Gorąca prośba

Data: 2009-10-31 01:55:43
Autor: BK
Gorąca prośba
On 31 Paź, 03:19, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Mam do zapłacenia mandat karny w wysokości 200 złotych.
Mandat wystawiła mi policja, opłaciła (wpłacając na moje
prywatne konto) policja, ale ja postanowiłem zaczekać
z zapłaceniem stosownym urzędom, aby zobaczyć, jak
w rzeczywistości wygląda windykacja w Polsce.

No i wygląda koszmarnie. Komornik chyba nie potrafi założyć
konta bankowego, na które by mu dłużnicy wpłacali pieniądze.

Czy ktoś mógłby pomóc (ponoć kształconemu człowiekowi) Andrzejowi
Chwiesiukowi, komornikowi I Urzędu Skarbowego w Białymstoku
w założeniu konta bankowego?

Na razie ów człowiek wyznacza mi randki w Urzędzie Skarbowym,
ale w czasie, gdy ja jeszcze śpię. :) Nie mogę później go
zastać w pracy (w godzinach pracy urzędu) a inne osoby tam
pracujące nie mogą wziąć ode mnie pieniędzy w jego zastępstwie
celem przekazania mu wiadomej należności... Na dodatek okłamują
mnie, twierdząc, iż nie wiedzą, o co mi chodzi, choć wiedzą, że
chodzi mi o zapłacenie mandatu w wysokości 200 złotych. :)
A wiem, że wiedzą, gdyż sami mówią, że chodzi o taki mandat.

Paranoja.

Komornik proponuje też złożenie mi wizyty domowej. Ponieważ ostatnio
miałem wizytacje ;) kurierów (kupowałem w sklepach internetowych)
wiem, że nie każdy :) uczciwy człowiek ma ochotę na poznawanie
,,rozkładu mieszkań''. Czyżby komornicy mieli taką ochotę? Czyżby
współpracowali nie tylko z urzędami skarbowymi, ale także z innymi
,,windykatorami''? :) Domorosłymi? ;)

-=-

To jak? Pomoże ktoś komornikowi w założeniu konta bankowego
i w podaniu mi numeru tego konta? Będę wdzięczny. :)
Mogę z wdzięczności napisać jakiś tekst na zamówienie lub
nie napisać (nie wysłać napisanego) jeśli komuś zależy na
tym, abym mniej pisał czy mniej słał. :) Dla mnie to drobnostka. :)

-=-

Do czego zmierza kraj, w którym niby wykształceni ludzie nie
potrafią współpracować z bankami? :) I na dodatek jakby wykazują
chęć współpracy ze złodziejami, gdyż tylko w tym celu mogą mieć
ochotę na składanie wizyt w mieszkaniach dłużników. :)

-=-

Przypomnę, że moim wierzycielem jest społeczeństwo polskie (nie komornik)
i aktualnie komornik (żyjący z podatków) utrudnia mi spłacenie długu jaki
mam wobec społeczeństwa polskiego. Fakt, że na zapłacenie tego mandatu mam
pieniądze od policji jedynie komplikuje sprawę -- [ja] przetrzymuję cudze
pieniądze. :)

   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Postscriptum... Może warto dodać, że chciałbym, aby to konto było założone
                w Polsce, abym nie musiał płacić za przelew. :) Takie konto
zapewne przyda się i innym dłużnikom. :)

To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Data: 2009-10-31 11:19:05
Autor: krzysztofsf
Gorąca prośba
BK pisze:

To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Prawdopodobnie jedynie gdy dostarczy gotowke wraz z odpowiednimi pokwitowaniami sciagnieta od dluznika ma prawo do prowizji. Sadze, ze nawet jesli podalby numer prywatnego konta a nastepnei wyplacilby z niego przelane pieniadze, aby wplacic w kasie, rowniez by sie to nie liczylo jako "platne" sciagniecie, poniewaz nie moglby zalaczyc pokwitowania o dopowiedniej tresci, z podpisem dluznika itd.

Data: 2009-10-31 14:01:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"krzysztofsf" hch2ur$2to$1@news.onet.pl

[...]

Coś w ten deseń. :) Ale zauważ, że nie mogę nawet wpłacić szmalu
pracującej razem z nim kobiecie. Dałaby mi papierki do podpisania,
ja dałbym jej szmal (razem z prowizją) i otrzymałbym od niej pokwitowanie.
Kobieta ta pracuje nie tylko w godzinach 08-10 (gdy ja śpię) ale także
później, chyba tak długo, jak długo pracuje US.

Mógłbym nawet podpisać, że dałem dzień później, czyli następnego dnia,
a więc wtedy, gdy ona by oddała pieniądze komornikowi. :) (poświadczyłbym
wówczas nieprawdę? czy jedynie bym złożył nieprawdziwe oświadczenie?)

A jednak komornik nie pozwala na takie coś. :) Musi wziąć osobiście.
Czyżby bał się, że kobieta (razem z nim pracująca) okradnie go? :)
Raczej tak.

Dlatego proponuję bank -- banki jakie są, takie są, ale jednak
aż 20 złotych to mu nie ukradnie żaden bank. :)

No i teraz jest potrzebna pomoc. Komornik sam nie potrafi otworzyć takiego konta.
Na pewno o bankach i usługach bankowych wie, bo przecież w razie czego ma zabierać
właśnie z konta dłużnika, ale jednak coś powstrzymuje kształconego wysoko człowieka,
tak że nie podaje numeru konta... Może boi się komorniczego zajęcia tegoż konta? ;) Jeśli
tak, to chyba może mieć wiele kont bankowych...

Przypomnę raz jeszcze -- komornik ma pracować dla społeczeństwa, nie dla siebie.
Jak na razie to on nie pracuje dla społeczeństwa, ale przeciwko temu społeczeństwu.
Zapłaciłbym mandat od razu, gdyby nie było tego rodzaju komorników... No... Może nie
tak od razu, bo i policja zaczekała parę tygodni, zanim zapłaciła. ;) Ale nie zwlekałbym
tak długo. No i gdybym mógł zapłacić na konto, uczyniłbym to ze 2 tygodnie temu.

Data: 2009-10-31 13:49:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorąca prośba

"BK" 5f88da06-d05b-4e22-8664-5ef81925ac52@v25g2000yqk.googlegroups.com

: To komornik skarbowy, a nie kkomornik - komornik. Jest pewna roznica.
: Taki komornik jest pracownikiem US. US na 101% ma konto ;-)

Problem ów rozwiązała moja matka (formalnie -- notowany doradcy podatkowy,
płacący składki i ubezpieczenia), która zadzwoniła do US. Gdybym wpłacił
na konto US, komornik nie dostałby swojej prowizji za swoją pracę windykacyjną. :)

Dlatego proponuję, aby otworzył swoje konto, ja bym tam wpłacił razem z jego
prowizją a on by oddał narodowi po potrąceniu tej swojej doli. :)

Swoją drogą... Nie wiedziałem tego, że jeśli US dostanie szmal skierowany
do komornika, zabierze ów szmal i nie odda komornikowi stosownej części...

Obawy komornika rozumiem, :) ale dlaczego nie może on otworzyć swojego konta? :)

Gorąca prośba