Góral dla Kobiety

Data: 2014-03-20 08:54:21
Autor: qrt
Góral dla Kobiety
Dnia Thu, 20 Mar 2014 08:48:08 +0100, Greg napisał(a):

może ktoś przerabiał temat i może coś polecić ?
oglądam unibike fusion lds http://www.unibike.pl/fusionlds.html
będzie ok czy coś go dyskwalifikuje ?

pozdrawiam,
greg

piasty shianio, kaseta, korba z wymienialnymi koronkami, ludzkie szprychy.
Wszystko tak jak trzeba. Być może w tej cenie da sie kupić coś nieco
lepszego - nie wiem - nie orientuje sie. Ale moge zaryzykować stwierdzenie iż ten unibike wtopą nie bedzię.

Data: 2014-03-20 09:09:19
Autor: Jacek Maciejewski
Góral dla Kobiety
Dnia Thu, 20 Mar 2014 08:54:21 +0100, qrt napisał(a):

będzie ok czy coś go dyskwalifikuje ?

A mieszka (ew. jeździ) w górach? Bo jak nie to górala nie potrzebuje.
--
Jacek

Data: 2014-03-20 09:44:49
Autor: Greg
Góral dla Kobiety
A mieszka (ew. jeździ) w górach? Bo jak nie to górala nie potrzebuje.
-- Jacek

na mazurach, głownie szutry, czasami bardzo "zapiaszczone"

Data: 2014-03-20 09:52:44
Autor: qrt
Góral dla Kobiety
Dnia Thu, 20 Mar 2014 09:44:49 +0100, Greg napisał(a):

A mieszka (ew. jeździ) w górach? Bo jak nie to górala nie potrzebuje.
-- Jacek

na mazurach, głownie szutry, czasami bardzo "zapiaszczone"

no to góral bedzie jak znalazł. Na piasek nic lepszego poza szerokimi
oponami nie wymyślono.

Aczkolwiek zwróce uwagę iż na piasek najlepszy jest jak najdrobniejszy
bieżnik. Kostka na bieżniku powoduje rycie w piasku.

Data: 2014-03-20 12:45:23
Autor: artek
Góral dla Kobiety
qrt wrote:
[...]

mi na piachu akurat na noby nicach najlepiej się jeździ.
za to fatalnie na crossmarkach (drobny bieznik) i bardzo jako tako na miche dry2 (bieznik też drobny). na nowych wild racerach jeszcze nie sprawdzałem, bo mam tylko jedna oponę z tyłu.

--
art3k

Data: 2014-03-20 13:21:55
Autor: qrt
Góral dla Kobiety
Dnia Thu, 20 Mar 2014 12:45:23 +0100, artek napisał(a):

qrt wrote:
[...]

Drobny i *gesty*. Zapomniałem dodać :)

Data: 2014-03-20 15:07:25
Autor: artek
Góral dla Kobiety
qrt wrote:
[...]

no właśnie. i na takim drobnym a gęstym jeździ mi się najgorzej.
nota bene noby nic - czyli solidna opona z wyraźnym a niezbyt gęstym bieżnikiem na trudny teren - najlepiej sprawdza mi się również na świeżym śniegu.

--
art3k

Data: 2014-03-20 14:34:05
Autor: Titus Atomicus
Góral dla Kobiety
In article <bcw9lec4wflj$.1av8jhcmd3suy$.dlg@40tude.net>,
 qrt <m@il.jakis> wrote:

> [...]

Aczkolwiek zwróce uwagę iż na piasek najlepszy jest jak najdrobniejszy
bieżnik. Kostka na bieżniku powoduje rycie w piasku.

To dziwne.
Kiedys byla tu taka dyskusja i pewien grupowy wszystkowiedzacy autorytet wypowiadal calkiem odmmienna opinie.

--
TA

Data: 2014-03-20 12:56:48
Autor: Jacek Maciejewski
Góral dla Kobiety
[...]

Jeździłem po Kaszubach i Mazurach więc znam tamtejsze drogi. Jeśli ma
zamiar robić 50-100% drogi po szutrach czy piaskach to OK, te opony to
dobry wybór. Jeśli będzie robić mniej niż 50% takich dróg to lepszym
rozwiązaniem jest koło 28 z oponą 1,25 przód 1,5 tył. A  przedni amor jest
w każdym przypadku zbędny.
Oddzielną sprawą jest roczny przebieg. Jeśli będzie to paręset km w
kawałkach do 50km, to taka kiera czy rama może być. Jeśli więcej
rocznie/dziennie to są wygodniejsze rozwiązania.
--
Jacek

Data: 2014-03-20 13:07:23
Autor: Greg
Góral dla Kobiety
Oddzielną sprawą jest roczny przebieg. Jeśli będzie to paręset km w
kawałkach do 50km, to taka kiera czy rama może być. Jeśli więcej
rocznie/dziennie to są wygodniejsze rozwiązania.
-- Jacek

dokładnie takie dystanse są planowane.

Dzięki wszystkim!

Góral dla Kobiety