Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy

Data: 2011-02-03 20:18:34
Autor: mcgregorius
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Tak się składa, że nie mogę być obecny na przyszłotygodniowym

spotkaniu z Pawłem Porębą, a bardzo chciałbym uzyskać odpowiedź na

kilka nurtujących  mnie pytań. O ile nie jest to sprzeczne z ogólnymi

zasadami obyczajowości to chciałbym Cię Piotrze, jako organizatorowi

spotkania, prosić o zadanie Pawłowowi kilku pytań w moim imieniu i

publiczne zreferowanie odpowiedzi na grupie dyskusyjnej, po spotkaniu.

Reputacja Divemanii na pewno na tym nie ucierpi;

1. Jakie jest doświadczenie Paweł Poręba w dziedzinie badań nad

dekompresją?

2. Jaki ewentualnie tytuł naukowy posiada Paweł Poręba i z czego?

3. Czy w ogóle i jakie badania dotyczące NOF przeprowadzono przed

publikacją książki "Nurkowanie Techniczne"?

4. Z jakim ośrodkiem hiperbarii współpracował PP przy opracowaniu tej

metody?

5. Jak wyglądała grupa badawcza niezbędna do opracowania metody NOF?

6. Kiedy się zaczęły i ile trwały badania nad NOF?

7. Czy metoda NOF ma pozytywną opinię środowiska medyków/hiperbarykow,

jeśli tak to kogo?

8. Czy metoda NOF jest opatentowana?

9. Czy metoda NOF ma jakikolwiek medyczny atest, jakiegokolwiek

ośrodka medycznego?

10. Jaki tryb naukowy musi przejść publikacja autorskich zaleceń

dekompresyjnych.

Na stronie 17 książki nurkowanie techniczne znalazłem autorski

przykład dekompresji dla nurkowania 6500 n.p.m. W związku z tym mam

pytania;

11. Czy metoda NOF była testowana również dla wysokogórskich nurkowań

TMX, powiedzmy 2500 n.p.m?

12. Ile nurkowań TMX na wysokości 6500 n.p.m wykonał Paweł Poręba?

13. Jakie jest oficjalne stanowisko Komisji Działalności Podwodnej w

sprawie trybu publikacji oraz samych zaleceń dekompresyjnych zawartych

w książce "Nurkowanie Techniczne" Pawła Poręby?

14. Czy metoda NOF ma ewentualnie pozytywną opinię tej Komisji?

15. Czy metoda NOF ma pozytywną opinię którejkolwiek organizacji

zajmującej się nurkowaniem technicznym?

16. Dlaczego Paweł Poręba unika publicznej odpowiedzi na powyższe

pytania.

Będę szczerze wdzięczny Centrum Divemanii i Piotrowi Duszy osobiście,

za krótkie zreferowanie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

Z nurkowym pozdrowieniem,

Duch Leszka

Tak się składa, że nie mogę być obecny na przyszłotygodniowym

spotkaniu z Pawłem Porębą,

pewnie nic nie stoi na przeszkodzie, zebyś zaproponował DOWOLNY termin, a na pewno Duch się dostosuje ze swoim terminem do ciebie, tak zebyś mógł powiedzieć coś sensownego na temat nurkowania.
Jestem praktykujacym krawcem, korzystam z narzędzi mogących uszkodzić ciało, w skrajnych przypadkach pozbawić zycia.Dużo osób chcących również się w to bawić zadaje mi pytania: jak?jak to zrobić?podpowiedz, przecież masz doswiadczenie!no więc się wziąłem i podpowiedziałem na podstawie swojego doświadczenia.Niniejszym odpowiadam:

1. Jakie jest doświadczenie Grzegorz Redera w dziedzinie krojenia nozycami i szycia?
odp: wieloletnie

2. Jaki ewentualnie tytuł naukowy posiada Grzegorz Reder i z czego?
odp:honoris causa Uczelni Krawieckiej Spóldzielni Krojczej w Poznaniu

3. Czy w ogóle i jakie badania dotyczące SKN (sztuki krojenia nożyczkami)
przeprowadzono przed

publikacją książki "Techniczne aspekty używania igły i nici"?
odp: była grupa badawcza, byli ochotnicy, była zgoda, mielismy placebo.Szczegóły w ostatnim wydaniu miesięcznika krawieckiego "Szyjąc ściegiem"

4. Z jakim ośrodkiem krawiectwa gospodarczego współpracował GR przy
opracowaniu tej

metody?

odp:różnymi, wiejski osrodek kroju i szycia w Komornikach, koło gospodyń wiejskich "szydło i dratwa" w Wirach i kilka innych(szczegółowy spis w monitorze krawieckim)

5. Jak wyglądała grupa badawcza niezbędna do opracowania metody SKN?
odp: normalnie, dziesięć kobiet w sukniach z chustami , niektóre miały wasy pod nosem
6. Kiedy się zaczęły i ile trwały badania nad SKN?
odp: w 2001, jesienią.Trwaja cały czas, az do dzisiaj.

7. Czy metoda SKN ma pozytywną opinię środowiska krawców/szydełkarzy,
odp:Oczywiscie!

jeśli tak to kogo?
odp:Kazimiera Szczucińska, Ryszard Czarnecki,Walerian Krzyżykowy i wielu innych.........
8. Czy metoda SKN jest opatentowana?
odp: nie, ponieważ nie ma takiej potrzeby, akty nadzrędne nie nakazują tego.

9. Czy metoda SKN ma jakikolwiek medyczny atest, jakiegokolwiek

ośrodka krawieckiego?
odp:tak,gminny osrodek pomocy społecznej,również sołtys z Chomęcic, który jest lekarzem udzielił atestu

10. Jaki tryb naukowy musi przejść publikacja autorskich zaleceń

krawieckich?
 a to juz się sam dowiedz, nie wszystko jest za darmo!

Data: 2011-02-03 12:43:02
Autor: Duch Leszka
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius,

Nie przejmuj się tym wątkiem. Krawiec, prostak, idiota może uznać
wszystkie profile nurkowań jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Data: 2011-02-03 20:57:39
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
mcgregorius,

Nie przejmuj si=EA tym w=B1tkiem. Krawiec, prostak, idiota mo=BFe uzna=E6
wszystkie profile nurkowa=F1 jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Który profil wymaga dekompresji?
http://www.nurkomania.pl/tab010.htm

Data: 2011-02-07 13:08:45
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Który profil wymaga dekompresji?
http://www.nurkomania.pl/tab010.htm

Jeśli używamy czynnika oddechowego nie wymagającego dekompresji (jest taki jeden jedyny stosowany w lotnictwie, jako prewencja choroby wysokościowej i zabezpieczenie nagłej dekompresji) i nie przekraczamy ograniczeń ekspozycji wyjątkowych.
To żaden z podanych profili nie wymaga dekompresji.

Natomiast łatwo mogę podać takie czynniki oddechowe też głębokości i czasy że każdy będzie wymagał dekompresji lub rekompresji leczniczej, na każdym z podanych profili.
Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.
Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 14:19:28
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Który profil wymaga dekompresji?
> [...]

że
każdy będzie wymagał dekompresji lub rekompresji leczniczej, na każdym z podanych profili.

Kupowany pokątnie alkohol może być bardzo szkodliwy. Nadużywanie też.

Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.

Jeżeli nie rozumiesz pytania, po co silisz się na odpowiedź?

Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam. --

Data: 2011-02-07 14:36:47
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy

> Jak się zadaje pytanie to również wypada określić warunki brzegowe.

Jeżeli nie rozumiesz pytania, po co silisz się na odpowiedź?

Nie umiałeś określić: ani czasów, ani głębokości, ani czynnika oddechowego.
Patrz na swoje pytanie.

> Kto Ciebie szkolił na instruktora, nawet pytania nie możesz sklecić ?

Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam.

Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji, załóż maskę, zdejmij maskę. więcej to ponad możliwości intelektualne. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 16:38:10
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
> [...]

Nie umiałeś określić: ani czasów, ani głębokości, ani czynnika oddechowego.

Przykro mi.

> Andrzej Baciński http://www.baciodiving.pl/ - gorąco polecam. Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji

Trudno, żebym nie znał, skoro mnie certyfikował. W SDI/TDI nie ma czegoś takiego jak "trochę się nadaje a trochę nie" albo "nadaje się pod warunkiem, że..." No, ale ja tu o nurkowaniu a Ty się w tym całkiem już gubisz. Wróć do insynuacji, pomówień, łgarstw, ubliżania - zdecydowanie nie pokonany w tym jesteś.

Data: 2011-02-07 17:10:22
Autor:
[...]

Jacku Biernacki starannie ocenzurowałeś wypowiedź, właściwa jest taka
"Oczywiście znasz jego ocenę Twoich predyspozycji, załóż maskę, zdejmij maskę. więcej to ponad możliwości intelektualne."
Człowiek do prostych zadań, więcej nie ogarnia.

 No, ale ja tu o nurkowaniu a Ty się w tym całkiem już gubisz. Wróć do insynuacji, pomówień, łgarstw, ubliżania - zdecydowanie nie pokonany w tym jesteś.

Jacku Biernacki kłamiesz, pomawiasz i oszczerstwa zasuwasz. Porównanie twojego IT do Ciebie, potraktował jak obrazę. Przecież Ty jesteś "moralny, prawy, prawdomówny" dlatego nikogo nie może obrazić porównanie do Ciebie. A skutecznie obraziło.
Bo jesteś kłamcą i oszczercą, kapitalną etykietę sobie zafundowałeś na początku instruktorskiej kariery.
Stwierdzenia że się gubię w nurkowaniu wyciągasz z czego ? widziałeś mnie w wodzie Twój IT widział.
Znowu oszczerstwo pomówienie kłamstewko.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 18:05:30
Autor: jacekplacek
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Trudno, żebym nie znał, skoro mnie certyfikował. W SDI/TDI nie ma czegoś > takiego jak "trochę się nadaje a trochę nie" albo "nadaje się pod
warunkiem,
> [...]

Stwierdzenia że się gubię w nurkowaniu wyciągasz z czego ? widziałeś mnie w wodzie Twój IT widział.
Znowu oszczerstwo pomówienie kłamstewko.

Cały problem z Tobą, że nie powtórzysz tego w oczy. Ukryty za monitorkiem, słaby człowiek ubliżający komu popadnie. Smutne.

Data: 2011-02-07 18:18:12
Autor:
> [...]
> Cały problem z Tobą, że nie powtórzysz tego w oczy. Ukryty za monitorkiem, słaby człowiek ubliżający komu popadnie. Smutne.

Widziałeś mnie w wodzie, znowu kłamałeś !!!
O resztę możesz zapytać swojego IT. Jest obrażony na mnie, za porównanie do Ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 22:56:43
Autor: mcgregorius
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius,

Nie przejmuj się tym wątkiem. Krawiec, prostak, idiota może uznać

wszystkie profile nurkowań jako bezdekompresyjne.

Duch Leszka

Newton, największy i najbardziej wpływowy uczony, jaki kiedykolwiek żył, urodził się w Woolsthorpe w Anglii, w dzień Bożego Narodzenia. W tym samym roku zmarł Galileusz. Podobnie jak to było w wypadku Mahometa, ojciec Newtona zmarł przed jego narodzeniem. W dzieciństwie Isaac wykazywał znaczne uzdolnienia do mechaniki; miał też złote ręce. Niewątpliwie był zdolnym dzieckiem, jednak w szkole nie uważał i nie zwrócił na siebie uwagi. Gdy był nastolatkiem, matka zabrała go ze szkoły w nadziei, że zostanie dobrym rolnikiem. Na szczęście dała się przekonać, że ujawnia on zdolności w innych dziedzinach; mając osiemnaście lat Newton wstąpił na uniwersytet w Cambridge. Na uniwersytecie szybko przyswoił sobie to, co składało się na ówczesną wiedzę, opanował także matematykę i wkrótce przystąpił do samodzielnych badań. Między dwudziestym pierwszym a dwudziestym siódmym rokiem życia położył podwaliny pod teorie naukowe, które następnie zrewolucjonizowały świat.

czy uwazasz, ze należy być idiotą jak ty, żeby mieć znaczący wpływ na swiat?
Wszystko czego dziś chcę to twoje nazwisko, Rysiu.......... --

Data: 2011-02-04 06:56:15
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
czy uwazasz, ze należy być idiotą jak ty, żeby mieć znaczący wpływ na swiat?
Wszystko czego dziś chcę to twoje nazwisko, Rysiu..........

"Re: Gorąca prośba do Piotra Duszy
Autor: Duch Leszka duchleszka53@gmail.com
Data: 03-02-2011, 13:50:21
+ pokaż cały nagłówek
1. Jacek Placek jak zwykle mówi co wie, tylko nie wie co mówi.
2. Ja i Ryszard Czarnecki to dwie różne osoby, ale próżno tłumaczyć.
3. Skan strony 17 książki "Nurkowanie Techniczne" jest tutaj:
www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=207&start=10

Podtrzymuję pytania.

Duch Leszka"

Grzesiu Reder sprawdź kto kim jest.
W tym momencie wrąbałeś się w:
"Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki"

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 20:13:28
Autor: