Gorące wieści z Opola 2017 !!

Data: 2017-05-22 08:06:11
Autor: prezydent San Escobar
Gorące wieści z Opola 2017 !!
Kilka najnowszych informacji z zaplecza KFPP Opole 2017:

- Budżet się nie dopina. TVP odwołuje rezerwacje w opolskich hotelach.
Zamieniają, je na rezerwacje w bursach, akademikach i innych low costowych
lokalizacjach najczęściej kilkadziesiąt kilometrów od Opola. Pozostał tylko
hotel Mercure (dla kierownictwa TVP)

- Zaczynają wycofywać się sponsorzy

- Trwa łapanka na artystów mogących zapełnić program. Artyści występujący w
programach TVP przezornie nie odbierają telefonów, żeby nie usłyszeć propozycji
nie do odrzucenia

- W amfiteatrze opolskim trwa już budowanie scenografii przygotowanej na
podstawie scenariusza pisanego kilka miesięcy temu, który jak wiadomo jest
nieaktualny

- TVP panicznie szuka patronów medialnych, ale chętnych nie ma. Bojkot
festiwalu ogłaszają nawet pracownicy TVP, którzy często robili ten festiwal od
kilkudziesięciu lat. Nasila się plaga chorób, rehabilitacji i uroczystości
rodzinnych uniemożliwiających wyjazd do Opola. Podobno nawet tegoroczny
producent festiwalu próbuje się z niego wymiksować, ale niestety jako jeden z
nielicznych podpisał już umowę.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 09:58:46
Autor: kors4r
Gorące wieści z Opola 2017 !!
W dniu 22.05.2017 o 08:06, prezydent San Escobar pisze:
Kilka najnowszych informacji z zaplecza KFPP Opole 2017:

- Budżet się nie dopina. TVP odwołuje rezerwacje w opolskich hotelach.(ciach)

Wcale mnie to nie dziwi. Trzeba było zrobić uczciwy, jawny konkurs na dyrektora, zgłosiłby się nie tylko Max Kolonko, ale może jeszcze lepszy kandydat i tvp nie tylko przestałaby być tubą propagandową peło, ale jeszcze by zarabiała i sprawnie funkcjonowała.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-22 11:36:15
Autor: prezydent San Escobar
Gorące wieści z Opola 2017 !!
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> Wcale mnie to nie dziwi. Trzeba było zrobić uczciwy, jawny konkurs na dyrektora, zgłosiłby się nie tylko Max Kolonko, ale może jeszcze lepszy kandydat i tvp nie tylko przestałaby być tubą propagandową peło, ale jeszcze by zarabiała i sprawnie funkcjonowała.

Jesteś misiem? :DDD Bo chyba obudziłeś się ze snu zimowego :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 13:17:14
Autor: kors4r
Gorące wieści z Opola 2017 !!
W dniu 22.05.2017 o 11:36, prezydent San Escobar pisze:

Jesteś misiem? :DDD Bo chyba obudziłeś się ze snu zimowego :DDD

Chyba jeszcze śpię, bo nie czaję o co Ci chodzi :)

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-22 10:23:09
Autor: kors4r
Gorące wieści z Opola 2017 !!
W dniu 22.05.2017 o 08:06, prezydent San Escobar pisze:

Szaleństwo wokół opolskiego festiwalu piosenki trwa w najlepsze. Po serii rezygnacji z występów, kolejne siły przyłączają się do buntowania artystów. Elżbieta Zapendowska, krytyk muzyczny i juror programów muzycznych apeluje, by nie występowali w tegorocznym festiwalu. W takim samym tonie wypowiadają się także inne autorytety. Co ciekawe, rezygnacją z pracy przy festiwalu zaczynają grozić także osoby pracujące po drugiej stronie sceny. Czy ktoś przypadkiem nie korzysta z zamieszania i nie próbuje doprowadzić do przejęcia KFPP w Opolu?
Uważam, że artyści dobrze robią rezygnując. Powiem więcej - niech dalej rezygnują i niech ten festiwal się nie odbędzie. Tylko tak można przeciąć wielkie polityczne manipulacje, jakich dopuszczono się w tym roku wobec artystów. To jest wstrętne
-- mówi Elżbieta Zapendowska w rozmowie Nową Trybuną Opolską. Twierdzi, że odczytuje w sobie skojarzenie ze stanem wojennym, które przewija się również w wielu innych opiniach.
Straszne skojarzenie, zgadzam się. Jednak to, co się teraz dzieje u nas ma w sobie wiele z wojny, w którą starano się także wciągnąć artystów. Ci na szczęście przeciwstawiają się i są z sobą solidarni
-- mówi, dodając że wprawdzie zawsze były jakieś problemy, ale ,,nie aż takiego kalibru".
Wiem, co mówię. Pamiętam przecież czasy PRL. Poza tym ostatnio ten festiwal był bardziej komercyjny niż misyjny, zgodny z przesłaniem - teoretycznie - telewizji publicznej. KFPP od dawna nie pokazuje tego, co się dzieje w polskiej piosence.
Z wywiadu z Zapendowską przebija coś jeszcze. Wygląda na to, że ktoś próbuje najzwyczajniej ten festiwal przejąć. Dyskusja o tym, czy nadal powinien być organizowany przez TVP trwa od lat. Teraz pojawiła się nie lada okazja, by to zmienić. Apetyty są!
Tradycją nie ma się co zasłaniać. Ten festiwal wymyślił papa Musioł, czyli Karol Musioł, włodarz Opola. To była jego inicjatywa, do której potem dołączyli dziennikarze telewizyjni. Ale czasy się zmieniły. Teraz nie ma monopolu na jedyną słuszną telewizję
-- mówi Elżbieta Zapendowska.
Czyżby więc tutaj tkwiła przyczyna tej gigantycznej awantury, dla wielu zupełnie niezrozumiałej? Bardzo prawdopodobne. Przypomnijmy, że Festiwal w Sopocie został przejęty przez komercyjną telewizję kilkanaście lat temu! Od 12 lat nie jest w TVP. Z festiwalowego dorobku Sopotu korzystał TVN oraz Polsat, z którym związana jest Elżbieta Zapendowska właśnie. Czyżby któraś z komercyjnych stacji ostrzyła sobie teraz zęby na Opole?
Warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden fakt. W ubiegłym roku nowe władze TVP zasygnalizowały, że podejmą starania o to, by Sopot Festival wrócił do Jedynki. Może i to ma swoje znaczenie w rozdmuchiwaniu festiwalowej afery? Stworzenie fatalnej atfmosfery wokół stacji, która chciałaby ubiegać się o organizację ogromnej muzycznej imprezy, z pewnością zdławi jej szanse na starcie. Bo przecież kto zdecydowałby sie przekazać festiwal organizatorowi, od którego odwracają się masowo artyści?... Gra toczy się zapewne na wielu poziomach...
Jak widać, walka o rzekomą artystyczną wolność może być jedynie tłem dla grubej walki o grubą produkcję, za którą stoją jeszcze grubsze pieniądze!

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-22 11:28:39
Autor: Ciemny Lud
Gorące wieści z Opola 2017 !!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:lpv4ictae4116n78d61ai3j3s46akl6p474ax.com...
[...]

Co na to "ciemny lud" (c) J.Kurski? Może czas zmienić imię i nazwisko na Maciej Szczepański?

CL

Data: 2017-05-22 12:11:57
Autor: prezydent San Escobar
Gorące wieści z Opola 2017 !!
Amfiteatr w Opolu zamknięty dla TVP! Prezydent miasta wydał polecenie, aby nie
wpuszczać ekip telewizyjnych na teren festiwalu - informuje "Gazeta Wyborcza".

- Kura walczy o życie ale nie wygląda to dobrze - podsumowuje w rozmowie z
Fakt24 polityk PiS sprzyjający prezesowi TVP. Choć od razu dodaje, że to spisek
starych elit, to jednocześnie przyznaje, że klapa festiwalu może być kroplą,
która przeleje czarę goryczy.

Hahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDD

Że za Pisuaru lepiej nie będzie, tylko śmieszniej to wiedziałem :DDD
Ale że to będzie taki kabaret... :DDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 20:12:14
Autor: kors4r
Gorące wieści z Opola 2017 !!
W dniu 22.05.2017 o 08:06, prezydent San Escobar pisze:
Kilka najnowszych informacji z zaplecza KFPP Opole 2017:

- Budżet się nie dopina. TVP odwołuje rezerwacje w opolskich hotelach.

Takie tam z demotów:
http://demotywatory.pl/4771117/Pani-Maryla-planowala-wielki-koncert-jubileuszowy-z-okazji

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-24 22:09:03
Autor: prezydent San Escobar
Gorące wieści z Opola 2017 !!
> [...]

W dniu 22.05.2017 o 08:06, prezydent San Escobar pisze:
> Kilka najnowszych informacji z zaplecza KFPP Opole 2017:

Oczywiście to jest bzdura dla tępego luda, ale jak kto chce niech łyka :DDDD
Szkoda, że o Dr Misio nic nie napisali. Nic nie wymyślili dlaczego im
zabroniono występu? :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Gorące wieści z Opola 2017 !!