Góraszka, białe BMW, crash

Data: 2010-06-13 13:13:06
Autor: WITO
Góraszka, białe BMW, crash
Dzisiaj w Góraszce kolega na białym BMW przydzwonił w skręcającego w
lewo, jadącego z tego samego kierunku Opla Corsę. Gdyby potrzebny był
świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

PS-Ze zdrowiem widziałem, że wszystko OK, mam nadzieję, że oprócz
owiewki motong sprawny.

pozdrawiam,
WITO

Data: 2010-06-13 22:47:15
Autor: marusc
Góraszka, białe BMW, crash
W dniu 2010-06-13 22:13, WITO pisze:
  Gdyby potrzebny był
świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

A dlaczego nie ujawniłeś się na miejscu?

--
Marek

R1200GS

F650 Funduro sprzedam

Data: 2010-06-13 22:57:35
Autor: Sil
Góraszka, białe BMW, crash
On 10-06-13 22:47, marusc wrote:

A dlaczego nie ujawniłeś się na miejscu?

bo miał płaczące dziecko w foteliku
lub nadęta żona robiła mu awanturę
lub akurat dzwonił szef z opierdolem
lub jest katolikiem i ruszyło go sumienie

co za kretyńskie pytanie

sil

Data: 2010-06-13 21:28:39
Autor: masti
Góraszka, białe BMW, crash
Dnia pięknego Sun, 13 Jun 2010 22:57:35 +0200, osobnik zwany Sil wystukał:

no i?

co za kretyńskie pytanie

co za kretyńskie pytanie

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-14 10:48:24
Autor: de Fresz
Góraszka, białe BMW, crash
On 2010-06-13 22:13:06 +0200, WITO <witkowski.m@gmail.com> said:

Dzisiaj w Góraszce kolega na białym BMW przydzwonił w skręcającego w
lewo, jadącego z tego samego kierunku Opla Corsę. Gdyby potrzebny był
świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

Z tego zdawkowego opisu to by wynikało, że świadek może być potrzebny kierwonikowi Corsy...

PS-Ze zdrowiem widziałem, że wszystko OK, mam nadzieję, że oprócz
owiewki motong sprawny.

Trza się było zatrzymać i zapytać. Geeez, nigdy nie zrozumiem takiego podejścia: "przejeżdżałem obok wypadku, to później spytam w internecie czy wszystko OK".  Nożesz orzeszku, jak jesteś ciekaw albo zwyczajnie poczuwasz się do jakiejś solidarności motocyklowej, to się zatrzymaj, spytaj, ew. pomóż się pozbierać. A jak masz to w dupie, to po co szukasz taniej sensacji? Wypadki zdarzają się niemal codziennie.

de Fresz

Data: 2010-06-14 11:00:44
Autor: gildor
Góraszka, białe BMW, crash
de Fresz pisze:
On 2010-06-13 22:13:06 +0200, WITO <witkowski.m@gmail.com> said:
[...]

chyba nie, skoro świadek jechał za corsą, znaczy BMW wyprzedzało co najmniej oba i corsa skręciła w gdy BMW było w trakcie wyprzedzania. tyle wynika ze zdawkowego opisu.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-06-14 11:11:30
Autor: de Fresz
Góraszka, białe BMW, crash
On 2010-06-14 11:00:44 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Chyba że Corsa miała wrzucony kierunek, a kierownik motura to olał/nie zauważył.

de Fresz

Data: 2010-06-14 11:17:59
Autor: gildor
Góraszka, białe BMW, crash
[...]