podać numeru konta
dłużnikowi? Taki niski jest teraz poziom kształcenia prawników w Polsce? :)
Chyba tak. :)

Data: 2009-10-31 12:11:24
Autor: Budzik
Gorąca prośba
Osobnik posiadający mail prosze@czytac.fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja przyznaje sie bez bica ze tego po prostu nie rozumiem.
Dostałes mandat i nastepnie ten mandat tobie zaplaciła policja?
O co tu chodzi?

A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2009-10-31 14:20:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"Budzik" 31102009.2128A132@budzik61.poznan.pl

[...]

Czego nie rozumiesz? Wyjechałem z Rajgrodu, było luźno, obiadokolacja
stygła, zapomniałem o chłopakach z suszarką (przejechałem obok nich
tego dnia wielokrotnie) i zatrzymali mnie. :) A że mnie nie znali,
więc wypisali mi mandat na 200 złotych. Parę tygodni trwało, zanim
dobre stosunki wzięły górę nad nieodpowiedzialnością policji i policja
dała mi 200 złotych na pokrycie mandatu, czego ja jednak nie uczyniłem
bezzwłocznie i sprawa trafiła do komornika US...

Pewnie pytasz, co z punktami? Jeździ mi się tak samo dobrze z tymi punktami
(zabrali 6) jak i bez nich. :) Komplet to chyba 24. Co innego, gdyby mi punktów
zabrakło i trzeba by było iść na dokształty płatne. :) Ale ja punktowany jestem
niezmiernie rzadko. :)

No i mandatowany także rzadko. :) W czerwcu (akurat w Centrum Europy była Europarada)
dostałem w Rajgrodzie mandat, o którym piszę a poprzednim razem z 7 (siedem) lat temu
nad jakimś mostem, na drodze z Białegostoku do Ełku, gdzie wysłano policjantów czasie
ulewy, aby nie wysyłać tam karetek pogotowia. :)

W Białymstoku mandatów mi nikt nie wypisuje. Jakieś 2 lata temu wypisali mi
miastowi za złe parkowanie, ale i oni odstąpili w końcu :) od tego pomysłu
i już mi nie wypisują. :) Jak widać -- dobre stosunki są ważniejsze niż mandaty. :)
Odstąpili, to znaczy już mi nie wypisują, ale tamten musiałem zapłacić. I zapłaciłem,
potrącając jego wartość z podatków. Chyba (raczej na pewno) ponad stukrotnie. :)

W ogóle dobrze mi żyje się z urzędniczkami, urzędnikami, urzędami, mundurowymi...
Zgrzyt z komornikiem jest czymś zaskakującym... Wolałbym, aby ów problem nie rósł,
lecz aby komornik podał mi numer konta bankowego...

Kulturalni ludzie nie targają ton makulatury -- do płacenia służą przelewy i banki.
Może komornik nie ma zaufania do banków (co w jego zawodzie może mieć jakieś
uzasadnienie) ale IMO powinien swój lęk pokonać i otworzyć konto w banku. :)

Oczywiście pomoc psychiatryczna (o której pisały dwie osoby w tym wątku) jest
mile widziana (psychiatrzy leczą i łagodzą lęki) ale IMO wystarczy jakaś życzliwa
pomoc. :) Jakaś serdecznie uśmiechnięta bankierka... Jakiś życzliwie nastawiony bank...

Czego tu się bać? My wszyscy mamy w bankach swoje pieniądze i jakoś nie drżymy ze strachu!!! :)
Komornik też może mieć swoje własne konto. :)

Data: 2009-10-31 15:23:13
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Gorącaprośba

> Dostałes mandat i nastepnie ten mandat tobie zaplaciła policja?
> O co tu chodzi?

Czego nie rozumiesz? (...)
policja dała mi 200 złotych na pokrycie mandatu,

jeśli jest tak dobrze, to może ja zacznę popelniać jakies wykroczenia
drogowe, policja będzie za mnie placić mandaty policyjnymi pieniędzmi, a ja będe żył z odsetek na oszczędnościowym koncie w eurobanku?... :P

no tak ale to trzeba być jakąś wielka szychą z miasta rozsławionego
meczetami i kononowiczem :P a na dodatek dumnie nosić imię i samemu
sobie (niczym papież) takowe imię nadać :P no i spać gdy uczciwi
ludzie pracują :P a ja żadnego z powyższych warunków nie spełniam :(

a jeśli dobrze zrozumiałem, mandat wystawiono tylko dlatego że jakiś
tam głupi krawężnik nie wiedział co czyni próbując zmandatować
papieża polskiej bankowości Eneuela Pierwszego Wielkiego :P

Data: 2009-10-31 16:02:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorącaprośba

zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl 0bd6.0000004d.4aec4851@newsgate.onet.pl

Czego nie rozumiesz? (...)
[...]

Prowizja komornika przebije te odsetki.

Rozumiem, że wychodzę na nieuczciwego -- po co tak długo zwlekałem, ale
już wyjaśniałem (a dowodzić nie zamierzam) że zwlekałem tylko dlatego,
aby na własne oczęta zobaczyć, jak wygląda windykacja. I widzę, że dobrze
trafiłem -- windykacja to jakaś pomyłka! Komornik nie tyko nie ułatwia
zadania dłużnikom, ale je utrudnia!

Zauważ, że on mógłby mi podać i numer konto, i mógłby dać mi możliwość
wpłacenia ,,do ręki''. Podanie numeru konta nie zamyka innych dróg.

[...]

Nic nie rozumiem. Policja powinna kryć się za krzakami czy pracować
legalnie, otwarcie, jawnie...? Partyzantka chyba nie przystoi oficjalnym
stróżom prawa. To nie ciemne czasu walki ,,władzy'' z narodem. Mamy
ponoć wolność -- policja powinna z dumą służyć społeczeństwu, nie
powinna się obawiać społeczeństwa, nie powinna kryć się za krzakami
z radarem czy innym instrumentem niemuzycznym...

Powinna łupić czy powinna strzec porządku? Rozumiem, że powinni pilnować
porządku, powinni zatrzymywać tych, którzy jadą za szybko, ale nie w taki
sposób. Dzięki temu, że wyjechali poza Rajgród, w samym Rajgrodzie działy
się sceny tak zwane dantejskie -- nie tylko przekraczano tam dozwolone
szybkości, nie tylko wykonywano bardzo niebezpieczne manewry, ale nawet
pijacy byli tam tak rozzuchwaleni, że pakowali się do samochodów, żebrząc
u przyjezdnych na alkohol!

No i... Czy należy karać tych, którzy wyjeżdżając, przyspieszają zbyt mocno,
czy raczej tych, którzy nie zwalniają, wjeżdżając do miasta? Radar pokazał
szybkość 84 km/h -- dozwoloną za obszarem zabudowania, lecz zabronioną na
takim obszarze. A krzaki (za którymi kryli się policjanci) osłaniały ich
nie przed wjeżdżającymi, lecz przed wYjeżdżającymi.

Właściwie to obojętne -- przed kim te krzaki chroniły. Policja nie
powinna się kryć, lecz powinna pracować jawnie. :)

BTW -- ponoć USy mogą już podsłuchiwać rozmowy telefoniczne... :)
Ale chyba policja to nie US. :)

a jeśli dobrze zrozumiałem, mandat wystawiono tylko dlatego że jakiś
tam głupi krawężnik nie wiedział co czyni próbując zmandatować
papieża polskiej bankowości Eneuela Pierwszego Wielkiego :P

Policjant (jak zrozumiałem) ujmował się nadgorliwie za poszkodowanymi,
chcąc zebrać mandatami na powodzian. :) Cel szczytny -- środki nie. :)

-=-

Co do papieża... Hm... Mój pesel policjant poznał, gdy wziął do ręki mój
dowód osobisty i moje prawo jazdy... W prawie jazdy to pozycja 4d. Ale
czy policjant musi znać godzinę śmierci JPII? Miłość do polskiego papieża
słabnie... Teraz, gdy okazało się, że Jan Paweł II miał tak brzydką kochankę,
osłabnie jeszcze mocniej... :)

Aby było jasne -- IMO kochana kobieta nie może zbrzydnąć. :)
Innymi słowy, może to nie była żadna miłość, ale zwykłe pożądanie seksualne?
Ale dlaczego do takiej brzydkiej? Walory umysłowe skusiły? Wątpię...

Ty byś posuwał taką brzydką? Nawet będąc chorym na trzęsącą Cię chorobę? :)
A przeca zaczął, gdy mu się ręce nie trzęsły. :)

BTW -- ponoć te chorobę wywołują garnki z aluminium, a papież jadła ze stalowych. :)
Ja tam jem z aluminiowej patelni -- niby poteflonowanej, ale i poskrobanej licznymi
skrobankami. Czasami ;) brakuje mi masła i smażę jaja bezpośrednio na patelni. Później
trzeba to skrobać. :)

Ojciec złośliwie mi dodaje, że w takim razie nie jem smażonych, lecz gotowane. ;)

I ma rację, ale że mnie Niemcy nie karmili smakołykami w czasie wojny (ojca
karmili -- wiedząc o tym, że ojciec dzieli się zdobyczami :) z rodziną
i z ruskimi żołnierzami) więc i jaja smażone bez smarowideł mi smakują. :)

-=-

Wracając do policji -- chyba dobrze się stało, że uznawszy swą winę, policja
pokryła mi mandat. Aby było jasne -- nie domagam się pokrycia prowizji komornika.

Jedynie chcę, aby komornik podał mi numer konta bankowego, na który mogę wpłacić
zaległy szmal -- mandat i prowizję czy inne odsetki. :)

Komornik, jako urzędnik państwowy, ma służyć społeczeństwu, które go karmi
podatkami. I mnie także powinien służyć, jako że ja jestem częścią tego
społeczeństwa. Powinien mi służyć także wtedy, gdy mi pomaga w spłaceniu
mojego długu, jaki mam (jaki powstał) wobec narodu, państwa, społeczeństwa itd... :)

Warto zauważyć, że kasjerka w kasie US, przyjmująca podatek czy inną
należność, także pomaga ludziom w spłaceniu powstającego jakoś długu.
Tyle tylko, że ta kasjerka nie robi łaski i wie o tym, że jest tam
pracowniczką US, nie zaś współwłaścielką jakiejś organizacji przestępczej. :)

Data: 2009-10-31 19:11:23
Autor: Budzik
Gorąca prośba
[...]

słwo daje - ja chyba w wielkopolsce nie mam pojecia jak sie w Białym stoku zyje.
Dostałes mandat, a potem ten policjant ktory ci go wypisał, dał ci do reki 200zł zebys sobie go zaplacił???
Normalnie ROTFl tygodnia.
A co do pytania - nasuwa mi sie jedna rzecz - nie mozesz obecnie zaplacic tego mandatu tak jak miałes go pierwotnie zaplacic, komornikowi przesłac potwierdzenie zaplaty i niech spada, skoro nie masz zadnego długu?

Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Data: 2009-10-31 20:36:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"Budzik" 31102009.243282F9@budzik61.poznan.pl

słwo daje - ja chyba w wielkopolsce nie mam pojecia jak sie
w Białym stoku zyje.
Dostałes mandat, a potem ten policjant ktory ci go wypisał,
dał ci do reki 200zł zebys sobie go zaplacił???

Panowie -- nie podniecajcie się. :)

Skupcie się na tym, co uczynić, aby komornik podał mi numer konta,
na które będę mógł przelać równowartość mandatu powiększoną o dolę
komorniczą. :)

Twoją ciekawość zaspokoję, ale proszę, abyście skupiali się na tym,
co istotne, nie zaś na zamierzchłej przeszłości -- zwrot kosztów
mandatu nastąpił dawno, o czym kiedyś pisałem. :) Teraz jest
aktualne zapłacenie komornikowi. :) (albo olanie komornika
i zapłacenie bezpośrednio stosownemu urzędowi)

Policjant w Rajgrodzie wypisał, a policjant w Białymstoku zapłacił,
ale nie do ręki, bo i ja nie jestem chamem z wiochy, i policjant
nie jest takim chamem. Przelał mi na moje konto osobiste . :)

I aby było jasne -- nie łamałem kołem (ani fortuny, ani kierowniczym
ani nawet kółkiem różańcowym czy kołem gospodyń wiejskich) i nie
straszyłem spaleniem na panewce. ;) Po prostu dobre obyczaje zwyciężyły. :)

Normalnie ROTFl tygodnia.

No tak -- ale zauważ, że nie było do ręki. :)

A co do pytania - nasuwa mi sie jedna rzecz - nie mozesz obecnie zaplacic
tego mandatu tak jak miałes go pierwotnie zaplacic, komornikowi przesłac
potwierdzenie zaplaty i niech spada, skoro nie masz zadnego długu?

Też o tym myślę. :)
Ostatecznie społeczeństwu jest obojętne, czy ten cwaniak dostanie swoją
dolę (za pracę, której nie chce wykonywać) czy nie dostanie. :)

-=-

Ktoś tu pisze, że o tej porze dnia nie śpi się. A ja mam pytanie -- czy jakieś
prawo nakazuje mi, abym nie spał w tym czasie? Komornikowi nakazuje -- US
pracuje nie w godzinach 08-10, ale znacznie dłużej. W poniedziałki nawet
chyba do 17 godziny. :) Mam opłacić mandat czy mam zrywać się w środku
[czasowym] nocy? :)

A już na pewno o tej porze przeciętny człowiek albo uczy się, albo
pracuje, jeśli nie śpi. :) Dlaczego więc komornik (sługa narodu -- także
tego człowieka sługa, od którego ma wziąć pieniądze) wyznacza tak niewygodne godziny? :)

Ja nie jestem dłużnikiem komornika, ale narodu, którego jestem taką samą
częścią, jaką jest ten komornik. :) To nie jest dług prywatny -- ja nie
jestem dłużnikiem komornika a komornik nie jest moim wierzycielem. :)

-=-

Jakiś policjant zabrał dziewczynę (studentkę) do izby wytrzeźwień (dziewczyna
była pijana) gdzie ją zgwałcił, uznając, że osobie, która podpadła społeczeństwu,
nie przysługują prawa. :) Policjant trafił za kratki -- ZTCP. A piszę to
dlatego, aby zauważyć, że bez względu na to, czy mam zapłacić karę, czy
odebrać nagrodę -- jestem nadal obywatelem, którego nie wolno karać
dodatkowo nakazem zrywania się przed świtem z łóżka. :) (chyba, że
jakiś stosowny sąd tak właśnie orzeknie, że mam płacić w tych
godzinach; wówczas zechcę mieć ten wyrok na tak zwanym piśmie)

Nie kwestionuję potrzeby zapłacenia, ale kwestionuję zasadność kary
dodatkowej, jaką jest wstawanie w czasie, w którym normalnie śpię. :)
Co wówczas, gdy mandat będzie płaciła superlaska, której ów komornik
zaproponuje: ,,w czasie płacenia ma pani dać się przelecieć przez mnie''? :)

Dziewczyna będzie musiała spełnić prośbę? :)
Ostatecznie jest winna, i to podwójnie!
Przekroczyła dozwoloną szybkość i nie zapłaciła kary na czas...

Data: 2009-11-01 05:21:16
Autor: Jarek Andrzejewski
Gorąca prośba
On 31 Paź, 20:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Skupcie się na tym, co uczynić, aby komornik podał mi numer konta,
na które będę mógł przelać równowartość mandatu powiększoną o dolę
komorniczą. :)

Może ja jestem dziwny, ale skorzystałbym z numeru rachunku, który jest
na druku mandatu. Tak, wiem, pozostają koszty egzekucji. Te
załatwiłbym w ten sposób, że napisałbym do komornika, że należność
główną uregulowałem, a jego wzywam do podania numeru rachunku oraz
kwoty do uregulowania. To pozostawiłbym (za pokwitowaniem na kopii) w
kancelarii U.S. (skoro to komornik z U.S.) i czekałbym na jego
odpowiedź.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-01 15:32:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"Jarek Andrzejewski" bfa9e33a-a16c-407d-922b-86cd3094585b@z41g2000yqz.googlegroups.com

[...]

Jeśli komornik nie pomaga, lecz przeszkadza, za co mu płacić?
Może po prostu opłacić na danym przez policję druku a na komornika
złożyć skargę do jego zwierzchnika w US? Komornik to pracownik
państwowy, utrzymywany z podatków, czyli także z moich pieniędzy.

Jeśli przełożony ujmie się za komornikiem, uznając płacenie przelewami
za coś nagannego, będę miał podstawę do obniżenia ;) podatku i wypięcia
się jeszcze mocniejszego na państwo, które najwyraźniej pada (łatając
dziurę budżetową dziurawieniem jeszcze mocniejszym) i najwyraźniej nie
jest mi (a być może jakiemukolwiek Polakowi) potrzebne do czegokolwiek
poza utrzymywaniem darmozjadów. :) Nie... Nie darmozjadów. Darmozjadem
to by był taki komornik wówczas, gdyby niczego nie robił i brałby
pieniądze z podatków. On nie tyle nic nie robi, co przeszkadza. :)

Godziny 08-10 są wyznaczanie nie tylko mnie, ale każdemu dłużnikowi.
A w tych godzinach ludzie pracują zazwyczaj lub uczą się.
IMO komornik ni ma prawa nakładania na mnie (na kogokolwiek)
dodatkowych kar takich jak wyznaczanie randki w mieszkaniu
czy randki urzędzie, ale w godzinach niewygodnych dla mnie,
czyli godzinach z mego punktu widzenia.

Albo ten komornik ma pracować dla społeczeństwa,
albo mnie takie państwo nie jest potrzebne. :)

Data: 2009-11-01 17:11:22
Autor: Budzik
Gorąca prośba
[...]

Dokładnie tak powinienes zrobic.

Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
i wąglika  probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2009-11-03 20:04:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"Budzik" 01112009.30AE2F40@budzik61.poznan.pl

[...]

Umówiłem się wczoraj z komornikiem (za pośrednictwem telefonu
VoIPowego -- wiem dzięki temu, że US korzysta z MNI, zamiast
z VoIPów) na dzisiaj, na godzinę 13 w USie i opłaciłem dziś
mandat. :) Dowiedziałem się od komornika, że jeśli zgubię
blankiet podarowany mi przez policję, mogę udać się do
stosownego urzędu, który ma obowiązek odnalezienia ,,spray''
i podania mi numeru rachunku, na który mogę wpłacić karę. :)
Wówczas będzie taniej, bo nie będzie kosztów windykacji, ale
być może dojdą jakieś odsetki i koszty przelewu. :)

Obiecał też, że pieniądze za mandat, które mu dałem,
trafią do stosownych urzędów. :)

Problem braku konta pozostaje otwarty, choć można obejść ów
problem, wpłacając mandat na konto podane przez policje.

Koszty windykacji to 15 złotych.

Gorąca prośba