Gorąca woda ze spryskiwaczy na zimę

Data: 2011-08-10 15:25:09
Autor: Darek S-ki
Gorąca woda ze spryskiwaczy na zimę
Hej
Ja używałem oryginalnego HotShot-a od MicroHeat. Sprzedawany był przez
Webasto - on tylko firmowali to swym logo.
Niestety błąd konstrucji- a właściwie montażu źle się skończył dla
MicroHeat http://www.autoblog.com/2008/10/15/microheat-files-for-bankruptcy-after-gm-recall/

Jeśli damy do układu zasilanie zależne od załączonego zapłonu, oraz
odpowiedni bezpiecznik (60A) np. od systemy audio - będzie miło i
bezpiecznie.
Co do skuteczności - jestem ZA !
Zimą załączałem tryb rozmrażanie - bez pracy wycieraczek - po kilku
cyklach było już bardzo dobrze. Latem (tylko tryb stabdby) komary i
inne wypasione truchła zmywało z szyby bardzo fajnie.
Nie ma mowy o jakimkolwiek zagrożeniu dla szyby zimą.
Po upadku MicroHeat projekt nie upadł. http://www.youtube.com/watch?v=nRMK1iTO0cY
Alphatherm był (może jeszcze jest) sprzedawany przez JKszyby.pl np:
http://archiwumallegro.pl/podgrzewacz_plynu_do_spryskiwaczy_samochodowych-845938342.html

generalnie fajny pomysł - tylko konsumuje sporo płynu do szyb. W zime
musi być zalany zimowy - inaczej zamarznie w instalacji.

Darek S-ki

Data: 2011-08-11 08:05:50
Autor: Myjk
Gorąca woda ze spryskiwaczy na zimę
Wed, 10 Aug 2011 15:25:09 -0700 (PDT), Darek S-ki
Jeśli damy do układu zasilanie zależne od załączonego zapłonu, oraz
odpowiedni bezpiecznik (60A) np. od systemy audio - będzie miło i
bezpiecznie.

Z tego co widzę, już to wprowadzili (albo sprzedawcy sami od siebie
dodają). Modele teraz sprzedawane są właśnie z takim ogromnym fuzerem od CA
60A.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player