Goraszka - przyszlosc pikniku

Data: 2009-06-03 23:02:13
Autor: JasiekS
Goraszka - przyszlosc pikniku
W najbliższy weekend w Góraszce jest kolejny piknik lotniczy. W związku z tym  mam pytanie o przyszłość pikniku.

Niedawno znajoma interesowała się domkiem w niedalekiej okolicy. Deweloper twierdził, że już niedługo w miejscu lotniska w Góraszce powstanie centrum handlowe dla nowopowstałych i projektowanych inwestycji mieszkaniowych. Na stronie pikniku nie znalazłem ani słowa o ewentualnym końcu lotniska i imprezy razem z nim. Jest kilka możliwości:
- przekłamanie w łańcuszku (ktoś)/deweloper/znajoma/ja;
- pobożne życzenia dewelopera;
- obiektywny fakt, z jakiegoś powodu jeszcze nie ogłoszony.

Czy ktoś ma jakieś wiadomości na ten temat? Domysłów nie potrzebuję, bo sam mogę takowe wyprodukować.

--
JasiekS

Data: 2009-06-03 23:06:39
Autor: Dziadek Mroz
Goraszka - przyszlosc pikniku
W najbliższy weekend w Góraszce jest kolejny piknik lotniczy. W

Tego nie wiem, ale wiem że IKEA będzie w Jankach a nie w Łomiankach

DM

Data: 2009-06-04 11:14:04
Autor: ad
Goraszka - przyszlosc pikniku
W najbliższy weekend w Góraszce jest kolejny piknik lotniczy. W związku z tym  mam pytanie o przyszłość pikniku.

A jak to wygląda w kontekscie pogody na ten weekend, czy jest możliwość
odwołania pikniku? Prognozy są raczej nieciekawe.

Data: 2009-06-04 20:32:21
Autor: Dariusz K. Ładziak
Goraszka - przyszlosc pikniku
Użytkownik ad napisał:
W najbli?szy weekend w Góraszce jest kolejny piknik lotniczy. W zwi?zku z tym  mam pytanie o przysz^(3)o?? pikniku.

A jak to wygl?da w kontekscie pogody na ten weekend, czy jest mo?liwo??
odwo^(3)ania pikniku? Prognozy s? raczej nieciekawe.

ICM to na niedzielę podaje taką prognozę że chyba w ogóle nic nie polata jeśli prognoza się sprawdzi.

--
Darek

Data: 2009-06-05 07:20:53
Autor: Jan Strybyszewski
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik ad napisał:
[...]

Ale najwieksze atrakcje i tak nie lataja. Czyli Me-109 i Lim :) wiec nie przeszkadza heheheheh

Data: 2009-06-08 17:15:12
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

Ale najwieksze atrakcje i tak nie lataja. Czyli Me-109 i Lim :) wiec nie przeszkadza heheheheh

Na szczęście nie do końca się prognoza sprawdziła - ale jakby się miała sprawdzić to nielatające atrakcje też lepiej się ogląda jak za kołnierz wiadrami woda się nie wlewa...

--
Darek

Data: 2009-06-05 16:22:54
Autor: JarekM
Goraszka - przyszlosc pikniku
Raczej planowana jest tam autostrada do Lublina wraz z drogami lokalnymi
obok

jarmac

Użytkownik "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h06ocl$8ag$1news.onet.pl...

Data: 2009-06-05 16:28:06
Autor: PW
Goraszka - przyszlosc pikniku
Uchwała rady gminy Wiązowna w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. "Góraszka centrum handlowe".
http://bip.wiazowna.pl/public/get_file_contents.php?id=137359

Pozdrawiam
PW

Data: 2009-06-05 22:50:10
Autor: JasiekS

Użytkownik "PW" <a@m.pl> napisał w wiadomości news:h0ba1o$4o4$1achot.icm.edu.pl...
Uchwała rady gminy Wiązowna w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. "Góraszka centrum handlowe".
http://bip.wiazowna.pl/public/get_file_contents.php?id=137359

Dzięki! Lubię konkretne odpowiedzi.
Załączony szkic jest mało czytelny, ale chyba potwierdza informację, że lotnisko padnie.

--
JasiekS

Data: 2009-06-08 02:36:27
Autor: Kaja Szwarc
Goraszka - przyszlosc pikniku
On 5 Cze, 22:50, "JasiekS" <jasieks.no.s...@please.poczta.onet.pl>
wrote:

>http://bip.wiazowna.pl/public/get_file_contents.php?id=137359

Dzięki! Lubię konkretne odpowiedzi.
Załączony szkic jest mało czytelny, ale chyba potwierdza informację,
że lotnisko padnie.

Dla mnie to nie jest takie oczywiste. Jako teren do zagospodarowania
zaznaczony jest obszar większy niż lotnisko. W ten plan
zagospodarowania wchodzą również tereny, które obejmuje zakaz zabudowy
(par.2 pkt 8), więc na przyklad lotnisko.

Pozdrawiam
LL

Goraszka - przyszlosc pikniku