Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy

Data: 2011-02-03 04:22:39
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Tak się składa, że nie mogę być obecny na przyszłotygodniowym
spotkaniu z Pawłem Porębą, a bardzo chciałbym uzyskać odpowiedź na
kilka nurtujących  mnie pytań. O ile nie jest to sprzeczne z ogólnymi
zasadami obyczajowości to chciałbym Cię Piotrze, jako organizatorowi
spotkania, prosić o zadanie Pawłowowi kilku pytań w moim imieniu i
publiczne zreferowanie odpowiedzi na grupie dyskusyjnej, po spotkaniu.
Reputacja Divemanii na pewno na tym nie ucierpi;

1. Jakie jest doświadczenie Paweł Poręba w dziedzinie badań nad
dekompresją?
2. Jaki ewentualnie tytuł naukowy posiada Paweł Poręba i z czego?
3. Czy w ogóle i jakie badania dotyczące NOF przeprowadzono przed
publikacją książki "Nurkowanie Techniczne"?
4. Z jakim ośrodkiem hiperbarii współpracował PP przy opracowaniu tej
metody?
5. Jak wyglądała grupa badawcza niezbędna do opracowania metody NOF?
6. Kiedy się zaczęły i ile trwały badania nad NOF?
7. Czy metoda NOF ma pozytywną opinię środowiska medyków/hiperbarykow,
jeśli tak to kogo?
8. Czy metoda NOF jest opatentowana?
9. Czy metoda NOF ma jakikolwiek medyczny atest, jakiegokolwiek
ośrodka medycznego?
10. Jaki tryb naukowy musi przejść publikacja autorskich zaleceń
dekompresyjnych.

Na stronie 17 książki nurkowanie techniczne znalazłem autorski
przykład dekompresji dla nurkowania 6500 n.p.m. W związku z tym mam
pytania;

11. Czy metoda NOF była testowana również dla wysokogórskich nurkowań
TMX, powiedzmy 2500 n.p.m?
12. Ile nurkowań TMX na wysokości 6500 n.p.m wykonał Paweł Poręba?
13. Jakie jest oficjalne stanowisko Komisji Działalności Podwodnej w
sprawie trybu publikacji oraz samych zaleceń dekompresyjnych zawartych
w książce "Nurkowanie Techniczne" Pawła Poręby?
14. Czy metoda NOF ma ewentualnie pozytywną opinię tej Komisji?
15. Czy metoda NOF ma pozytywną opinię którejkolwiek organizacji
zajmującej się nurkowaniem technicznym?
16. Dlaczego Paweł Poręba unika publicznej odpowiedzi na powyższe
pytania.

Będę szczerze wdzięczny Centrum Divemanii i Piotrowi Duszy osobiście,
za krótkie zreferowanie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

Z nurkowym pozdrowieniem,
Duch Leszka

Data: 2011-02-03 12:37:59
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
Tak si=EA sk=B3ada, =BFe nie mog=EA by=E6 obecny na przysz=B3otygodniowym
spotkaniu z Paw=B3em Por=EAb=B1, a bardzo chcia=B3bym uzyska=E6 odpowied=BC=
 na
kilka nurtuj=B1cych  mnie pyta=F1. O ile nie jest to sprzeczne z og=F3lnymi
zasadami obyczajowo=B6ci to chcia=B3bym Ci=EA Piotrze, jako organizatorowi
spotkania, prosi=E6 o zadanie Paw=B3owowi kilku pyta=F1 w moim imieniu i
publiczne zreferowanie odpowiedzi na grupie dyskusyjnej, po spotkaniu.
Reputacja Divemanii na pewno na tym nie ucierpi;

Biorąc pod uwagę Twoją dotychczasową działalność, zarówno pod ksywką "Duch Leszka", jak i pod ksywką "Kat Masonerii" - jekiekolwiek działanie rodzące cień podejrzenia, że jest w Twoim imieniu, nie tylko narusza reputację ale skazuje na ośmieszenie:
http://tinyurl.com/5u493ba http://tinyurl.com/6audzm5 poza tym, Rysiu, nie siej paniki, że nie możesz- daleko nie masz.

Na stronie 17 ksi=B1=BFki nurkowanie techniczne znalaz=B3em autorski
przyk=B3ad dekompresji dla nurkowania 6500 n.p.m. W zwi=B1zku z tym mam
pytania;

Rysiek, nie ja jeden prosiłem: przeczytaj najpierw to o czym masz zamiar dyskutować. Na stronie 17 książki "Nurkowanie techniczne" nie ma materiału o którym piszesz, więc kolejny raz się ośmieszasz.

Data: 2011-02-03 04:50:21
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
1. Jacek Placek jak zwykle mówi co wie, tylko nie wie co mówi.
2. Ja i Ryszard Czarnecki to dwie różne osoby, ale próżno tłumaczyć.
3. Skan strony 17 książki "Nurkowanie Techniczne" jest tutaj:
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=207&start=10

Podtrzymuję pytania.

Duch Leszka

Data: 2011-02-03 13:26:54
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
3. Skan strony 17 ksi=B1=BFki "Nurkowanie Techniczne" jest tutaj:
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3D11&t=3D207&start=3D10

Wyjaśniam, to Print Screen z NOF.pdf jaki jest zamieszczony na stronie Pawła Poręby. Ponieważ jest to materiał dla nurków to jest zabezpieczonynie. Nie daje daje się drukować, czy skopiować fragment tekstu. Taka forma dbania o nurków.
Lecz nie wytrzymuje takiej metody konwersji na mapę bitową, jaką jest jeden klawisz na klawiaturze Print Screen.
Potem zapisanie w programie do obróbki map bitowych i mamy złote myśli udokumentowane. Może się autor wypierać, że napisał jak nie napisał, że było jak nie było.
Jest jak w mordę strzelił tabelka i wypierdzielanie z ciśnienia 1,6 ata w ciśnienie 0,4 ata, w książce jest łata w uwagach, że chodzi jednak o rozwinięcie profilu, takie o jakim w lecie mówiłem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 13:02:05
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jacku Biernacki cieszę się że znasz imię "Duch Leszka". Ciekawe czy on to potwierdzi.
Jeśli nie, to znowu wyjdziesz na psychicznie chorego.

Lecz mam dla Ciebie smutną informację, jak się sprawdzi Twoje IP, to wychodzi ten sam obrazek jaki ma "Duch Leszka", dodatkowo wiele osób z Warszawy też ma ten obrazek, lecz róznych dostawców internetu.
Wiem że to za trudne do zrozumienia dla najgłupszego w SDI/TDI Polska instruktora, że więcej osób może mieć sceptyczny pogląd na część działań Pawła Poręby. To że jesteś zakochany to wiemy i że to bezkrytyczne zauroczenie, również, seksuolog psychiatra to twój kierunek pomocy, jeśli chcesz wrócić do normalności. Jeśli ten stan jest dla Ciebie wygodny, to kochaj kogo chcesz, miłość to piękne uczucie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 14:54:36
Autor: Divemania.pl
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
prosić o zadanie Pawłowowi kilku pytań w moim imieniu i
publiczne zreferowanie odpowiedzi na grupie dyskusyjnej, po spotkaniu.
Reputacja Divemanii na pewno na tym nie ucierpi;

Witam,

Czwartkowe spotkania w Divemanii maja na celu umożliwienie nam, nurkom spotkanie sie z osobami, które mają spore doświadczenie w nurkowaniu, ogólno pojetym, czy to technicznym, czy to rekreacyjnym, czy to medycynie i ratownictwie nurkowym. Dalecy jesteśmy od mieszania się w jakiekolwiek osądy, oskarżenia i inne niescisłości tak charakterystycznie dla naszego (polsiego) świata nurkowego.
Osoby prowadzące "Czwartkowe spotkania w Divemanii" nie są nurkowo, ani biznesowo z nami związane - posiadają za to sporą wiedzę, którą bezpłatnie zgodzili się podzielić. To, moim zdaniem, należy docenić.
Jeżeli ktoś kwestionuje przekazywane na tych spotkaniach informację - może osobiście przyjść (wstęp bezpłatny) i osobiście rozpocząć dialog. Nikt z ekipy Divemanii nie będzie brał udziału w tego typu "przepychankach" ponieważ nie taki jest cel tych spotkań.

Pozdrawiam,

Przemysław Kacprzak
Centrum Nurkowe Divemania
ul. Morcinka 5 lok 25
01-496 Warszawa

Data: 2011-02-03 06:52:20
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
[...]

Nie mam nic przeciwko Centrum Divemania, spotkaniom, które organizuje
czy wiedzu, która jest na tych spotkaniach przekazywana.
Przeciwnie - gorąco i bez ironii popieram takie spotkania. Moja prośba
ma charakter czysto grzecznościowy, bo niestety nie mogę uczestniczyć
w spotkaniu.
Grzecznie poprosiłem o postawienie Pawłowi Porębie paru pytań w moim
imieniu i krótkie streszczenie odpowiedzi na grupie.
W żadnym wypadku nie rozumiem tego jako przepychanek. Przeciwnie -
jest to próba poszerzenia merytorycznej dyskusji aspektach nurkowania,
na grupę dyskusyjną.
Będzie mi miło jeśli na zwięźle postawione pytania, i merytoryczne,
nie mające charakteru przepychanek, uzyskam, krótką rzeczową
odpowiedź.
Za pośrednictwem szanującego się Centrum Nurkowego.

Nie uciekałbym się do próśb grzecznościowych, gdybym odpowiedź mógł
uzyskać bezpośrednio od Pawła Poręby.
Gorąco pozdrawiam Divemanię.

Duch Leszka

P.S. Co do str. 17 , to faktycznie pochodzi ona nie z książki
"Nurkowanie Techniczne", tylko z PDF'a O NOFie - podałem złe źródło.
Rozdział o NOFie zajmuje w książce o "Nurkowanie Techniczne" strony od
250 do 274, tu jest spis tresci:
http://ksiegarnia.iknt.pl/uploads/files/Nurkowanie_techniczne_spis_tresci.pdf

Więc postawione pytanie podtrzymuję, jako zasadne i z niecierpliwością
czekam na odpowiedź.

Duch Leszka

Data: 2011-02-03 14:26:21
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Divemania.pl <przemek@divemania.pl> napisał(a):
[...]

To cenna inicjatywa promocji bezpiecznego nurkowania i za to mogę podziękować.

Nikt z ekipy Divemanii nie będzie brał udziału w tego typu "przepychankach" ponieważ nie taki jest cel tych spotkań.

Tu jest ten mały problem, czy promując medycynę nurkową prelegentem jest znachor czy lekarz?
Czy człowiek omijający recenzję swoich działań, przez profesjonalne hiperbaryczne środowisko naukowe.
Tu przykład
http://www.phr.net.pl/material/2005r/PHR2(11)2005/PHR(11)_2_2005_skrzynski.pdf
na końcu:
"Recenzent: dr hab. inż. Zbigniew Korczewski prof. nadzw. AMW Autor:
dr inż. Stanisław Skrzyński &#8211; Akademia Marynarki Wojennej"
Człowiek o olbrzymim doświadczeniu, podlega recenzji przez innego o wyższym stopniu naukowym.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-03 14:48:11
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Divemania.pl <przemek@divemania.pl> napisał(a):  > Czwartkowe spotkania w Divemanii maja na celu umożliwienie nam, nurkom > spotkanie sie z osobami, które mają spore doświadczenie w nurkowaniu,

> [...]
> zgodzili się podzielić. To, moim zdaniem, należy docenić.

To cenna inicjatywa promocji bezpiecznego nurkowania i za to mogę

Za co akurat Ty możesz dziękować? Spotkanie jest dla nurków. Masz jakiś nurkowy certyfikat albo potwierdzenie niezależnego ośrodka?

> [...]

Czy człowiek omijający recenzję swoich działań, przez profesjonalne hiperbaryczne środowisko naukowe.

Ryszardzie, jeżeli czegoś nie rozumiesz, zapytaj. Grupowicze chętnie wytłumaczą jaki jest tema spotkania z Pawłem. Nie jest nim medycyna nurkowa. Tematem spotkania jest(cytuję):
"Paweł, opowiadał będzie o tajnikach, plusach i minusach nurkowania
technicznego oraz, dla chętnych, poruszy temat opracowanej przez
siebie metody planowania i realizowania nurkowań dekompresyjnych."
Oznacza to, że Paweł będzie opowiadał głównie o plusach i minusach nurkowania technicznego - czy czegoś nie rozumiesz w tym zdaniu? Co to jest nurkowanie techniczne wyjaśnia kilka definicji, więc jeżeli nie umiesz znaleźć czy czegoś zrozumieć, chętnie pomogę - poszukam Ci stron ewentualnie w miarę moich możliwości wyjaśnię.
Druga część tematu: "oraz dla chętnych" jest warunkowa i nie koniecznie będzie poruszona. Jednak zaproszenie jest otwarte i darmowe a Ty jak widzę, jesteś "chętny" - więc może udaj się na to spotkanie i tam zapewne uzyskasz satysfakcjonujące Cię odpowiedzi. Zawracanie nam tu głowy, czasem po kilka razy dziennie, jest bezcelowe, bo pytania i wątpliwości masz do Pawła. Więc jeżeli chcesz je wyjaśnić, zrób to u źródeł a nie wylewaj publicznie swoje żale i urojenia. Ja rozumiem to tak, że jeżeli po spotkaniu 10 lutego ciągle będziesz miał te same wątpliwości i pytania to albo jesteś skrajnie tępy albo po prostu nie chcesz ich wyjaśnić. Pozdrawiam. Jacek.

Data: 2011-02-03 15:55:07
Autor: Divemania.pl
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Tu jest ten mały problem, czy promując medycynę nurkową prelegentem jest
znachor czy lekarz?

Każdy z sluchaczy "Czwartkowych Spotkań w Divemanii" ma swoj własny rozum, umiejętność oceny sytuacji i jest w stanie samodzilenie podjąć decyzję czy otrzymaną na wykładach wiedzę zastosować w praktyce czy też nie.
Szczególnie powyższa teza jest, moim zdaniem, trafna jeżeli mowa o nurkowaniu technicznym ponieważ tego imaja się raczej świadomi i wyszkoleni nurkowie o czym świadczą wymagania wyszkolenia, które kuranst musi posiadać zanim przystąpi do kursu technicznego dowolnej organizacji.
Tak więc kazdy z nas ma swój własny rozum i od niego zalezy czy uzna przedstawiane mu informacje za wiarygodne czy nie.
Chcąc organizować ów spotkania wyłacznie z udziałem osób, posiadajacych akredytację wymienionych przez Ciebie organizacji/osób nie mielibyśmy wielkiego wyboru.
W "Czwartkowych Spotkaniach z Divemanią" jednak nie o to chodzi. To nie sa szkolenia, kursy czy jakiekolwiek inne spotkania, po których wychodzisz z certyfikatem i pewnościa, że się czegoś nauczyłes.
Te spotkania maja na celu umożliwienie nam, nurkom, poznania tych, którzy mają więcej wiedzy i doświadczenia, wysłuchania co mają do powiedzenia i opowiedzenia, a tylko od nas samych zależy ile z tego wprowadzimy w zycie.

Dla przykładu - 2 spotkania temu Michał Kosut opowiadał o analizie śmiertelnych wypadków nurkowych. Michał nie jest ani lekarzem nurkowym ani patologiem, a mimo tego ogromu jego wiedzy nie da się kwestionować. Czy Twoim zdaniem, Michał też nie ma prawa opowiadać o w/w temacie ponieważ jego wykład nie posiada akceptacji "Centralnego Systemu Analizowania Wypadków" ;))))))))) ?

Pozdrawiam,
Przemysław Kacprzak
Centrum Nurkowe Divemania.pl
ul. Morcinka 5 lok 25
01-496 Warszawa

Data: 2011-02-03 16:03:29
Autor:
[...]

Obyś miał rację, nie jestem takim optymistą.

Tak więc kazdy z nas ma swój własny rozum i od niego zalezy czy uzna przedstawiane mu informacje za wiarygodne czy nie.

Tu jest wejście w zalecenia dekompresyjne, znakomita większość nie rozumie prostego modelu dekompresji Buhlmanna. Co również wyszło w dyskusjach dotyczących tego konkretnego tematu.
Natomiast regółki tu pomnożyć przez 2, tam podzielić, doda, odjąć są proste i łatwo wpadają w pamięć, osoby która uważa że już wie o dekompresji. Bo miło zostało sprzedane i nie wymagało to liczenia odsyceń przedziałów, gdy zmienia się wiele składowych równań opisujących nasycanie/odsycanie.
Chcąc organizować ów spotkania wyłacznie z udziałem osób, posiadajacych akredytację wymienionych przez Ciebie organizacji/osób nie mielibyśmy wielkiego wyboru.

Tylko znakomita większość osób nie robi ze swojej działalności nauki i nie pisze zaleceń dekompresyjnych.

[...]

Naprawdę to cenna inicjatywa.

Dla przykładu - 2 spotkania temu Michał Kosut opowiadał o analizie śmiertelnych wypadków nurkowych. Michał nie jest ani lekarzem nurkowym ani patologiem, a mimo tego ogromu jego wiedzy nie da się kwestionować.

Na NurTech 2010 dr Siermontowski miał wystąpienie dotyczące badań pośmierci, tego nie zrobi Michał Kosut. Natomiast omówienie wypadków prowadził ktoś inny, kto nie jest lekarzem, tylko zasiada w komisji na zawodowe stopnie nurkowe.

Czy Twoim zdaniem, Michał też nie ma prawa opowiadać o w/w temacie ponieważ jego wykład nie posiada akceptacji "Centralnego Systemu Analizowania Wypadków" ;))))))))) ?

To jest ta gigantyczna przewaga Michała Kosuta, że nie robi nic na skróty, nie omija regulacji federacyjnych i prawnych, nie wyskakuje z nie przebadanymi zaleceniami dekompresyjnymi. Ma swoją pozycję ugruntowaną pracą w DAN. A analizą również zajmują się inne osoby, patrz wpis wyżej.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 19:58:19
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Tu jest ten mały problem, czy promując medycynę nurkową prelegentem jest znachor czy lekarz?

Gorąco popieram w/w pytanie! Podobnie jak to czy wynalazcą obiegów zamkniętych jest dr nauk technicznych czy pospolity maturzysta z ogólniaka...

Data: 2011-02-04 21:08:00
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <dragonkiller.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Gorąco popieram w/w pytanie! Podobnie jak to czy wynalazcą obiegów zamkniętych jest dr nauk technicznych czy pospolity maturzysta z
ogólniaka...

Podaj jakieś nazwiska wynalazców obiegów zamkniętych z dr w naukach technicznych. Ja Polskie środowisko znam czy ty też ?
Może sam coś przedstawisz, czy tylko będziesz szczekał z zasłoną anonimowosci.
Może Ciebie również znam i próbujesz leczyć swoje kompleksy, że nie możesz z siebie nic wykrzesać. Jest taki w polskim nurkowaniu rekreacyjnym z dr z robotyki co zmienia poglądy jak chorągiewka.

"Tomasz Zabierek napisał/a:
Po prostu dzialajaca maszyna jest bardzo bezpieczna a problemem jest
jedynie
zdrowy rozsadek nurkujacego.

To słyszymy dzisiaj.

A kiedyś nasz ekspert mówił tak:

Rebreathery nie są bezpieczne. Jeśli poziom bezpieczeństwa OC uważa
się za
akceptowalny, poziom SCR/CCR w tych samych kategoriach jest poniżej tego
progu.

oraz tak

Nie wmawiaj ludziom, że SCR czy cokolwiek związanego z rebreatherami
jest
bezpieczniejsze niż OC. OC ma ładną podstawowa zaletę - jeśli
oddychasz to
żyjesz i jak długo będziesz oddychał będziesz żył.

Obydwa cytaty są autorstwa Tomka Żabierka i pochodzą sprzed 3 lat.
Można je
znaleźć na nurkomanii. Przez te 3 lata w rebreatherach zmieniło się
niewiele, praktycznie nic, był ten sam inspiration, vision, megalodon i
słynna ze swej watpliwej jakosci elektronika juergensena.

No to teraz pytanie, co się przez ten czas zmieniło, że nagle stały
się
bezpieczne.

Robert Klein"

Wystarczy że zwietrzył kasę i sprzęt stał się bezpieczny.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 21:28:51
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Podaj jakieś nazwiska wynalazców obiegów zamkniętych z dr w naukach technicznych.

To może Ty podaj nazwiska wynalazców po szkole średniej ... albo jskieś potwierdzenia Twoich ideii potwierdzoene przez uznane uczelnie... bo póki co to Twoje prace potwierdzone są są przez grono jakiejś tam nnieokreślonej komisjii ... pewnie podobnych Tobie tęskniących do dawnych czsów "stowarzyszenia archaicznych tetryków"

Data: 2011-02-04 21:58:48
Autor:
[...]

Znowu uciekasz od przedstawienia się, znowu kolejne pytania.
Przedstaw się proszę, z jakimś dorobkiem na tym polu.
Na razie tylko ujadasz.

Jest jedna uczelnia która poważnie zajmowała się SCR CMF nurkowymi (AMW), produkcja zajmował się Faser, tych SCR z lat 60 czy też późniejszych. Wiele dorobku patenciarskiego nie powstało, z powodu działania w Wojsku lub dla wojska. Lecz i tu są wyjątki, widziałem patent USA na 1 stopień reduktora uprawnionym z patentu (właścicielem) była AMW.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 22:40:54
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <dragonkiller.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > To może Ty podaj nazwiska wynalazców po szkole średniej ... albo jskieś > potwierdzenia Twoich ideii potwierdzoene przez uznane uczelnie... bo póki

Znokautowałeś gościa bardziej niż Danio! Ty to jesteś Bohater! Podziwiamy Cię wszyscy. I w reklamie umiałeś zagrać - nie każdy umie zagrać futrzaka: http://www.youtube.com/watch?v=T4CO9UJOGeM&NR=1&feature=fvwp

Data: 2011-02-03 15:00:24
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
ciach

Dlaczego zmieniłeś ksywkę z "Kat Masonerii" na "Duch Leszka"? Czy nie możesz przyjśc na spotkanie bo Ci wstyd i boisz się pokazać prawdziwą tożsamość?

Data: 2011-02-03 07:16:23
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
1. Postaraj się szanować temat wątku i ewentualnie, aczkolwiek
niekoniecznie pisać. Na temat.

Dlaczego zmieniłeś ksywkę z "Kat Masonerii" na "Duch Leszka"?

Z ogólnej potrzeby zmian w moim życiu.

Czy nie możesz
przyjśc na spotkanie bo Ci wstyd i boisz się pokazać prawdziwą tożsamość?

Nie. Muszę w tym czasie opiekować się chorą babcię.

Jak masz jeszcze jakieś pytania, to zapraszam na priv.
Ale spróbuj się zmusić, żeby nie pisać.

Duch Leszka

Data: 2011-02-03 15:38:40
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
1> Jak masz jeszcze jakie=B6 pytania, to zapraszam na priv.
Ale spr=F3buj si=EA zmusi=E6, =BFeby nie pisa=E6.

Moje pytania były retoryczne:
"pytanie zadane nie dla uzyskania odpowiedzi, lecz w celu skłonienia odbiorcy do przemyśleń na określony temat, podkreślenia wagi problemu; ewentualnie pytanie, na które odpowiedź jest oczywista."
Niepotrzebnie się wysilałeś.

Data: 2011-02-03 17:25:54
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
8. Czy metoda NOF jest opatentowana?

Jaby to powiedzieć żeby nie urazić, metody obliczeniowe nie podlegają ochronie poprzez Prawo Własności Przemysłowej. "Patenty udzielane są - bez względu na dziedzinę techniki - na wynalazki które są:
 - nowe.
 - posiadają poziom wynalazczy,
 - nadają się do przemysłowego stosowania.
Przepisy ustawy pwp nakładają konieczność jednoczesnego spełnienia tych trzech warunków." cyt z "Poradnika wynalazcy" Wydanie 2008r.

RD było znane wcześniej, wynalazek to nie jest, przemysłowe stosowanie też nie spełnia.

12. Ile nurkowa=F1 TMX na wysoko=B6ci 6500 n.p.m wykona=B3 Pawe=B3 Por=EAba=
?

No co Ty, nie ma takich jezior które spełniają założenia, dlatego tego nie zrobił. Można to sprawdzić w komorze dekompresyjnej tyle że jakiś lekarz musiał by się podpisać pod eksperymentem na ludziach, bez zgody odpowiedniej komisji to również nie możliwe.
Paweł Poręba chciał, ale jemu nie dali tego sprawdzić, jak bum cyk cyk.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 20:18:34
Autor: mcgregorius
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
[...]

pewnie nic nie stoi na przeszkodzie, zebyś zaproponował DOWOLNY termin, a na pewno Duch się dostosuje ze swoim terminem do ciebie, tak zebyś mógł powiedzieć coś sensownego na temat nurkowania.
Jestem praktykujacym krawcem, korzystam z narzędzi mogących uszkodzić ciało, w skrajnych przypadkach pozbawić zycia.Dużo osób chcących również się w to bawić zadaje mi pytania: jak?jak to zrobić?podpowiedz, przecież masz doswiadczenie!no więc się wziąłem i podpowiedziałem na podstawie swojego doświadczenia.Niniejszym odpowiadam:

1. Jakie jest doświadczenie Grzegorz Redera w dziedzinie krojenia nozycami i szycia?
odp: wieloletnie

2. Jaki ewentualnie tytuł naukowy posiada Grzegorz Reder i z czego?
odp:honoris causa Uczelni Krawieckiej Spóldzielni Krojczej w Poznaniu

3. Czy w ogóle i jakie badania dotyczące SKN (sztuki krojenia nożyczkami)
przeprowadzono przed

publikacją książki "Techniczne aspekty używania igły i nici"?
odp: była grupa badawcza, byli ochotnicy, była zgoda, mielismy placebo.Szczegóły w ostatnim wydaniu miesięcznika krawieckiego "Szyjąc ściegiem"

4. Z jakim ośrodkiem krawiectwa gospodarczego współpracował GR przy
opracowaniu tej

metody?

odp:różnymi, wiejski osrodek kroju i szycia w Komornikach, koło gospodyń wiejskich "szydło i dratwa" w Wirach i kilka innych(szczegółowy spis w monitorze krawieckim)

5. Jak wyglądała grupa badawcza niezbędna do opracowania metody SKN?
odp: normalnie, dziesięć kobiet w sukniach z chustami , niektóre miały wasy pod nosem
6. Kiedy się zaczęły i ile trwały badania nad SKN?
odp: w 2001, jesienią.Trwaja cały czas, az do dzisiaj.

7. Czy metoda SKN ma pozytywną opinię środowiska krawców/szydełkarzy,
odp:Oczywiscie!

jeśli tak to kogo?
odp:Kazimiera Szczucińska, Ryszard Czarnecki,Walerian Krzyżykowy i wielu innych.........
8. Czy metoda SKN jest opatentowana?
odp: nie, ponieważ nie ma takiej potrzeby, akty nadzrędne nie nakazują tego.

9. Czy metoda SKN ma jakikolwiek medyczny atest, jakiegokolwiek

ośrodka krawieckiego?
odp:tak,gminny osrodek pomocy społecznej,również sołtys z Chomęcic, który jest lekarzem udzielił atestu

10. Jaki tryb naukowy musi przejść publikacja autorskich zaleceń

krawieckich?
 a to juz się sam dowiedz, nie wszystko jest za darmo!

Data: 2011-02-03 12:43:02
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius,

Nie przejmuj się tym wątkiem. Krawiec, prostak, idiota może uznać
wszystkie profile nurkowań jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Data: 2011-02-03 20:57:39
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
mcgregorius,

Nie przejmuj si=EA tym w=B1tkiem. Krawiec, prostak, idiota mo=BFe uzna=E6
wszystkie profile nurkowa=F1 jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Który profil wymaga dekompresji?
http://www.nurkomania.pl/tab010.htm

Data: 2011-02-07 13:08:45
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Który profil wymaga dekompresji?
http://www.nurkomania.pl/tab010.htm

Jeśli używamy czynnika oddechowego nie wymagającego dekompresji (jest taki jeden jedyny stosowany w lotnictwie, jako prewencja choroby wysokościowej i zabezpieczenie nagłej dekompresji) i nie przekraczamy ograniczeń ekspozycji wyjątkowych.
To żaden z podanych profili nie wymaga dekompresji.

Natomiast łatwo mogę podać takie czynniki oddechowe też głębokości i czasy że każdy będzie wymagał dekompresji lub rekompresji leczniczej, na każdym z podanych profili.
Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.
Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 14:19:28
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Który profil wymaga dekompresji?
> [...]

że
każdy będzie wymagał dekompresji lub rekompresji leczniczej, na każdym z podanych profili.

Kupowany pokątnie alkohol może być bardzo szkodliwy. Nadużywanie też.

Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.

Jeżeli nie rozumiesz pytania, po co silisz się na odpowiedź?

Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam. --

Data: 2011-02-07 14:36:47
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy

> Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.

Jeżeli nie rozumiesz pytania, po co silisz się na odpowiedź?

Nie umiałeś określić: ani czasów, ani głębokości, ani czynnika oddechowego.
Patrz na swoje pytanie.

> Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam.

Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji, załóż maskę, zdejmij maskę. więcej to ponad możliwości intelektualne. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 16:38:10
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
> [...]

Nie umiałeś określić: ani czasów, ani głębokości, ani czynnika oddechowego.

Przykro mi.

> Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam. Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji

Trudno, żebym nie znał, skoro mnie certyfikował. W SDI/TDI nie ma czegoś takiego jak "trochę się nadaje a trochę nie" albo "nadaje się pod warunkiem, że..." No, ale ja tu o nurkowaniu a Ty się w tym całkiem już gubisz. Wróć do insynuacji, pomówień, łgarstw, ubliżania - zdecydowanie nie pokonany w tym jesteś.

Data: 2011-02-07 17:10:22
Autor:
[...]

Jacku Biernacki starannie ocenzurowałeś wypowiedź, właściwa jest taka
"Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji, załóż maskę, zdejmij maskę. więcej to ponad możliwości intelektualne."
Człowiek do prostych zadań, więcej nie ogarnia.

 No, ale ja tu o nurkowaniu a Ty się w tym całkiem już gubisz. Wróć do insynuacji, pomówień, łgarstw, ubliżania - zdecydowanie nie pokonany w tym jesteś.

Jacku Biernacki kłamiesz, pomawiasz i oszczerstwa zasuwasz. Porównanie twojego IT do Ciebie, potraktował jak obrazę. Przecież Ty jesteś "moralny, prawy, prawdomówny" dlatego nikogo nie może obrazić porównanie do Ciebie. A skutecznie obraziło.
Bo jesteś kłamcą i oszczercą, kapitalną etykietę sobie zafundowałeś na początku instruktorskiej kariery.
Stwierdzenia że się gubię w nurkowaniu wyciągasz z czego ? widziałeś mnie w wodzie Twój IT widział.
Znowu oszczerstwo pomówienie kłamstewko.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 18:05:30
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Trudno, żebym nie znał, skoro mnie certyfikował. W SDI/TDI nie ma czegoś > takiego jak "trochę się nadaje a trochę nie" albo "nadaje się pod
warunkiem,
> [...]

Stwierdzenia że się gubię w nurkowaniu wyciągasz z czego ? widziałeś mnie w wodzie Twój IT widział.
Znowu oszczerstwo pomówienie kłamstewko.

Cały problem z Tobą, że nie powtórzysz tego w oczy. Ukryty za monitorkiem, słaby człowiek ubliżający komu popadnie. Smutne.

Data: 2011-02-07 18:18:12
Autor:
> [...]
> Cały problem z Tobą, że nie powtórzysz tego w oczy. Ukryty za monitorkiem, słaby człowiek ubliżający komu popadnie. Smutne.

Widziałeś mnie w wodzie, znowu kłamałeś !!!
O resztę możesz zapytać swojego IT. Jest obrażony na mnie, za porównanie do Ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 22:56:43
Autor: mcgregorius
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius,

Nie przejmuj się tym wątkiem. Krawiec, prostak, idiota może uznać

wszystkie profile nurkowań jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Newton, największy i najbardziej wpływowy uczony, jaki kiedykolwiek żył, urodził się w Woolsthorpe w Anglii, w dzień Bożego Narodzenia. W tym samym roku zmarł Galileusz. Podobnie jak to było w wypadku Mahometa, ojciec Newtona zmarł przed jego narodzeniem. W dzieciństwie Isaac wykazywał znaczne uzdolnienia do mechaniki; miał też złote ręce. Niewątpliwie był zdolnym dzieckiem, jednak w szkole nie uważał i nie zwrócił na siebie uwagi. Gdy był nastolatkiem, matka zabrała go ze szkoły w nadziei, że zostanie dobrym rolnikiem. Na szczęście dała się przekonać, że ujawnia on zdolności w innych dziedzinach; mając osiemnaście lat Newton wstąpił na uniwersytet w Cambridge. Na uniwersytecie szybko przyswoił sobie to, co składało się na ówczesną wiedzę, opanował także matematykę i wkrótce przystąpił do samodzielnych badań. Między dwudziestym pierwszym a dwudziestym siódmym rokiem życia położył podwaliny pod teorie naukowe, które następnie zrewolucjonizowały świat.

czy uwazasz, ze należy być idiotą jak ty, żeby mieć znaczący wpływ na swiat?
Wszystko czego dziś chcę to twoje nazwisko, Rysiu.......... --

Data: 2011-02-04 06:56:15
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
czy uwazasz, ze należy być idiotą jak ty, żeby mieć znaczący wpływ na swiat?
Wszystko czego dziś chcę to twoje nazwisko, Rysiu..........

"Re: Gorąca prośba do Piotra Duszy
Autor: Duch Leszka duchleszka53@gmail.com
Data: 03-02-2011, 13:50:21
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Grzesiu Reder sprawdź kto kim jest.
W tym momencie wrąbałeś się w:
"Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki"

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 20:13:28
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
sprawdź kto kim jest.

Rysiu, nie kryguj się. Do dziś pamiętamy, jak narozrabiałeś w Coco Bongo, bo Ci się panienka spodobała... http://www.youtube.com/watch?v=WfjuZVG4wGM

Data: 2011-02-10 04:42:33
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
On 3 Lut, 13:22, Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com> wrote:
[...]

Jeszcze raz chciałem się przypomnieć z tymi pytaniami.
Naprawdę chciałbym przeczytać chociaż krótką relację z tego spotkania.

Pozdrawiam,
Duch Leszka

Data: 2011-02-10 21:53:05
Autor: mcgregorius
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy

Jeszcze raz chciałem się przypomnieć z tymi pytaniami.

Naprawdę chciałbym przeczytać chociaż krótką relację z tego spotkania.

Pozdrawiam,

Duch Leszka

to zadzwoń pajacu do Ducha i zapytaj, chyba, ze jesteś jakiś niekumaty i nie mozesz znaleźć numeru telefonu.Wtedy rzeczywiście zadaj pytanie, to moze ktoś ci taki numer przekopiuje z googla.Moze nawet sam to zrobię, oczywiscie jak ładnie poprosisz lachonie.

--

Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy