Gorący apel do polityków...

Data: 2016-05-06 12:10:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...
Jest gorąco -- zbliża się lato... Mam zatem gorącą prośbę...
Chcę kupić telefon w Chinach -- czy do czasu kupna mogłyby
ucichnąć spory polityczne -- tak aby dolce poszły w dół?...

I tak niczego mądrego nie dokonacie, bo tak czy siak politycy
muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)

-=-

Polscy komornicy nadal są bezkarni; polskie sądy nadal wydają
wyroki absurdalne i opierają się o nic; ZUS nadal morduje ludzi
chorych i bezbronnych... Pod tym względem niewiele zmieniono
w czasie półrocznych rządów PiS czy niemal rocznej prezydentury PiS...

-=-

Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej zapłacę.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 12:20:01
Autor: marfi
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:nghqol$adq$1node1.news.atman.pl...
muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)

  Dlaczego "zazwyczaj" ?

--
marfi

Data: 2016-05-06 14:09:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"marfi" 572c6fd9$0$645$65785112@news.neostrada.pl

muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)

 Dlaczego "zazwyczaj" ?

Bo jestem ostrożny. :) Nie mogę zakładać nieistnienia
takiej sytuacji, w której polityk nie jest pasożytem.

   Nie znam planet (pomijając Ziemię) zasiedlonych
   ludźmi, ale zakładam, iż być może taka planeta
   istnieje, bądź choćby zaistnieje. :)

Muszę zawsze zakładać istnienie świata innego niż
światy znane mi z obserwacji -- choćby zupełnie
nieprawdopodobnego.

-=-

Wracając do polityków -- IMO lepsze (tańsze) by było
płacenie politykom zasiłków_dla_bezrobotnych wyższych
od obecnych pensji niż  fikcyjne ,,zatrudnianie''.

Przykładem może być ZUS -- choć ZUS niby pod politykę nie podpada.
ZUS pochłania tylko kilka miliardów plnów rocznie, ale rzeczywiste
koszty utrzymania ZUS są wielokrotnie wyższe z uwagi na demoralizację
prowadzoną przez ZUS:

 -- wspieranie Płatnika wymuszającego kupno komputerów z Windows
 -- nauczanie nieuczciwości i niegospodarności
 -- budzenie nienawiści obywateli wobec państwa
 -- budzenie wśród [obywateli? raczej ogólnie...]
    ludzi poczucia bezsilności wobec ,,władzy''...

De facto ZUS przyczynia się bardzo skutecznie do likwidacji instytucji
państwa narodowego na rzecz budowania ,,państwa'' oligarchicznego.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 14:40:51
Autor: marfi
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ngi1i0$nii$1node1.news.atman.pl...

[...]

  W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia pasożytem ze względu na tzw. "konflikt interesów".

--
marfi

Data: 2016-05-06 15:05:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"marfi" 572c90dd$0$682$65785112@news.neostrada.pl

 W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia pasożytem ze względu na tzw. "konflikt interesów".

Nie widzę tego zakazu -- toż polityk może żyć z oszczędności...
Nadto poseł otrzymuje dietę a minister -- pensję...

   -- jestem na diecie
   -- o, to utuczysz się jak świnia... ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 15:25:00
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "marfi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:572c90dd$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie calkiem/prawie wcale nie.
Poslowie np moga byc dwoch kategorii - "zawodowy posel" i "spoleczny posel", ktory ma tez inna posade.
Ten inny dostaje mniejsza diete.

A przeciez polityk to niekoniecznie posel/minister/czlonek rady nadzorczej spolki SP i z czegos zyc musi.

Ale  przy niektorych stanowiskach sa ograniczenia.
Np wojt, burmistrz i prezydent miasta.

Wielu politykow jest na urlopie w uczelni - ale urlopie bezplatnym.

J.

Data: 2016-05-06 22:51:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Gorący apel do polityków...
On 05/06/2016 10:25 PM, J.F. wrote:

Wielu politykow jest na urlopie w uczelni - ale urlopie bezplatnym.

Bo teraz to się robi w drugą stronę: Sejm płaci studentom ponad 20 tys. zł miesięcznie za bycie studentem i nieprzychodzenie do pracy (tzn. do Sejmu):

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/513984,pawel-szalamacha-urlop-posel-harvard-studia-dieta-uposazenie.html

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-06-03 13:47:44
Autor: Zbynek Ltd.
Gorący apel do polityków...
marfi napisał(a) :
[...]

No fakt - zawsze.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-05-06 15:17:11
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nghqol$adq$1@node1.news.atman.pl...
Jest gorąco -- zbliża się lato... Mam zatem gorącą prośbę...
Chcę kupić telefon w Chinach -- czy do czasu kupna mogłyby
ucichnąć spory polityczne -- tak aby dolce poszły w dół?...

a) twoj badziewny telefon nie jest wazniejszy niz dobre zmiany w kraju :-P
b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon !
c) nie wiem czy wiesz, ale rzad planuje opodatkowac towary z chin, wiec kup telefon jeszcze dzis :-)

Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej zapłacę.

Obligacje skarbowe kup, to dolar bedzie tanszy :-P

J.

Data: 2016-05-06 15:29:23
Autor: marfi
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:572c995e$0$678$65785112news.neostrada.pl...

b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon !

Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce telefonu?

--
marfi

Data: 2016-05-06 15:53:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"marfi" 572c9c3b$0$642$65785112@news.neostrada.pl

Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce telefonu?

Proszę uprzejmie, Szanowny Panie:

 Jestem producentem [wkładam akumulator do zakupionego telefonu]
 ekskluzywnych [chodzi o krótkie serie] telefonów komórkowych
 polskiej produkcji. Na razie produkuję w oparciu o wyłącznie
 komponenty chińskie, ale nie od razu Kraków zbudowano. Niemal
 każdy zaczyna od montowania komponentów obcej produkcji
 i tylko niektórzy dochodzą do pełnej produkcji u siebie...

Nie ma! Nie ma, bo w Polsce brakuje NAUKI!
Brakuje: nauki, prawa, ekonomii itd...
Nie brakuje: rolnictwa, usługa (fryzjerstwa itp.), handlu/szwindlu itd...

Ale i z handlem coraz gorzej, skoro Polacy kupują w Chinach.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 15:53:41
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
Użytkownik "marfi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:572c9c3b$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon !

Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce telefonu?

Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

J.

Data: 2016-05-06 16:01:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"J.F." 572ca1ec$0$22830$65785112@news.neostrada.pl

Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

Ja jestem prawdziwy! Szukam, ale do szukania jest
mi potrzebny telefon, który chcę kupić w Chinach,
ale chcę kupić, aby szukać! ;) [muszę uważać -- nie
mogą zauważyć, że chcę być politykiem...] Tylko
miłość do Ojczyzny sprawia, że chcę kupić telefon
obcej produkcji! Jestem jak żołnierz-patriota, który
wprawdzie kupuje broń u wroga, ale tylko po to, by
walczyć przeciwko temuż wrogowi! ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 16:13:02
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
[...]

Szukaj za pomoca polskiego komputera :-P

J.

Data: 2016-05-06 18:10:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"J.F." 572ca675$0$662$65785112@news.neostrada.pl

Szukaj za pomoca polskiego komputera :-P

Obecne czasy wymuszają na nas ustne rozmowy, pertraktacje,
kolokwialne rozwiązania... Telefon, mimo rozwoju informatyki,
nadal jest konieczny...

-=-

Odnotowałem wyskoki pamięciowe...
Pierwszy raz od lat wyskoczył OE, następnie Chroma i ułomna...
I to akurat teraz, gdy piszę ten post...
W Chromej przygotowałem link do polskiego ;) laptopa...

   http://www.chip.pl/news/sprzet/notebooki_i_netbooki/2016/05/ultrabook-prosto-z-polski?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

Chroma znów wyskoczyła... :) Zdążyłem przepisać link i zamknąć dwa okienka... :)
Ciekawe, co to znaczy...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 17:24:44
Autor: W
Gorący apel do polityków...
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

"Prawdziwy patriota sam wyprodukuje jak nie znajdzie!"

bp,nmsp

Data: 2016-05-06 23:34:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"W" XnsA600C5660446Fwuathome@at.home

Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

"Prawdziwy patriota sam wyprodukuje jak nie znajdzie!"

[kto szuka -- ten znajdzie; szukam, grzebię w śmietnikach -- i znajduję,
ale taki chłam, że aż przykro... muszę kupować, bo inni ludzie wyrzucają
do śmietników tylko to, co już nie jest wiele warte... ogromna nienawiść
przemawia przez wyrzucających... zawiść, zazdrość, nienawiść, egoizm...]

Jak już pisałem -- obecnie montuję telefony z zakupionych komponentów,
to znaczy wkładam akumulator do telefonu... Ponadto uzdatniam telefon
kartami -- kartą pamięci mikroSD i SIMkami... Zamierzam w przyszłości
poszerzyć [zamiar w przyszłości? -- toż nie muszą zamierzać teraz...]
zakres prac produkcyjnych mojego zakładu produkcyjnego, lecz w chwili
obecnej przeżywam drobne, przejściowe problemy powiązane z produkcją,
a także z wdrażaniem oraz rozwojem mojej myśli naukowej i technicznej.

[sąd, jak przypuszczałem, żebrze -- prosi o trzy dychy (czyli ,,co łaska'')
i grozi, że jeśli nie dam tych trzech dych --   plus znaczeniowo zrówna z minusem]

W planach mam zatrudnienie ludzi, czyli budowę miejsc pracy. Nowy [jak i stary]
telefon wymaga testów [czyli gadania z innymi ludźmi] do których przeprowadzania
będę potrzebował [naiwnych] ludzi chętnych do wspólnej pracy dla lepszego jutra.

Wspólnie z ludźmi Dobrej Woli poszukuję sposobów pozyskiwania funduszy unijnych
na zbudowanie ww. miejsc pracy. Nadmienić tutaj warto, że mile widziane są
pieniądze przeznaczone na budowę oraz rozwój miejsc pracy chronionej, gdyż
[do pierdolenia o czymkolwiek] odpowiedzialnej pracy polegającej na testowaniu
nowoczesnych telefonów komórkowych będę mógł [jeśli dadzą szmal!] zatrudnić
także ludzi chromych, ułomnych, niepełnosprawnych, rencistów itp. [bydło,
czyli swołocz potajemną].

    Serce moje przepełnia szczera i głęboka troska o rozwój Kraju, dobro
wszystkich uczciwych ludzi Dobrej Woli, przyszłość polskiej Kultury
i [pałacowej] Nauki, oraz ponadczasowe dobra duchowe takie jak: Wiara,
Nadzieja i Miłość. Szczerze wierzę w powodzenie moich planów, gdyż
obłuda i hipokryzja muszą kiedyś zaniknąć -- jak niechybnie topi
się lód w czasie wiosennej odwilży... [nie za bardzo ateistyczne?...
wiosna to niby nawiązanie do Wielkanocy... ale pogańskiej... trzeba
uważać, bo klechy także dybią na mamonę przeznaczone kuternogom...]
Z Bogiem [wiem, że żadnego Boga nie ma, ale mimo wszystko lękam się
za każdym razem gdy z Niego drwię zbyt wyraźnie -- jak teraz] jest
możliwe wszystko, co jest piękne, dobre, szlachetne, uczciwe, pobożne...

[może przypomnieć im, że nie mogą czytać tego, co umieściłem w kwadratowych
nawiasach?... e... na pewno pamiętają... ZZiobro coś majstruje z akceptacją
nielegalnie zebranych dowodów... trzeba będzie uważać, ale na razie jestem
kryty... później po prostu trzeba będzie dawać w łapę tak zwaną -- pazerność
ludzka nie zna granic... aż strach o tym myśleć...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-07 08:44:24
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
Dnia 06 May 2016 17:24:44 GMT, W napisał(a):
J.F. wystukał, co następuje:
[...]

A to jak najbardziej prawidlowe myslenie, ale teraz produkty takie
skomplikowane, ze patriota nie da rady :-)

Poza tym jest maly dysonans ... w naszym kraju dobrze sie sprzedaja
produkty o zagranicznych nazwach :-)
Taki np K&M ...

J.

Data: 2016-05-07 09:39:22
Autor: W
Gorący apel do polityków...
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

I wchodzimy w lekki offtop, bo z lekkiego ironizowania weszliśmy na lekko poważny temat...

IMHO całkiem sensownie byłoby wspierać lokalnych producentów, ale tu pojawia się szerego problemów, o których wspomniałeś:
* ludzie wolą zagraniczne marki (bo nasze jest 'be');
* nawet jak jest polska firma, to i tak produkuje w chinach i przykleja tylko etykietke (też obco brzmiącą)
* żeby coś produkować lokalnie, trzeba mieć i know-how i możliwości, a z tym już bardzo krucho...

I radośnie jesteśmy w czarnej d...ziurze.

Dla kontrastu taki radosny kraj jak Szwajcaria - można odnieść wrażenie, że tam mają 'wajchę' kompetnie w drugą stronę - niemalże wszystkie produkty są lokalne, a jak nie są lokalne to i tak pod lokalnymi szyldami (i tylko na przykład na stacji benzynowej Migros jest mały dopisek, że paliwo dostarcza Shell).

Data: 2016-05-08 11:32:41
Autor: J.F.
Gorący apel do polityków...
Dnia 07 May 2016 09:39:22 GMT, W napisał(a):
J.F. wystukał, co następuje:
[...]

Zagraniczno brzmiace marki. Bo marka krajowa.

* nawet jak jest polska firma, to i tak produkuje w chinach i przykleja tylko etykietke (też obco brzmiącą)

Osobna sprawa - u nas sie nie oplaca. Ale chinskie zarobki rosna to
moze sie bedzie oplacalo. Zreszta zobacz na iPhone - tez made in
China.
* żeby coś produkować lokalnie, trzeba mieć i know-how i możliwości, a z tym już bardzo krucho...

To jeszcze inna sprawa - nie wiem, czy by sie dzis znalazlo w kraju
wystarczajaco fachowcow, aby taki telefon zaprojektowac i wdrozyc do
produkcji.

[...]

No coz - Szwajcaria ropy nie wydobywa. Ma w ogole jakas rafinerie ?
Samochodow nie robi, telewizorow, telefonow tez Ubran pewnie tez nie. Ale moze lokalne marki lubia.

Silniki okretowe za to robi, kraj o duzych morskich tradycjach :-)

J.

Data: 2016-05-11 20:41:45
Autor: W
Gorący apel do polityków...
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

Tak zwany "skrót myślowy".

[...]

Dzisiaj czytałem, że już nie będzie 'made in China' (bo za drogo) tylko 'made in India' (bo taniej)...

[...]

Jest spora szansa, że już zdążyli uciec...

[...]

Ano lubią - i jak mają wybór to zdecydują się raczej na lokalne niż obce. Z resztą turystycznie też wolą lokalnie a nie "wielka zagramnica".

Data: 2016-05-12 00:09:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"W" XnsA605E6DC3F19wuathome@at.home

Dzisiaj czytałem, że już nie będzie 'made in China'
(bo za drogo) tylko 'made in India' (bo taniej)...

Niebawem będzie Made in Poland -- bo taniej...

Felgi samochodowe są produkowane w Polsce.
Prawdopodobieństwo trafienia na inne jest
(było do niedawna) nikłe.

   http://www.ronal-wheels.com/pl/strona-glowna.html <-- chyba to

Ipady są chińskiej produkcji; masa telefonów z Androidem -- także.

   http://natemat.pl/74077,tak-wyglada-zycie-chinskich-robotnikow-to-oni-produkuja-iphone-y
   http://vod.pl/filmy-dokumentalne/apple-pieklo-chinskich-fabryk-online-za-darmo/8ggmd0

A nawet te, które nie są chińskie (Tajwan to też Chiny) są azjatyckie.

To jeszcze inna sprawa - nie wiem, czy by sie dzis znalazlo w kraju
wystarczajaco fachowcow, aby taki telefon zaprojektowac i wdrozyc do
produkcji.

Jest spora szansa, że już zdążyli uciec...

Obecnie trudno kupić cokolwiek polskiego, choć chyba
akurat motoryzacja jest nieźle opanowana przez Polaków.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 22:42:31
Autor: Tomasz Chmielewski
Gorący apel do polityków...
On 05/06/2016 10:29 PM, marfi wrote:

b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski
telefon !

Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce
telefonu?

Telefon na węgiel, klawiatura w formie krzyża...

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-05-06 18:05:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"J.F." 572c995e$0$678$65785112@news.neostrada.pl

a) twoj badziewny telefon nie jest wazniejszy niz dobre zmiany w kraju :-P

Jak możesz pisać w ten sposób?! -- jak Ci nie wstyd?!
Dobrze przecież wiesz o tym, że ten telefon nie jest
mój, skoro chcę go kupić. Czy wg Ciebie chcę kupić
w Chinach swój własny telefon?

b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon !

Szukam...

c) nie wiem czy wiesz, ale rzad planuje opodatkowac towary z chin, wiec kup telefon jeszcze dzis :-)

Polski rząd wkrótce będzie tak tańczył, jak zagrają Chińczycy. :)

Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej zapłacę.

Obligacje skarbowe kup, to dolar bedzie tanszy :-P

Mogę kupić -- na czas kupna telefonu. Po kupnie -- natychmiast
odsprzedam. Mogę nawet z lekką stratą, o ile dolary pójdą
stosownie mocno w dół na czas kupna telefonu. ;)

-=-

Może warto tak poczynić:

   kupić obligacje
   kupić telefony na sprzedaż
   sprzedać obligacje
   sprzedać telefony

Ale czy JF nie zauważy, że to była kombinacja niematematyczna?...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 17:00:12
Autor: Budzik
Gorący apel do polityków...
[...]

To moze podejdz do problemu odwrotnie - kup dolary :)

A tak powaznie - to za ile chcesz ten telefon ze kurs dolara ma jakies wieksze znaczenie?

Najwazniejsze w kupowaniu w chinach jest to czy ci na cle zatrzymaja - ja własnie swojego dostałem i niestety przeszedł procedure ktora kosztowała mnie dodatkowe 100zł :(

Data: 2016-05-06 23:38:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"Budzik" XnsA600BA0785E41budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

To moze podejdz do problemu odwrotnie - kup dolary :)

Co wówczas, jeśli sprzedadzą mi fałszywe? -- tyle teraz oszustów!!!

A tak powaznie - to za ile chcesz ten telefon ze kurs
dolara ma jakies wieksze znaczenie?

Osiemdziesiąt dolców... Chlip, chlip...

Najwazniejsze w kupowaniu w chinach jest to czy ci na cle zatrzymaja - ja
własnie swojego dostałem i niestety przeszedł procedure ktora kosztowała
mnie dodatkowe 100zł :(

[wiedzieli, kogo trzeba oskubać!]

Bywa... Czy dodanie informacji o prezencie niewiele daje? ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-07 18:00:17
Autor: Budzik
Gorący apel do polityków...
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
To moze podejdz do problemu odwrotnie - kup dolary :)

Co wówczas, jeśli sprzedadzą mi fałszywe? -- tyle teraz oszustów!!!

:)
Kup np. w alior kantor czy innym cinkciarzu :)

A tak powaznie - to za ile chcesz ten telefon ze kurs
dolara ma jakies wieksze znaczenie?

Osiemdziesiąt dolców... Chlip, chlip...

Czyli spadek wartosci złotówki o 5% to jakies 15zł?

Najwazniejsze w kupowaniu w chinach jest to czy ci na cle zatrzymaja
- ja własnie swojego dostałem i niestety przeszedł procedure ktora
kosztowała mnie dodatkowe 100zł :(

[wiedzieli, kogo trzeba oskubać!]

Osz ty! ;-)

Bywa... Czy dodanie informacji o prezencie niewiele daje? ;)

Chyba nikt nie wierzy ze to rzeczywiscie prezent, jak informacja o tym jest wydrukowana wraz z innymi danymi adresowymi i informacyjnymi.
Gdyby ktos recznie wypisał...

Tak czy siak - liczyłem się z tym, tragedii nie ma ale fajniej byłoby te stówke wydac na cos innego.

Data: 2016-05-08 15:54:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"Budzik" XnsA601C97EE62B8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Osiemdziesiąt dolców... Chlip, chlip...

Czyli spadek wartosci złotówki o 5% to jakies 15zł?

16...

[...]

Wiara w ręczną robotę jest jakoś lepsza/skuteczniejsz?

Tak czy siak - liczyłem się z tym, tragedii nie ma ale
fajniej byłoby te stówke wydac na cos innego.

Może i tak, ale urzędnik musi z czegoś żyć...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-08 14:57:40
Autor: Budzik
Gorący apel do polityków...
[...]

Jest bardziej wiarygodne, ze jak wysyłasz komus prezent, to adresujesz koperte recznie, a nie ze masz w komputerze wzór druku adresowego...

Tak czy siak - liczyłem się z tym, tragedii nie ma ale
fajniej byłoby te stówke wydac na cos innego.

Może i tak, ale urzędnik musi z czegoś żyć...

:)
O tego typu urzednikach mam swoje, niezbyt pochlebne zdanie wiec według mnie wcale nie musi zyc *ze mnie* i mojej kasy!

Data: 2016-05-08 23:21:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gorący apel do polityków...

"Budzik" XnsA602A48E0E8BCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Jest bardziej wiarygodne, ze jak wysyłasz komus prezent, to adresujesz
koperte recznie, a nie ze masz w komputerze wzór druku adresowego...

Może i tak, choć nie wpadłbym na to samodzielnie. ;)

Może i tak, ale urzędnik musi z czegoś żyć...

:)
O tego typu urzednikach mam swoje, niezbyt pochlebne zdanie wiec według
mnie wcale nie musi zyc *ze mnie* i mojej kasy!

Z czyjejś musi; z mojej nie może, więc musi z Twojej.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_

Gorący apel do polityków...