Góral dla Kobiety

Data: 2014-03-22 00:38:38
Autor: Maciek
Góral dla Kobiety
może ktoś przerabiał temat i może coś polecić ?
oglądam unibike fusion lds http://www.unibike.pl/fusionlds.html

.... przerabiałem temat 3 lata temu i standardowo polecam :

http://allegro.pl/damski-kross-level-a2-lady-17-19-cali-na-alivio-i4055050002.html

Moja żona jeździ, chwali sobie i nie marudzi a to uwierz najważniejsze :-)
Z wad od razu na start do wymiany siodełko (nie dla kobiety) + do osadzenia na smarze suport (zaczyna trzeszczeć po niedługim czasie),
korba niskiej  jakości. Model roweru 4 letni, więc do kupienia tylko leżak magazynowy.

Po 3 latach i przebiegach żony do 1000km na rok - rower bez zastrzeżeń.

będzie ok czy coś go dyskwalifikuje ?

Będzie raczej ok jednak... porównując do tego A2, osprzęt łącznie z amorem 1 lub dwie klasy niższy a rower suma-sumarum ponad 3 stówy droższy.
Mam osobiste uprzedzenie do ram Unibike-a po tym jak kolega połamał ramę Flite-a, który nawet nie widział terenu.

Data: 2014-03-28 07:56:57
Autor: Greg
Góral dla Kobiety
[...]

wczoraj dostałem rowerek (fusion lds 2013) , kupiłem za poradą z rocznika wstecz (inny kolor ramy) za ok 200 zł taniej
po próbnej rundzie naprawde jest sympatycznie.

dzięki jeszcze raz

Góral dla Kobiety