Góral dla Kobiety

Data: 2014-03-20 20:18:58
Autor: Krycha
Góral dla Kobiety
W dniu 2014-03-20 08:48, Greg pisze:
(...)
oglądam unibike fusion lds http://www.unibike.pl/fusionlds.html
będzie ok czy coś go dyskwalifikuje ?

Tak dyskwalifikuje, wg. mnie, wysoka rama.
Skoro to ma być rower dla kobiety.

Krycha

-- -

Data: 2014-03-21 06:38:24
Autor: artek
GĂłral dla Kobiety
oglÄ…dam unibike fusion lds http://www.unibike.pl/fusionlds.html
będzie ok czy coś go dyskwalifikuje ?

Tak dyskwalifikuje, wg. mnie, wysoka rama.
Skoro to ma być rower dla kobiety.

ale przecież to wersja lds czyli lady. ta rama jest specjalnie obniżana. porównaj z wersją męską czyli gts.

--
artek

Data: 2014-03-21 08:00:26
Autor: Greg
Góral dla Kobiety
Tak dyskwalifikuje, wg. mnie, wysoka rama.
Skoro to ma być rower dla kobiety.

moja lejdi ma 181 cm wiec bedzie ok :)

Data: 2014-03-21 06:52:33
Autor: Ignac
Góral dla Kobiety
W dniu pi±tek, 21 marca 2014 08:00:26 UTC+1 użytkownik Greg napisał:

moja lejdi ma 181 cm wiec bedzie ok :)

Greg już się ¶linię i ci zadroszczę :)

Góral dla Kobiety